Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

13.09.2014

Tydzień z Leónem

Tydzień z Leónem 

Nasza stacja zorganizowała konkurs, tzw. "Tydzień  z Leónem". Oprócz możliwości wygrania gadżetów serialowych w postach publikowanych przez nich na Facebook'u pojawiło się kilka informacji, które mogą Was zaciekawić..




Post użytkownika Disney Channel Polska.


Jak widzicie dano nam możliwość zapytania Jorge o co tylko chcemy, w dodatku 20 najlepszych prac ma możliwość zdobycia książek z serii "Jak i Dlaczego?", o których pisaliśmy [tutaj] oraz nowość - "Violetta: Sceniczne kreacje". Jest to książka z szablonami, wzorami itd., z których możemy stworzyć własne stroje dla głównej bohaterki, które mogłaby założyć w trakcie koncertu.
Myślę jednak, że większość z Was zainteresuje głównie możliwość zapytania odtwórcy serialowego Leóna o co tylko chcecie. Jak widzicie w komentarzach pod postami pojawiło się już sporo propozycji i tu dość miłe zaskoczenie - większość jest naprawdę kreatywna. Jeżeli nadal nurtują Was jakiekolwiek pytania w stosunku do jego osoby to teraz macie szansę się tego dowiedzieć, ponieważ to ON odpowie na te pytania osobiście (oczywiście zostaną one przetłumaczone z hiszpańskiego na nasz). Przez cały tydzień możemy pytać o co tylko chcemy, nie tylko o serial ale i o jego życie prywatne.

Macie jakieś propozycje?



Post użytkownika Disney Channel Polska.


Drugi post zamieszczony przed administrację strony jest jeszcze bardziej intrygujący. Oprócz kolejnej możliwości wypytania naszego Leośka o najdrobniejsze szczegóły, Disney podkreślił fakt, że przebywa on wraz z ekipą w Sevilli (gdzie jak wiemy do 29 września będą tam kręcone ostatnie epizody). Ale to nie koniec! Oznaczono również hashtag: "ViolettaLive" i to nie po raz pierwszy! Wszystko zapewne zostało już dawno ustalone, DC jednak musi nam narobić smaczku, a przecież Martina nie puściłaby słów na wiatr tym bardziej, że wszystko zostało ustalone przez producentów ;) W końcu na razie zostały podane terminy na styczeń, trasa będzie trwała ponad pół roku (nawet do 8/9 miesięcy) a do oficjalnego rozpoczęcia międzynarodowej trasy pozostały już tylko 3 miesiące, natomiast premiera trzeciego sezonu w Polsce przypada za dwa miesiące!

Ps. Zauwyżyliście zmiany w szacie graficznej? :)

I co o tym sądzicie? Skorzystacie z okazji? O co chcielibyście go spytać? Piszcie!

15 komentarzy:

  1. Ja już wziełam udział i zadałam mu pytanie !!!
    Super , zawsze chciałam coś z samym Leonem - to moja ukochana postać , kocham go !!!
    /zapraszam vilu4everpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wzięłam udział mimo to że mieszkam w irlandii a potem przeczytałam regulamin i BAM! Zadałam 3 pytania ...... zanim przeczytałam ten regulamin ;, (

      Usuń
  2. Macie błędy w FAQ, powinniście je zaktualizować. Np. jest napisane, że German i Angie nie zwzną ślubu, a będzie odwrotnie i V3 zakończy się Leonettą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam gdzieś głęboko w 4 literach te nagrody! Moją nagrodą byłaby odpowiedź na moje pytanie do Jorge!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam gdzieś te nagrody. Najważniejsze jest to ze Jorge może odpowiedziec na moje pytanie ♥♥♥ OMG OMG ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny konkurs :-) Niech ten tydzień trwa wiecznie ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem najlepszą nagrodą byłaby odpowiedź na to pytanie od samego Jorge.

    OdpowiedzUsuń
  7. violetta123il.blogspot.com serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże jak genialnie
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie zadaliście pytania ?? bo ja zadałam pytanie:
    Czy podoba ci się Tini i czy chciałbyś z nią chodzić jeśli nie byłbyś ze Stefani Cameron ???
    Oby wybrali to pytanie bo wtedy dowiemy się czy chciałby z nią chodzić i czy jej się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha" stefani cameron"

      Usuń
    2. A ja myślę, ze cokolwiek by Jorge nie odpowiedział na to pytanie, to fani i tak wiedzą "lepiej":D Jeśliby powiedziałby "tak i tak" to fani nie daliby żyć Stephie, a jak powie "nie i nie" to albo mu nie uwierzą, albo się obrażą. Innymi słowy tak źle i tak niedobrze :P
      I czy naprawdę tak trudno jest sprawdzić poprawną pisownię czyjegoś imienia i nazwiska? Ja bym się wstydziła strzelić taką gafę w oficjalnym pytaniu do kogoś.
      Kathleen

      Usuń
  10. Jak pracuje ci się na planie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy sceny pocałunków są dla Ciebie krępujące?

    OdpowiedzUsuń