Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

10.05.2014

[Violetta3] Photo shoot i kolejne dni nagrań!

[Violetta3] Photo shoot i kolejne dni nagrań!


Przyszedł czas na małe podsumowanie poczynań do Violetta 3. Złączyłam to w dwa posty, ponieważ zdjęć z Photo shoot jest naprawdę nie wiele. Chociaż jak pisałam posta kilka się pojawiło. Ale nadrobię to zdjęciami z nagrań :) Zobaczycie m.in. basen, a może kurort wypoczynkowy? Angie, powrót Seby, nowego nauczyciela Studio i wiele innych zdjęć!



Photo shoot
Gdy pisałam posta zdjęć było nie wiele, gdy już prawie kończyłam pojawiły się nowe. Niestety nie ma wszystkich, ponieważ producenci, nie mogą ujawnić wszystkiego od razu ani uchylić zbyt dużego rąbka tajemnicy. Nie ma również całych zdjęci. Ale po stylu ciuchów widać, można stwierdzić, kto jest na niektórych zdjęciach. O to one. Ale nie zapominajmy, że przed sesją należy poprawić fryzurę!  

Dziś sesja zdjęciowa do reklamy Violetta3.... Dlaczego tak wcześnie?! 

 Dobry dzień na zdjęcia z dzieciakami! Kogo teraz fotografuje? 
To Facundo Gambande, grający rolę Maxiego, zostało nawet to potwierdzone przez niego na Twitterze.
Ok, jeszcze jedna.... Kto to?
Tym razem to Canadelaria Molfese, grająca Cami, również zostało potwierdzone to później na Twitterze. 
Sesja zdjęciowa w zeszłym tygodniu z tą dwójką szalonych ludzi! @Mechilambre @diegomcea
Kolejny dzień sesji zdjęciowe.. Kto to? 

Tym razem jest to Federico nie sądzicie? Poznać można go po eleganckim stylu, podobne zdjęcie miał chyba w magazynie Violetta, podczas podróży w Londynie. 


To chyba Samuel, nie sądzicie? Jakie jest Wasze zdanie? 

I tak osoba?
Tutaj jestem trochę zmieszana, bo pasowałby mi Jorge, ale nie mam pewności. A Wy co sądzicie? 
 

Próby taneczne
W serialu jest wiele muzycznych momentów i aby wszystko wypadło świetnie oraz wyglądało nie można zapomnieć o próbach tanecznych z choreografami. Mamy kilka zdjęć z nich.
Ćwiczę choreografię do #Violetta3 z @veronicapeskin @Xabiani @ImSergioMejia patrz jak skaczę! 

 
Zdjęcia z nagrań 
Za nami kolejne dni nagrań, zdjęć z czasem przybywa coraz więcej. Pewne wątki można już połączyć i poukładać w miarę w całość. Choć nie mamy pewności i jedynie pokazujemy przypuszczenia. Jest wiele ciekawych rzeczy do zobaczenia! M.in. basen, Angie, Miltona, studio, powrót perkusisty Rock Bones, Matiasa i Jade oraz kilka zdjęć. 

# basen a może kurort wypoczynkowy?


Tak dokładnie nie wiadomo co to za miejsce. Choć jestem skłonna tutaj powiedzieć, że jest to jakiś ośrodek wypoczynkowy. Co powiecie na wersję, że obsada zatrzymała się w nim podczas swoje podróży może do Barcelony albo ogólnie dając koncerty En Vivo w serialu. Bo podobno jest i taka możliwość, że ujrzymy to w serialu. Jak sądzicie?

# Angie
O tym wszyscy wiemy już od dawna! Ale co mogło skłonić Angie do powrotu? W tym poście [klik] możecie przeczytać pewne przypuszczenia. Moim zdaniem wypadek Germana jest dość prawdopodobny. Mam nawet pewne podejrzenia, że może to Matias będzie za to odpowiedzialny? Na jednym ze zdjęć wygląda jakby coś szykował. Zobaczcie zresztą sami! 
Jutro zacznę z wszystkim nagrywać Violetta 3!!!!!! @TiniStoessel @lodocomello @kndmolfese @Mechilambre @AlbaRicoNavarro brakowało wam mnie?

Już oficjalne! Jeden dzień do nagrań Violetta 3 z moimi przyjaciółkami @kndmolfese @lodocomello @AlbaRicoNavarro

# Milton
Czyli prawdopodobnie nowy nauczyciel w Studio. Zobaczycie tutaj zdjęcia jeszcze niepublikowane przez nas. 


 @PABLOSULTANI @kelo_rodriguez @RodriPedreira i @RodrigoFrampton już są nagrania i chce je zobaczyć @Violetta3 



# Studio On Beat

Tutaj chyba nie zmieniło się nic, prawda? Choć na razie świeci pustkami, bo nagrania dopiero się zaczynają! A czego możemy się spodziewać w Studiu? Zobaczcie dalej sami!

# powrót Seby


Seba, czyli perkusista z Rock Bones, który na krótko był chłopakiem Camili. Zerwał z nią przez emaila. Nie wiadomo jak kształtują się dalsze ich stosunku. Czy namiesza trochę w trzecim sezonie, jak myślicie? Podejrzewam też, że możemy się spodziewać kolejnej piosenki Violetta - Rock Bones. Chcielibyście ją usłyszeć?

# Matias i Jade
Bez tej serialowej dwójki chyba nie wyobrażam sobie serialu. Bez nich byłoby za spokojnie. Nie sądzicie? Przecież zawsze musi coś się psuć i dziać. Czego możemy się tym razem spodziewać? 



Nagrywany #Violetta3 z @florsbeny #JadeyMati @TWK_jeans
Nagrywamy deszczowy dzień! #Violetta3 


Nie sądzicie, że Mati na tych zdjęciach wygląda jakby coś knuł? Zwłaszcza na zdjęciu w samochodzie? Może to on spowoduje wypadek Germana? Jak sądzicie? Chociaż nie zapominajmy, że oni zawsze coś knują :D

# Beto
Szalony, ekscentryczny nauczyciel w Studio, chyba bez niego również nie wyobrażam sobie serialu. Niektóre momenty z nim są przekomiczne. 

Nagrywamy! @florsbeny
#Violetta3 więcej selfi!!! @kndmolfese @AlbaRicoNavarro @kelo_rodriguez

Widać, na tych zdjęciach, że bawi się on niesamowicie. Ja już nie mogę się go zobaczyć! A wy? 


# Pojedyncze zdjęcia
Śpimy #agdv @lodocomello ♥ 

Ci..... Nagrywamy. @quinestomas @montsecarpani

Jest @facubande
Ciuchy Naty na dzisiaj i do prób tanecznych!!


Trzej muszkieterowie !! Hahaha @Xabiani @_ruggero

Czy nie wyobrażacie sobie przyszłego sezonu bez Naxi czy jesteście za Caxi? Ja osobiście nie wyobrażam sobie sezonu bez Naxi. I mam nadzieje, że wszystko się ułoży. Jakie jeszcze pary powinny mieć szczęśliwe zakończenie wg Was? 

Podsumowanie
Z dnia na dzień dowiadujemy się czegoś nowego. Na pewno nie jest to wszystko czego możemy się dowiedzieć, ponieważ producenci, najlepsze tajemnice i niuanse zostawiają na koniec. Trzeba mieć tylko cierpliwość i nadzieje, że serial szybko pojawi się na antenie. Ja osobiście nie mogę się doczekać czegokolwiek, chociaż rąbka piosenki z serialu a Wy?


37 komentarzy:

  1. Mi tam pasuje Andres gdzie pisalaś Jorge ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się waham między leonem a andresem, bo styl pasuje i do jednego i do drugiego.Ale jorge nosi sygnet(pierścień dla facetów) i nosi go na lewej ręce. a to lewa jest widoczna więc...przekonuje się do andresa

      Usuń
  2. Ale Florencja ślicznie wygląda <333 No normalnie pięknie <333 Ja tam bym chciała żeby ona była szczęśliwa w serialu jako Jade. Juz się nie mogę doczekać i również czekam na kawalątek nowej piosenki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Och,moja kochana Naxi,nie mogę się doczekać,po prostu ich ubóstwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Już nie mogę doczekać się i też czekam na kawałeczek nowej piosenki <3 Ja nie wyobrażam sobie trzeciego sezonu bez Naxi <3

    OdpowiedzUsuń
  5. KOCHAM!!!!! Ja sie tak jarałam jak Maxi pocałował Naty <3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. możliwe ze to jorge albo ten damien czy jak mu tam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, jak zawsze XD

    Tak właśnie, tam pasuje Andres, ta postawa ;)
    Wg mnie są za chude patyczaki jak na Jorge i nie ma obrączki żadnej czy czegoś. Chyba że nosi na innej ręce. :D

    Matko, sezon bez Matjade, Naxi czy Beto to sezon nieudany XD]

    <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem za Naxi i Leonettą w trzecim sezonie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypadek Germana to tylko wasze przypuszczenia? Cieszę się, że Jade będzie miała inną fryzurę. Jestem za Naxi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest na razie nigdzie potwierdzone, co będzie się działo więc możemy tylko przypuszczać.

      Usuń
  10. Jest kilka błędów:
    Seba-[...] był chłopakiem [...], przez emaila
    Photo shoot-[..] zdjęci [...]
    Post świetny, a tak wogóle to Diego spotyka się jeszcze z Clarą, bo jest kilka jego zdjęć na tt z jakąś dziewczyną?

    OdpowiedzUsuń
  11. JEZUUUU DIEGO TAKI SEKSOWNY! ;o <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyobrarzam i marze żeby Naxi nie było.

    OdpowiedzUsuń
  13. Omg moje kochane takie piękne *-*
    Diego staje się coraz piękniejszy ^-^
    Ale w tej kurtce skórzanej tak no...Dajcie mi tu gaśnice, bo się strasznie jaram xD
    Super post!<3
    Ale no Diego taki mrrrr *-*
    XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Naaaaxi <3 oni w realu powinni być razem,pasują do sb xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Po co tam jest Seba? Nie lubię go -.-
    Niszczy Bromi!
    Na tym zdjęciu co pisałaś ,że jest León ,to wydaje mi sie ,że to Diego albo Damien ,bo gdyby to był Jorge ,to by miał obrączkę na palcu ,chociaż mogę się mylić ;p
    I szkoda ,że na żadnej fotce nie ma Tini ;c

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post.Kocham naxi.Zrobicie post o sesji zdzięciowej Facu.
    Jusia

    OdpowiedzUsuń
  17. ssssssssuuuuuuuuppppppppeeeeeeeerrrrrrrr ja nie wyobrażam sobie 3 sezonu bez MARCESCI LEONETTY NAXI BRODMILY I FEDMILY:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Supcioooo! A! I jeszcze oczywiście musi być Fedemila, Leonetta i Naxi, tak jak mówisz. Ale napięcie. A Mati taki elegancki.... może się bogaci zrobili :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Naxi forever! Nie przepadam za Caxi. Oni są przecież przyjaciółmi i niech tak zostanie. Tak, ja też sądzę że to Andrés. I Seby nie lubię. Piosenki nie mogę się doczekać, Mì perdición było spoko :-) Nareszcie Angie! Bez Jade, Matiasa, Ludmi? Nigdy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten w niebieskiej koszuli to nie Leon tylko andres (Nicolas Garnier

    OdpowiedzUsuń
  22. Teraz tak patrze na te zdjęcia i myślę sobie, że Jade bardzo fajnie wyglądałaby z Beto XD dodać do tego to, że oboje nie są za bardzo ogarnięci, kto wie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Sebuś wróci?! Yey ! Wreszcie <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333
    Może producenci zrozumieli, że Bromila to jedna z najmniej lubianych par?

    OdpowiedzUsuń
  24. super post! Ciekawa jestem kto był na tych zdjęciach i kim jest ten koleś. A tak to kiedyś przeczytałam posta prawdziwej tini Stoesssel i było tam zdjęcie jakiegoś chłopaka i pisało nowy uczeń w studiu. Zapraszam na mój blog http://disnaychanelpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń