Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

15.01.2014

[Wywiad] Lodovica Comello o płycie "Universo"

[Wywiad] Lodovica Comello o płycie "Universo"
Lodovica z każdym kolejnym dniem zachwyca swoich fanów coraz bardziej. Zanim "Violetta" stała się takim zjawiskiem na świecie, była prostą dziewczyną, która próbowała swoich sił w castingach przy pomocy swojej szkoły we Włoszech. Minęły prawie dwa lata od tego dnia, a udzieliła niezliczoną ilość wywiadów i zdobyła tyle samo fanów.

 Po koncertach wracała do Włoch, aby tam nagrać swój solowy album, "Universo" - "Wszechświat", który ma ukazać jak marzenia stają się rzeczywistością. Teraz to nie tylko Francesca, ale po prostu Lodo - piosenkarka, stopniowo podbijająca rynek.  "Universo" od 19 listopada jest już dostępne w Argentynie i we Włoszech, wkrótce potem również w Hiszpanii. A oto jak przebiegł wywiad przeprowadzony z Lodovicą Comello przez Ginger Generation:

Chciałybyśmy również przeprosić za zwłokę w tłumaczeniu, ale chciałyśmy, aby wszystko miało tu ręce i nogi, ponieważ cały wywiad jest bardzo ciekawy i może mile zaskoczyć Was wszystkich. Miłego czytania!


Tłumaczenie wykonała Tinistas dla bloga ViolettaPolska. Kopiowanie zamieszczonych tu treści jest surowo zabronione!

Lodovica Comello: "Universo uświadomiło mi mój sen o tym co chciałam przekazać innym" 



"

Płyta ta może być krokiem, aby odejść od Francesci?
Jest to z pewnością krok do przodu. Wydanie własnego krążka zawsze było moim marzeniem: chcę być piosenkarką, a nie tylko osoba znaną dzięki postaci Francesci, realizuję swoje marzenia, i dalej będę podążała w kierunku ich spełniania.
Czy jesteś zadowolona ze swojego osiągnięcia?
Tak bardzo!
Dlaczego zdecydowałaś się śpiewać w języku hiszpańskim?
Violetta, ta płyta ma szeroki rynek sięgający Amerykę Południową, Hiszpanię, Włochy, ale również Rosję, POLSKĘ. Hiszpański jest językiem najbardziej dostępnym, ponieważ większość fanów, którzy ze mną rozmawiają posługują się właśnie nim. Wtedy myślałam, że bardziej skomponuje się z muzyką.
Jak myślicie - skoro Lodo wymieniła i nasze państwo, to czy płyta okaże się również  i u nas oprócz wersji mp3 [KLIK]?

Czy jesteś współautorką niektórych piosenek, jaką wiadomość chcesz przesłać swoim fanom? Co chcesz im powiedzieć? 
W "Universo" staraliśmy się wysłać bardzo pozytywne przesłanie, przesłanie nadziei dla tych, którzy mają dzisiaj marzenia, w świecie rozrywki, podobnie jak w innych dziedzinach. Po pierwsze: kroczyć do przodu, aby nie dać się, uczyć się i starać tak, aby być najlepszym w tej dziedzinie. W piosence "Universo" mówię "Todo es posible" - "Wszystko jest możliwe" i czuję, że to jest temat przewodni w tej płycie, w tej historii, bo widzę siebie z wynikami ukończenia studiów na MAS i dzisiaj przedstawiłam swój album, więc chciałam opowiedzieć w nim trochę swojej historii.

Także videoclip do "Universo" miał nawiązać do MAS. Jak to było? 
To był strzał w całości w M.A.S. Nawiązuje do tego, ponieważ, to mój pierwszy clip. Spędziłam tam kilka najcenniejszych lat mojego życia. Fantastycznie!
Jest taka piosenka z płyty, z którą czujesz większą więź emocjonalną?
One wszystkie mają coś specjalnego o mnie, ale mogłabym powiedzieć coś więcej o "Otro dia mas" - "Kolejny dzień więcej" [KLIK TŁUMACZENIE]. Bardzo lubię tę piosenkę, ale także zaskoczyli mnie swoją miłością do niej fani, którzy piszą do mnie zawsze "Jakie piękne Otro dia mas", a ja odpowiadam "Brawo!".
W płycie jest ładny mini śpiewnik, który otrzymali twoi rodzice, przyjaciele i krewni. Opowiedz mi o swojej relacji z rodzicami, twoją siostrą i innymi ludzi, o których w nim wspomniałaś?
Mama i tata pomogli mi się tu dostać (śmiech), relacje z Llarią, moją siostrą, są piękne, ona wspiera mnie we wszystkim, ona jest moją połówką. Potem Loris, jej mąż, którego traktuję jak swojego brata, przyjaciela, jest fundamentalną częścią mojej kariery. Daniel i Fabio to mój menadżer i producent muzyczny, z którymi zrobiłam tę płytę, to było męczące przedsięwzięcie, bo byłam w trasie, jednak udało się i jesteśmy bardzo szczęśliwi.
 lodovica comello genitori

Uwielbiasz Pink Floyd i Bruce'a Springsteen'a, w przyszłości chciałabyś tworzyć podobny rodzaj muzyki jak oni?
Na pewno chciałabym się rozwijać. Oni tworzą inny rodzaj muzyki, ja już zaczęłam przymierzać się do następnych projektów. Mam w głowie obraz, w którym mam gitarę w ręku i opowiadam historię: jestem fanką Elisy, słucham Johna Mitchella i chciałabym spędzić z nimi jeden dzień. 
Zamierz zorganizować solowe tournee?
Oczywiście, wiem, że chcę go zrobić, jestem bardzo podekscytowana przyszłymi występami na żywo, to będzie zastrzyk adrenaliny i nie mogę się doczekać rozpocznę koncerty!
Wykonujesz "Universo" w języku włoskim, może planujesz coś takiego podczas trasy?
Na pewno! Wersja deluxe zawiera wersję po włosku, na fortepianie i solową (karaoke), która jest bardzo ładna, ale nie jestem pewna czy mi ją pozwolą zaśpiewać na koncercie (śmiech).
Co zaproponujesz młodzieży, która również chce śpiewać?
Uczcie się dużo! Myślę, że zdobyta wiedza mi pomogła, ale przez pracę musiałam ją przerwać, ale chciałam powrócić do zajęć i odświeżyć wiedzę na temat muzyki. To bardzo ważne i nikt nie może powiedzieć, że tak nie jest, jeżeli sam nie spróbuję.
I co o tym myślicie? Dowiedzieliście się czegoś nowego o naszej Lodovice? Chcielibyście, aby płyta fizycznie pojawiła się także u nas? Reszta info na temat "Universo" w Polsce [TUTAJ]

2 komentarze:

  1. super wywiad <3 uwieeelbiam Lodo...

    Zapraszam na mojego bloga o Violetcie i Martinie Stoessel: http://violetta-tinistoesselpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń