Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

23.09.2014

[Violetta 3] Odcinek 21

[Violetta 3] Odcinek 21

Po dłuższej nieobecności nasz ulubiony zza oceany serial powraca z kolejnymi nowymi odcinkami. W poprzednim odcinku przed przerwą zostaliśmy zaskoczeni na kilka minut przed rozpoczęciem show o jakimś ważnym telefonie do Pablo. Co to mogło być? Co zbiło tak silnego faceta z nóg, że musiał usiąść? Co jeszcze wydarzyło się w tym odcinku? Wg zapowiedzi będę gorsze i lepsze momenty.

[Aktualizacja] Streszczenie, nowy odtwarzacz, tłumaczenia fragmentów.


Streszczenie: The Rock Bones zostają przyjęci do Art Rebel. W domu Castillo mamy ciąg dalszy wieczoru German, Priscila, Nicolas i Jade. Ale tym razem wybucha awantura w kuchni przez pocałunek Germade. Przerywa ją Olga przynosząca złą wiadomość, ale jaką? Sam Pablo był nią bardzo zdruzgotany, od razu powiedział, że wraca do Buenos Aires. Gdy uczniowie usłyszeli, że Antonio umarł zaczęli płakać i nie mogli w to uwierzyć.
Niestety nie mogę się doczytać jaki czas minął, gdy wracamy ponownie do Buenos Aires, ponieważ filmik jest ucięty na dole.
Gdy Violetta gra w swoim pokoju, Angie dzwoni zapytać jak się ma. Pyta również o Pablo ponieważ nie może się z nim skontaktować. Viola odpowiada jej, że jest smutny, Angie dodaje, że Antonio był dla niego jak ojciec, ale jest silny i będzie dobrze. Musi szybko kończyć i wysyła buziaki dla Ramallo i Olgi. Violu dodaje, że dla taty też. Angie pyta co u niego, a ten ni stąd ani zowąd zjawia się w pokoju Violetty. Gdy tylko widzi Angie poprawia sobie fryzurę. Niestety Angie szybko kończy rozmowę, bo jest spóźniona. Potem mamy rozmowę Francesci i Diego, którą macie przetłumaczoną poniżej :) Jade dostaje niesamowity prezent od Nicolasa, ale szybko on zostaje zniszczony. Zaraz pojawia się Matti z wyrzutami, że są razem, ale Jade od razu ripostuje, że jej chłopakiem jest German. Zgodnie z zapowiedzią German i Priscila ogłaszają dobrą wiadomość. Za dwa tygodnie będą świętować swoją miłość. Po mimo słów Violetty i Olgi, German zaprzecza, że to wesele. Priscila i Ludmila zamieszkają u Castillo.
Po traumatycznych wydarzeniach uczniowie pojawiają się w Studio, śmierć spowodowała zmiany w ich wszystkich, najbardziej widać to jednak po nauczycielu - Pablo. Beto również reaguje emocjonalnie, czyli jak zawsze. Gdy wszyscy mówią dobre słowo o Antonio Ludmila myśli o swojej karierze, czy będzie trasa i jakieś inne projektyy. Co jest trochę nie na miejscu, na co zwraca uwagę Maxi. Gdy Milton próbuje rządzić trochę w Studio pomimo urazy, sprzeczek i odejścia pojawia się Gregorio, by zapytać jak się ma Beto i Pablo. Violetta przyznaje rację Ludmile w sprawie trasy i U-mix, co z początku nie dociera do supernowej, ale Violetta postanawia porozmawiać z Pablo. Gdy tylko pojawia się Seba w Studio Broduey od razy robi się wściekły i zazdrosny. Rozmowę Diecesci macie przetłumaczoną niżej :) Violetta zwierza się Fran, że bardzo jej brakuje Leóna w Studio. Postanawia go poszukać by z nim porozmawiać. Fran o mały włos po raz kolejny nie wygadałaby się odnośnie miłości do Diego.
Jak na dziwny zbieg okoliczności Jade postanawia wybrać się na małe zakupy i znajduje się właśnie przed sklepem z sukniami ślubnymi. Łapie szybko za telefon i dzwoni do? Germana! Pochwalić się jaką sukienkę znalazła. Wchodząc do sklepu wpada na Priscilę, która wraz z Germenm informuje ją o swoim święcie.
Na zakończenie mamy sprzeczkę Leonetty. León mówi, że nie wróci do Studio, Violetta niby akceptuje jego decyzje, ale mówi do niego, że jest egoistą. W co on nie może kompletnie uwierzyć. Rewanżując się jej sądzi, że to jej kolejny kaprys.



Tłumaczenie wykonała Marcelina dla bloga Violetta Polska. Kopiowanie surowo zabronione!

Rozmowa Diego i Francesci, potem Fran z Camilą
Diego: Więc, to dzis wracacie na nowo do studio ?
Francesca: Tak. I nie wiesz jak bardzo chciałabym, żebyś był z nami. By nam towarzyszyć. To nie jest łatwe. <łapie ją za rękę> Co robisz
D: Myslisz,ze spedzilismy wystarczajoco czasu ?
F: Do czego ?
D: Że by przestać się ukrywać.
F: O Camila! Muszę iść z nią porozmawiać, jest powód o którym musi wiedzieć, Cami, zaczekaj! Jak to zrobić, pomóż!
Camila: Co jest Francesca?
F: Ok, prosiłam Cię o wybaczenie. Przykro mi. Byłam zła, ale też potrzebuje żebyś mnie zrozumiała.
C: Tak, rozumiem Cię. Ale wiesz, boli mnie to, bo towarzyszyłam Tobie we wszystkich okropnych chwilach. Aż do momenty, w którym musiałam chronić twoją miłość do Diego.
F: Wiem o tym, wiem Camilla, jeśli ci nie powiedziała, to dlatego, że ty też musiałabyś kłamać Violetcie, to okropne.
C: Trzeba jej powiedzieć, wiesz co nie ?
F: Tak, masz racje. Jestem w czasie czekania na odpowiedni moment, który nigdy nie przybywa, ale potrzebuje Cię, mam potrzebę żebyś była obok mnie. Brakuje mi Ciebie.
C: Też bardzo mi Cię brakuje, moja przyjaciółko. Serio. Choć, cho tu.
F: Kocham Cię.
C: Ja też.


Rozmowa Diego i Francesci
F: Wiec dobrze, mam nadzieje, że Pablo zaakceptuje propozycje Violetty.
D: Tak, wierzę, że tak. To dobry pomysł.
F: Tak, również jeśli tournee nie weźmie się jeszcze raz, to nie chce zostawić mojej kariery solistki.
D: Jasne, że nie.
F: Wiesz, że nie widziałam nigdy Pablo tak opuszczonego i dalekiego od Studio.
D: Dobrze, spokojnie. To nie moment, żeby podejmować decyzje. Również to dobrze, że myślisz o tym, co jest dla ciebie dobre, dla twojej kariery.
F: Myśl oddalenia się od Studio, jedna z tych których bardzo się boję... i to możliwe, że będę musiała ocenić jak najwięcej możliwości.
D: Tak, spójrz. Léon i ja odeszlismy ze Studio żeby szukać innych projektów. I żadne z nas nie żałuje.
F: Na przyklad. Dlaczego Léon nie przyszedł. Przypuszczam, że jest zajęty jak my wszyscy, czy nie?
D: Léon chce odnowić grupę. Oto co do niego przybywa. I nie dyskutuje z nim, bo on chce spełnić  swoje marzenie. Próbowałem z nim rozmawiać o Studio, ale nie chciał.
F: Mam nadzieje się uspokoić i podjąć dobra decyzje. Prawidłową.
D: Podejmij dobra decyzje, którą podejmiesz. Bede z tobą. I zawsze będę Tobie towarzyszyć/wspierać. 

Spodziewaliście się takiego obrotu spraw? Co sądzicie o tym odcinku? 

160 komentarzy:

  1. :(((
    Ale nie sądzicie, że scenariusz jest trochę niespójny? No bo Antonio zdążył pożegnać się ze wszystkimi, czyli co, przewidział swoją śmierć...??? Jest to dla mnie niezrozumiałe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może zmagał się z jakąś chorobą. Mógł wiedzieć, że już się z niej nie wywinie i że mało czasu mu pozostało.

      Usuń
    2. Czy to znaczy że ta wredna jego córka wróci?

      Usuń
    3. czy ktoś mi przetłumaczy o czym rozmawiała violetta z leonem ? proszę badzo mi na tym zależy

      Usuń
    4. Jaka niby wredna córka? Antonio na ma córki debilu ;-;

      Usuń
    5. Ona go oskarzyła o to, ze nie ma go przy niej, gdy jest jej ciężko i powiedziała mu coś w stylu ,,jesteś egoistą". bo miał chyba przyjsc do studio do niej, a nie przyszedł. On sie coś tam bronił że ona myśli że jak pojechał z nimi w trasę to od razu wróci do studio, a on już podjął decyzję, Violka sie oburzyła że szanuje jego decyzje, ale nie podoba jej sie to że go nie ma gdy go potrzebuje. zaczeli sie kłócić, to było coś w stylu ,,jestem", ,,nie, nie jesteś" i tak w kółko XD na koniec Violka albo Leon (nie pamiętam kto to byłxd) zapytał chyba jaki jej sens w byciu razem skoro ciągle sie kłócą czy cóś.

      Usuń
    6. Jackie; "debilu"

      Usuń
    7. Jakie to jego siostrzenica debile ;p

      Usuń
    8. Prawie się poryczałam Antonio był od początku w Violettcie Był wielkim człowiekiem miał pasje i pewnie dlatego nie mógł jechać z nimi w trase a trasa w końcu się nie odbyła :( :(

      Usuń
    9. Nie podobno w którymś wcześniejszym odcinku Antonio poszedł do lekarza na badania wykryto u niego nowotwór na następny dzień (dzień przed trasą koncertową) Antonio poszedł do studia by powiedzieć wszystkim że nie może jechać z nimi w trasę nie chciał jednak powiedzieć dlaczego
      Tuż przed trasą koncertową Pablo ogłosił że Antonio nie żyje i że trzeba odwołać koncerty żeby jechać natychmiast do Buenos Aires
      Oglądałam te scenę z 5 razy i cały czas ryczałam:)

      Usuń
    10. przetłumacz rozmowe leonetty plissssss

      Usuń
    11. córka Antonia to Angie :)

      Usuń
    12. Ma siostrzenice

      Usuń
  2. morze był chory i wiedział że może umżeć albo lekarz mu powiedział że zostało mu tylko ileśtam czasu.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się płakać chce jak widzę twoją ortografię ;'(

      Usuń
    2. A mnie nie obchodzi co ty o mojej ortografii sądzisz, ponieważ umiem napisać dobrze ale jak się pisze na telefonie, na szybko to tak jest, a pewnie ty nie lepsza.I nie musisz się na nią patrzeć. Wiem, że zrobiłam błędy chociażby w pierwszym wyrazie ale wcale nie zrobiłam ich nie wiadomo ile .

      Usuń
    3. I następnym razem bez komentarza bo skąd wiesz czy nie mam dysleksji lub dysortografii albo czy przypadkiem nie mam 5 lat.

      Usuń
    4. Nie ma czegoś takiego jak dysleksja ^^ są tylko debile.

      Usuń
    5. Albo takie osoby jak ty - z móżdżkiem wielkości orzeszka.

      Usuń
    6. jest takie coś jak dysleksja głąbie

      Usuń
    7. Jest coś takiego jak dysleksja ! A jak nie wierzysz to sobie sprawdz w Necie od czego masz Net ? :)

      Usuń
  3. Ale żeczywiście czsami bywa troche niespójny

    OdpowiedzUsuń
  4. Przwtlumaczycie rozmowe angie i violi?

    OdpowiedzUsuń
  5. moglby ktoś mi wyjaśnić rozmowe Gery z Leonem? oraz kłótnie Leonetty? bardzo o to prosze i z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kłótnię z Leonem przetłumaczyłam wyżej ;)

      Usuń
  6. JESTTT... nie lubiłam go. Jego przemowiania przewijalam ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubiłam Antonio trochę nudny ale ten serial Będzie trochę inny bez niego...
      Ale nie żal mi

      Usuń
  7. Antonio [*] ;c
    I do tego kłótnia Leónetty i śpiewająca Gery z Leónem w parku ,najgorszy odcinek ever ;___;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, nie lubię Lery ;___; Mam nadzieję, że Leonetta sięszybko pogodzi. Obstawiam za 2 odcinki ;) Oby

      Usuń
    2. Dobra niech Leon i Gery śpiewają wszystko ale nie Entre tu y yo jak on może z nią śpiewać "między nami jest chemia"

      Usuń
    3. A to Gery zaczęła śpiewać tą piosenkę. I nikt mi teraz nie wmówi, że ona nie ma złych zamiarów (podobnie zresztą jak Cement).
      A co do kłótni Leonetty... No cóż, to już chyba tradycja, że jednorazowo nie mogą być szczęśliwi dłużej niż 20 odcinków :)
      Chociaż wątpię, żeby się rozstali. Jorge sam mówił, że związek Leonetty w 3 sezonie będzie dużo silniejszy. I coś czuję, że niedługo możemy się spodziewać Underneath it all :)

      Usuń
    4. Skarbie, ona sie po prostu zakochala. Nie znaczy to,ze ma zle zamiary. Zaczela to spiewac,bo tak czuje. Byc zakochanym bez wzajemnosci to nie grzech,a zabieganie o jego uwage to nie zle zamiary. Heh, gdyby chciala go zgwalcic to by byly zle zamiary,w co watpie ;)

      Usuń
    5. Dokładnie! Popieram w pełni słowa Marceliny. Już wszyscy nie lubią Gery i wgl "Jezu, jaka ona zua, ma straszne zamiaryyy!", tylko dlatego, że zakochała się w Leonie, a Leonik musi być oczywiście z naszą Violetką....
      K.

      Usuń
    6. Masz rację, może źle to ujęłam. Faktycznie, dziewczyna nic nie poradzi na to, że się zakochała, ale musi brać pod uwagę to, że Leon jest już zakochany, tyle, że nie w niej. Gery pewnie już i tak hamuje się jak może, ale mogłaby się postawić w sytuacji Violetty i zastanowić się co by czuła, gdyby jej ukochany śpiewał piosenki o miłości z inną (pomijając już fakt, że Violetta jest aż nader przewrażliwiona, a sama nie widzi jak Clement się do niej przystawia) :)

      Usuń
    7. Oboma rękami i nogami podpisuję się pod tym, co napisała Marcelina Czarnecka. Bardzo mądre słowa, sama bym tego lepiej nie ujęła :)
      Anonimowy powyżej. W serialu León jest piosenkarzem. Ile to razy piosenkarze śpiewają piosenki o miłości z ludźmi, do których nic nie czują? Violetta też śpiewała z Alexem "Tienes todo", a jakoś nikt się nie doczepiał, że jak może śpiewać romantyczne piosenki z innym. Czasem odnoszę wrażenie, że niektórzy najchętniej zakazaliby Leónowi śpiewania z kimkolwiek poza Violettą :/

      Usuń
    8. K. - Tak ,nasz Leon musi być z violettą...

      Usuń
    9. Nie nawidzę lery !!!!!!!!! to najdogorsza para na świecie ! a leonetta niech się w końcu przestanie kłucić to bezsęsu i zgadzam się z violą że nimy czemy leon odszedł ze studio i antonio się pożegnał w 179 odcinku więc pewnie przewidział swoją śmierć... ale będzie smutno bez niago zawsze miał mondre rady i wogule ... serial violetta to nie to samo bez mondrego miłego wspierającego i uczciwego antonio ...

      Usuń
    10. Ale w dalszych odcinkach Gery będzie wrabiać Violette w różne sytuacje żeby tylko nie pogodziła się z Leonem ;)

      Usuń
    11. No wlasnie... bo gery jest zla .. i nie piszcie ze nie bo nawet w odcinkach to widac.. jak np leon jej powiedzial ze sie poklocil z violetta to sie odwrocila i byla szczesliwa a jak jej powiedzial ze sie pogodzili to byla przerazona .. powiedziala ; naprawde !? Jak to?! A potem zeby wybrnac z sytuacji to powiedziala a to bardzo dobrze... i nie piszcie mi tu zadnych glupot

      Usuń
  8. Szkoda Antonio, był super człowiekiem :(
    Co by było, gdyby nie było Jade i Beto? Nie byłoby się z kogo pośmiać, a to byłoby straszne :P
    Czy tylko mnie śmieszył wczoraj zazdrosny Broduey? On jest przekomiczny w tej swojej zazdrości, myślę, ze pokaże ją jeszcze nie raz skoro Seba wrócił :D
    Fajnie, ze Rock Bones chcieli zaśpiewać z Camilą i Naty. Bo już się obawiałam, że znowu wybiorą Violettę...
    Świetne wykonanie przez Gery i Leóna piosenki "Entre tu y yo" :) PS: Nie wiedziałam, że Gery umie grać na gitarze :o
    Biedny Pablo :( Widać, że śmierć Antonia mocno go dotknęła. To samo Gregorio. Obaj zaimponowali mi tym, że pokazali "ludzką twarz", a nie udawali twardzieli.
    Brawo dla Alexa, że postawił się Miltonowi. Inna sprawa, że Alex faktycznie ma wysokie mniemanie o swoim talencie...
    Zachowania Violki w ostatniej scenie nie skomentuję, bo niecenzuralne słowa, które miałabym o nim do powiedzenia, nie nadają się do publikacji.
    PS. Czy tylko mnie zdziwiło zachowanie Ludmiły i reszty? Mija ledwo tydzień od śmierci Antonia, którego rzekomo tak szanowali i podziwiali, a oni rozmyślają o tym, co będzie z ich karierami i czy będzie nowa trasa... Eeeee, serio????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez sie to podobalo,usmialam sie z Brodueya ;)
      A nareszcie w tym sezonie widzimy,ze sa para à nie statystami,tak samo Naxi.
      Co do Pablo,uwielbiam jego gre aktorska. Najlepiej pokazal wszystkie emocje. Jak dla mnie jest w tym swietny i niech kontynuuje.
      Najgorzej zagrala Violettta. Ona jest glowna bohaterka,dlaczego nie moga jej pozwolic na emocje i pokazac,ze umie zrobic scene dobrze !? Przeciez z poprzednich sezonow wiemy,ze umie. A tak,to wszystkie dziewczyny wypadly swietnie i plakaly,à Martina tylko otworzyla buzie i takie« WTF,ja gram.»
      Oczywiscie nie obrazam aktorki,bo polubilam ja,ale w tym ostatnim sezonie spodziewamy sie po niej wiecej, à gra gorzej niz w POPRZEDNICH sezonach ;(

      Usuń
    2. leonyvilu.blogspot.com

      Zapraszam :)

      Usuń
    3. "ETF, ja gram" DZIEWCZYNO WYGRAŁAŚ TYM TEKSTEM AHAHHAHA
      A teak serio to w 100% się z tobą zgadzam :)

      Usuń
    4. Czasami nie jest tak łatwo od razu zrozumieć co się stało, więc według mnie Martina dobrze zagrała ;)

      Usuń
    5. W sumie. Ale dreczy mnie to,ze nie pokazano tego jak naprawde wyraza pozniej te emocje. Zamiast sceny zaloby dostalismy «tydzien pozniej »,wiec poszli na latwizne,nawet ten tydzien pozniej nie byla zbyt bardziej przejeta jego smiercia niz klotnia z Leonem. Tak jakby rezyser i producenci bali by sie,ze Martina nie poradzi sobie z tak trudna,dojrzala scena. Tylko,ze wczesniej jakos dawala rade i stac ja na wiecej. Jasne,byla bardziej przygaszona,ale to wazny odcinek i nie tak to powinno wygladac,nie tak chcemy ja ogladac. W calym tym sezonie generalnir wypada slabiej i to mialam na mysli.

      Usuń
    6. Nie pisz chcemy.. mow za siebie marcelino .. viola jest najlepsza ��������

      Usuń
  9. Moze sie okazac, ze Antonio se robil jaja i w nastepnym odcinku wroci ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robił sobie jaj, on na prawdę umarł.

      Usuń
    2. hahahha rozwaliłaś/łeś mnie xDD Hah "Siema, robiłem sobie z was jaja xD" Ta a Pablo prawie na zawał nam tu zszedł, trasę odwołali i wg ;D

      Usuń
  10. Czy tylko mi się chce rzygać jak widzę Priscillę i Germana razem?

    OdpowiedzUsuń
  11. Co powiedziała Violetta pod koniec zapowiedzi? I czy mógłby ktoś przetłumaczyć kłótnię Leonetty?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma to jak zacząć tydzień kłótnią Leonetty :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy streszczenie?

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ! TYlko nie Antonio ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Marcela, jesteś jeszcze gdzieś tam, żeby przetłumaczyć rozmowy Diecesci? ;p Tak, tak, pamiętam o Tobie i dalej Cię kocham ;*
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się! <3 Wiem, że pewnie masz nas już dość, zwłaszcza po 20 odcinku, ale jesteś naszą jedyną nadzieją ;3

      Usuń
    2. O,kochane ! Jasne,ze pamietam. Jak poczatek szkoly u Was ?

      Usuń
    3. <3
      U mnie ciężko, już sporo pracy... Ale na "Violettę" muszę znaleźć czas XD
      K.

      Usuń
  16. Viola mówi, że Leona nigdy nie ma gdy go potrzebuje, a on że skoro tak myśli to dlaczego są razem.

    OdpowiedzUsuń
  17. czy ktoś może przetłumaczyć kłótnie leonetty!!??? proszę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kocham violette21 grudnia 2014 17:39

      No właśnie a tak właściwie bardzo mi jest smutno że Antonio umarł był bardzo dobrym człowiekim

      Usuń
  18. Ejjj... wam nie wydaje sie dziwne ze skoro antonio umiera, to czemu niby nie ma jackie , skoro to jego rodzina .... eeee?
    poza tym znowu kłutnia leonetty, jesteś -,- czy oni nie moga być normalną parą ? co chwile bezsensowne kłutnie i Gery i Alex , mogło by byc już normalnie ;//

    OdpowiedzUsuń
  19. Przetłumaczycie kłótnie Leonetty i to o czym mówiła Viola w zapowiedzi na końcu? Prosze jeszcze o przetłumaczoną scenkę z Gery i Leonem :) Proszę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy ktoś wie jaka piosenkę grala Violetta na samym początku ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. A co Violka powiedziała w zapowiedzi następnego odcinka to na samym końcu ?
    Alex jak zwykle myśli że jest najlepszy...
    Gery i León ładnie zaśpiewali <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zdaniem ta śmierć Antonio była zbędna. I tak nie pokazal bolu po tej stracie tylko przeskoczyli do "kilka miesiecy pózniej" Angie nawet nie wyglądała na przejętą, nawet nie przyjechala być w tak ciężkim momecie z Pablo, bo on jako jedyn serio to przeżyl. Nie wiem po co ten wątek nic nie wniósł a teraz dziwnie ogląda mi się te ich problemy mysląc o tym że Antonio umarł i nad tym scenarzyści się nie rozwodzili tak jak nad "błahą' (porównując) kłótnia LEonetty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, też nie rozumiem, po co ten wątek. Ale masz rację, że Pablo to bardzo przeżył, choć ja bym tu też dołożyła Gregoria, jego to również dotknęło. A sam wątek śmierci Antonia posłużył do tego, aby uczniowie studia mogli się użalać, ze przez to nie mogą robić kariery i jechać w trasę :/

      Usuń
    2. Może ta scena jest po to żeby uczniowie mieli się jak pokłócić. Pamiętacie, że gdzieś kiedyś na blogu było coś w stylu, że studio ma się rozpaść. Może bram mentora, czyli Antonio będzie tym powodem do rozwalenia się studia? Ale myślałam też, że Angie przyjedzie w końcu miał być jakiś dramatyczne wydarzenia, czy coś takiego. A Angie nic ;( Wydawało mi się, że Antonio jest dla niej jak drugi ojciec. Smutny był ten przeskok, nie zobaczyliśmy emocji jakie im towarzyszyła. Ale dzięki Kelo to przynajmniej ma sens jest świetnym aktorem. :D

      Usuń
  23. Ktoś mi da opis odcinka? Bo ja nie chcę oglądać chce opis!:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie jestem pewna ale chyba Vilu na końcu zapowiedzi powiedziała coś w tym stylu:
    -Myślałam że to (prawdziwa) miłość.( mówi to do Leona ) ale moje przypuszczenie nie jest pewne bo za bardzo nie znam hiszpańskiego.
    a mówiąc o odcinku to dostaje 1 miejsce w najgorszych odcinkach ever :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tam nie było Leona,ona to mówiła chyba do siebie.

      Usuń
  25. a ta dobra wiadomość to co XD?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ,że German i Pris chcą być "tą taką większą rodziną" jeśli wiesz o co mi chodzi XDDDDDDDDDD

      Usuń
  26. Antonio był tatą Germana...... a german nawet sie tym noe smuci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CO!? XD Antonio nie był ojcem Germana XD Z Germanem łączyło go tylko to, że znał mamę Marii i samą Marię - zmarłą żonę Germana, matkę Violetty.
      K.

      Usuń
    2. Yyyyyy Antonio nie był tatą Germana o.O

      Usuń
    3. Nie?
      German nawet mówił do niego po imieniu!
      To nie jest jego ojciec idioto!

      Usuń
    4. Noi co ?! Idiotko .. tam prawie wszyscy mowia do sb po imieniu.
      idiotko debilko kretynke
      wercia styles opsrane siki

      Usuń
    5. Antonio to dziadek Violi i ojciec jej zmarłej matki..

      Usuń
  27. Violetta i Leon zerwą jutro ze sobą? Redakcjo odpowiedz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd oni mają to wiedzieć? Przewidują przyszłość?
      K.

      Usuń
  28. Ja tam bym chciała by Leon był z Gery. Violka mnie denerwuje bo się o wszystko czepia Leona. Uważa, że nie wspiera jej w trudnych chwilach ale to on przecież pomógł jej się pogodzić z jej ojcem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestes glupia..widocznie nie wiesz o co chodzi w tym serialu .. omg idioci wszedzie!

      Usuń
  29. Co mówi Violka na końcu zapowiedzi?

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham wykonanie "Somos Invencibles" Rock Bones z Naty <33

    OdpowiedzUsuń
  31. Zrobisz tłumaczenie tego odcinka ??

    OdpowiedzUsuń
  32. Ej wie ktoś może co mówił Seba do Naty kiedy była z Maxim i Cami w Studio...
    A ta jej radość potem bez cenne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dobrze zrozumiałam ( A pewnie źle )
      Nie chcę cię w błąd prowadzać , ale chyba chciał , żeby dziewczyny ( Naty y Cami )
      Dołączyły do zespołu , ale nie jestem do końca pewna :)

      Usuń
  33. A W KTÓREJ CZĘŚCI ODCINKA DOWIADUJĄ SIĘ O JEGO ŚMIERCI I JAK ON UMIERA, bo ja wolę później oglądać z polskim dubbingiem, by było ciekawiej? :C PROSIŁABYM TAKŻE O DOKŁADNIE W KTÓREJ MINUCIE O JEGO ŚMIERCI JEST MOWA... (*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzyj sobie dokładnie od początku. To od razu będzie. (y)

      Usuń
  34. Znam temat rozmowy Leona i Violi, ale na czym się skończyło? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  35. Odcinek jest już niedostępny :C

    OdpowiedzUsuń
  36. Dobra,czas na tlumaczenie. Po pierwsze jak mija wrzesien ? Po drugie, ja koncze lekcje o 16h30 i wracam o 17h30,chyba ze tak jak dzis wychodze jeszcze gdzies z przyjaciolka. Przepraszam,ze musicie czekac,ale to juz niestety nie wakacje ;(
    Ale w srode jest o wiele lepiej,chyba ze skorzystam z okazji i gdzies sie wyrwe ;) à w czwartki rowniez wracam pozno,bo po 18h00. Tak wiec bedzie troche pozno. Milej lektury ;)

    D Wiec,to dzis wracacie na nowo do studio ?
    F Tak. I nie wiesz jak bardzo chcialabym,zebys byl z nami. By nam towarzyszyc. To nie jest latwe. «lapie ja za reke» co robisz ?
    D Myslisz,ze spedzilismy wystarczajoco czasu ?
    F do czego ?
    D zeby przestac sie ukrywac.
    F o Camilla ! Musze isc z nia porozmawiac,jest powod dla ktorzy musi wiedziec. Cami,zaczekaj ! «nie moze przejsc,bo jest na konturnach»jak to zrobic,pomoz !
    C co jest,Francesca ?
    F ok,prosilam cie o wybaczenie. Przykro mi. Bylam zla,ale tez potrzebuje zebys mnie zrozumiala.
    C tak,rozumiem cie. Ale wiesz,boli mnie to,bo towarzyszylam ci we wszystkich okropnych chwialch. Az do momenciku w ktorym musialas chronic twoja milosc do Diego.
    F Wiem o tym,wiem. Camilla,jesli ci nie powiedzialam,to dlatego,ze ty tez musialabys klamac Violetcie. To okropne.
    C trzeba jej powiedziec,wiesz co nie ?
    F Tak,masz racje. Jestem w czasie czekania na odpowiedni moment,ktory nigdy nie przybywa
    Ale potrzebuje cie,mam potrzebe zebys byla obok mnie. Brakuje mi cb.
    C Tez bardzo mi cie brakuje,moja przyjaciolko. Serio. Choc,choc tu
    F kocham cie
    C ja tez.


    F Wiec dobrze,mam nadzieje,ze Pablo zaakceptuje propozycje Violetty.
    D tak,wierze,ze tak. To dobry pomysl.
    F tak,rowniez jesli tournée nie wezmie sie jeszcze raz,to nie chce zostawic mojej kariery solistki
    D jasne,ze nie
    F wiesz,nie widzialam nigdy Pablo tak opuszczonego i dalekiego od studio.
    D dobrze,spokojnie. To nie moment,zeby podejmowac decyzje. Rowniez to dobrze,ze myslisz o tym co jest dla cb dobre,dla twojej kariery.
    F pomysl oddalenia sie od studio,jeden z tych d'i,ktorych bardzo sie boje..i to mozliwe,ze bede musiala oceniac jak najwiecej mozliwosci
    D tak,spojrz. Léon i ja odeszlismy ze Studio zeby szukac innych projektow. I zaden z nas nie zaluje.
    F Na przyklad. Dlaczego Léon nie prayszedl. Przypuszczam,ze jest zajety jak my wszyscy,czy nie ?
    D Léon chce odnowic grupe. Oto co do niego przybywa. I nie dyskutuje z nim,bo on chce spelnic swoje marzenie. Proobowalem z nim rozmawiac o studio,ale nie chcial
    F mam nadzieje sie uspokoic i podjac dobra decyzje.prawidlowa
    D podejmij dobra decyzje,ktora podejmiesz. Bede z tb. I zawsze bede ci towarzyszyc/wspierac cie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś naprawdę koooochana <3
      K.

      Usuń
    2. Dzięki za tłumaczenie :) Akurat rozmowy Fran i Diego w ogóle nie zrozumiałam, a wynika z niej, że Fran też rozważa opcję opuszczenia studia. Ciekawe jaką decyzję podejmie :)

      Usuń
    3. Jejkuu, jak ja Cię kocham za te Twoje tłumaczenia! <3 Jesteś cudowna ;3 I nie przejmuj się, że tłumaczenia są dość późno, chyba każdy rozumie, że teraz jest mało czasu a na takie dokładne tłumaczenia warto poczekać <3

      Usuń
    4. Kochana niesamowita dzięki<33Super tłumaczenia

      Usuń
    5. Prosiłabym o kontakt - Kathlen i Marcelinę :) może być e-mail (mój/redakcyjny), moje GG albo ask. Z góry dzięki :D

      Usuń
    6. Annevue, chętnie się skontaktuję na maila redakcyjnego. Bo twojego nigdzie nie mogę znaleźć :/ Możliwe, ze jestem ciut ślepa i niedowidzę, ale w zakładce Violetta Polka znalazłam tylko przekierowanie na twój twitter i filmweb, a konta w tych serwisach nie posiadam..
      Mój mail: kasia.kathleen@onet.pl

      Usuń
  37. Coś czuje że za niedługo powstanie Descubri *.*

    OdpowiedzUsuń
  38. Generalnie to chodzi o to ze Violetta zauważyła ze Leon odsuną sie od niej i nawet już nie odbiera telefoną bo nie chce z nią gadać( o tym dowiadujemy sie podczas rozmowy Gery z Leonem) i jest jej smutno że chłopak ją tak traktuje i chciała wyjaśnie a on poprostu się zaczą bronić że to nie prawda itd a na koniec to właśnie cos o tym zze po co w takim razie są ze sobą itd To zwykłe emocje mogę się założyć że w nastepnym odcinku to sobie wyjaśnią ale też Leon dziwnie się zachowuje, chyba ma juz trochę dosyć Violette bo nie chce z nią gadać ignoruje ją i teraz ten teks że po co ich związerk itd :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. León zachowuje się tak bo jest zły na Violettę, że ukryła przed nim fakt, ze Alex dał jej piosenki na pendrivie (dowiedział się o tym od Ludmiły). Już we wcześniejszym odcinku miał o to pretensje. To, czy te pretensje są słuszne czy też nie to już kwestia uznaniowa :)
      Co nie zmienia faktu, że w tej rozmowie pojawił się stary problem Leónetty, czyli kwestia tego, że León nie chce wrócić do studia. A że Violetta była w złym humorze zaatakowała go stwierdzeniami, które były "poniżej pasa" i niesprawiedliwe, ze jest egoistą i nigdy go nie ma, kiedy jej potrzebuje. Nie chcę pisać, co myślę o tym zachowaniu, bo nie chcę wywoływać awantury, ale to dziwne, ze dziewczyna, która cały czas mówi, że trzeba spełniać marzenia, odmawia prawa do ich spełniania facetowi, którego podobno bardzo kocha. W ogóle ta rozmowa była bardzo nieprzyjemna....

      Usuń
  39. Powstanie za niedługo Descubri .

    OdpowiedzUsuń
  40. Film jest niedostępny :'(

    OdpowiedzUsuń
  41. Film jest niedostępny :'(
    Ale jak na YT oglądałam to Pablo powiedział Antonio murio czyli że Antonio nie żyje (zmarł)

    OdpowiedzUsuń
  42. Leon nie jest zły za ten filmik bo to juz było jakiś czas temu lecz podczas kłótni powstało nieporozumienie bo Leon był zły Ze Violetta nie może pogodzić sie z tym ze on odszedł ze Studia a Violettcie chodzi o to ze prawie w ogóle nie mają ze sobą kontaktu . To jest smutne bo oboje w tej sytuacji sie nie rozumieja i to prowadzi ich do tematu to ten zwiazek jest bezsensowny :c

    OdpowiedzUsuń
  43. MARCELINA jestes super. Ro nie twoja wina ze konczysz lekcje pozno. Ja tez tak mam i po treningach i szkole muzycznej nic mi sie nie chce a ty jeszcze tlumaczysz nam rozmowy diecesci. WIELKIE DZIEKI <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Moim zdaniem, akror grajacy w serialu Antonia nie chcial juz grac w Violettcie wiec musieli cos wymyslic, czyli jego smierc choc dla mnie takze to nie mialo sensu

    OdpowiedzUsuń
  45. Obiecałam sobie, że nie będę czytała co będzie w 3 sezonie Violetty, żeby było ciekawiej, jak będę oglądać zdubbingowane :D Ale ja nie dam rady xD
    http://all-you-need-is-love-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Antonio biedny Antonio jest w lepszym świecie

    OdpowiedzUsuń
  47. Z powodu,ze nie dodano osobnego posta z odcinkiem 22 pisze tutaj :

    F No dobrze,jestesmy w trakcie czekania czy Pablo zaakceptuje wznowienie trasy czy nie
    A jak ty i Art Rebel ? Kiedy data pierwszego show ?
    D Nie jestesmy w czasie pracy nad tym
    F Dlaczego jestes taki zawiedziony ?
    D Poniewaz to bardzo trudne pracowac z moim ojcem. Ale to co mnie dzis najbardziej zajmowalo to to,ze nie moge krzyczec do 4 wiatrow,jak bardzo cie kocham.
    F Do mnie przybywa to samo. Wiesz co musialam dzis robic ?
    D co ?
    F klamac Violetcie,kolejny raz. Ukrywac to co bylo widziane. Okropnosc. Mam dosyc oklamywania mojej najlepszej przyjaciolki. Diego.
    D dobra,uspokoj sie troche Francesca. Nadejdzie idealny moment zeby jej powiedziec.
    F a jesli nie nadejdzie ?
    D wiem,ze nadejdzie. Po pierwsze co masz zrobic to przestac byc niespokojna
    F wiesz czego chce ? Moc chodzic z Toba NORMALNIE, jak normalni ludzie. Miec normalna randke. Bez bycia caly czas zatroskana o to czy ktos nas zobaczy czy nie. Romantycznej randki. Tego chce.
    D ok,zrobimy ja.
    F co ?
    D zrobmy to.
    F jak ?
    D Zrobimy cala ta normalnosc ktorej bys chciala w miejscu gdzie inni moga nas zobaczyc.
    F mozemy ?
    D tak. Panienka Francesca poda mi swa dlon ? Tak,no choc ! Naprawde. Masz plan na te noc ?
    F chodzic ze zlymi /lobuzami
    D bardzo dobrze

    D Francesca,nie moge uwierzyc,ze nie jestes tutaj i ze nie odbierasz moich telefonow/nie odpowiadasz na moje telefony. Dzisiaj potrzebowalem ciebie bardziej niz kiedykolwiek,ale widze,ze cie tu nie ma.

    Poprosilam te osobe od przekladania na francuski,zeby zrobila nam Fedemile,ale jak na razie nie odpisuje. Jak cos to dodam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za tłumaczenie

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę, że tłumaczysz i że ci się w ogóle chce :D

      Usuń
    3. KOCHAM CIĘ MARCELINA PO PROSTU <3

      Usuń
  48. Co mówił Seba do Naty i Cami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 21 odcinku chyba , że chcę , żeby obie dołączyły do zespołu ...
      A 22 odc utwierdza nas w tym :)

      Usuń
  49. Mam Fedemile ;)
    L 2 tygodnie,14 dni,1326 godzin i 2626100 minut do najgorzego dnia mojego zycia. Nie bede mogla stawic temu wszystkiemu czola sama, Federico
    F Uwazam,ze troche przesadzasz
    L Nie,nie przesadzam. Jaka inna,gorsza rzecz moze nadejsc ??!! Niz to,ze moja matka bierze slub z ojcem Violetty !! Ah tak - to,ze musze przyjsc na wesele i co wiecej zaspiewac,Federico ! Nie dam sie osmieszyc
    F wiem,ze to dla cb bardzo trudne ,ale mysl o swojej matce . Ona ma prawo sie zakochac i to swietowac. To bardzo wazny dzien w jej zyciu. Musisz jej towarzyszyc.
    L Nie bede mogla zaspiewac, Federico. Moglabym miec okropny wiezel w gardle,rozumiesz ?
    F dobra,jesli nie mozesz spiewac porozmawiaj z nia i wytlumacz jej to co do cb przybywa.
    L a tak,jakby to bylo takie proste. Nie znasz jej,nie zrozumie. A ty jej nie bron.
    F co zlego jest w tym,ze chcialaby zeby jej corka ja wspierala ? I zasiewala najpiekniejszego dnia jej zycia ?
    L Nie bron jej !
    F nie ja bronie cb Ludmila. Jedyna rzecza ktorej chce to zebys nie czula sie zle. I pomimo,ze to dla cb trudne musisz zaakceptowac to co wybrala twoja matka. Obiecaj mi,ze ja wesprzesz.
    L Nie wiem czy bede mogla przejsc przez to wszystko sama, Fede
    F nie jestes sama. Jestem z tb.
    L dobrze,ale potrzebuje cie blizej. Nie wiem, tu.
    F bardzo wkrotce znow bedziemy razem. Z kazda chwila coraz mniej brakuje.
    L tesknie,wiesz ?
    F A ja bardziej
    L a ja jeszcze bardziej.
    F obiecujesz mi,ze bedziesz towarzyszyc twojej matce ?
    L dobra,jesli to zrobie to tylko,bo jestes w trakcie proszenia mnie o to/bo mnie o to prosisz
    F nie,Ludmila. Zrob to dla siebie samej,nie pozalujesz,wierz mi.
    L dziekuje,ze mnie wysluchales
    F nie dziekuj. Porozmawiamy potem,ok ? Cmok,kochanie. Powodzenia z matka
    L bedzie mi potrzebne

    OdpowiedzUsuń
  50. leonetta zerwała?

    OdpowiedzUsuń
  51. Przetłumaczyłam dla was rozmowę Leonnety z odcinka 21 na 22, kiedy się kłócili

    V- czekałam na ciebie w Studio ale nie przyszedłeś
    L- Nie miałam nic tam do roboty
    V-Wydaje mi się, że bardziej niż ktokolwiek inny mógł zrozumieć wszystko, co się dzieje
    L- Kochanie, nie wrócę do Studia, trasa to był wyjątek, bo mnie potrzebowaliście, ale już podjąłem decyzje zrozum to.
    V- W porządku, rozumiem, ale wydaje mi się że Studio potrzebuje ciebie bardziej niż kiedy kol wiek. Nie mozesz być egoistą
    L- Ja jestem egoistą
    V- Tak, czemu się dziwisz
    L-Studio mnie potrzebuje czy ty mnie potrzebujesz?
    V- Wszyscy cię potrzebujemy. Rozmawiałam z Pablo i będziemy wznawiać próby do trasy.
    L- On ci tak powiedział
    V- Nie, ale rozmawiałam z U-Mix
    L-Posłuchaj kochanie
    V- Nie to ty posłuchaj. Myślę ze dla mnie to nie tylko opcja ale też
    L- Nie wracam do Studia , zrozum to( i tu nie zby rozumiem bo mówi coż że nie może by jesgo projekt ... co nie jest dozwolone lub potwierdzone?)
    V- To nie o to chodzi
    L- Tak o to. Jeśli nie no to po co mnie prosisz
    V- Nie mogę uwierzyć ze mi nie wierzysz kiedy cię potrzebuję
    L- To że się nie zgadzamy nie znaczy ze ci nie wierze
    V- Dzisiaj cię tam nie było jak cię potrzebowałam. Nigdy cię nie ma jak cie potrzebuję
    L- Jestem
    V- Nie nie jesteś
    L- Jestem
    V- Nie
    L- Jeśli tak uważasz, to czemu nadal jesteśmy razem?
    V- Czy nie widzisz co się dzieje, nie rozumiesz mnie
    L- Zrozum ze nie wrócę do Studia. Mogę pogadać z Pabla ze może na mnie zawsze liczyć ale
    V- Nie możesz powiedzieć ze mnie rozumiesz kiedy nie ma ciebie blisko mnie. Nie chce się od ciebie oddalać i nie chce potem przez to przechodzić
    L- Możesz mi zaufać, wiem co robię
    V- Możesz równie nie wiedzieć
    L- Nie mogę z tobą rozmawiać
    V-Ani ja nie mogę z tobą rozmawiać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale fajnie że to przetłumaczyłaś, a przetłumaczysz coś jeszcze ?

      Usuń
    2. Dziękuje dziękuje dziękuje ! <3

      Usuń
    3. Hej a przetłumaczysz to co mówiła Violetta do Leona i on do niej w zapowiedzi ?

      Usuń
    4. Hej a przetłumaczysz to co mówiła Violetta do Leona i on do niej w zapowiedzi ?

      Usuń
  52. A mnie nie obchodzi co ty o mojej ortografii sądzisz, ponieważ umiem napisać dobrze ale jak się pisze na telefonie, na szybko to tak jest, a pewnie ty nie lepsza.I nie musisz się na nią patrzeć. Wiem, że zrobiłam błędy chociażby w pierwszym wyrazie ale wcale nie zrobiłam ich nie wiadomo ile .

    OdpowiedzUsuń
  53. :'( wydaje mi się ze Antonio umrze, bo miał jakąś chorobę :'( :'( :'(

    OdpowiedzUsuń
  54. Wiesz co mi sie też coś tak zdaje, bo antonio już na początku trzeciego sezonu zaczął chyba chorować, ale po twarzy nie było widać, że ma jakąś chorobę albo że jest chory. Współczuję pablo oraz reszcie. Antonio, trzymaj się, jesteś teraz w lepszym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  55. Wszyscy z was to debile a ja mądry człowiek dziekuje zegnam

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja nie mogę Antonio umarł:(

    OdpowiedzUsuń
  57. Ludzie!!! Antonio (Alberto Fernández de Rosa) nie żyje tylko w serialu!Wiem,że to też jest przykre,chociaż to tylko serial,ale cieszcie sie że Antonio naprawde nie
    zmarł!

    OdpowiedzUsuń
  58. Od wczoraj o 16:00 leci znowu sezon 2 o co chodzi? Ktoś może wie kiedy pojawi się na nowo 3 sezon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Disney Channel zawsze co 20 odcinków robi przerwę w emisji. nowe odcinki po polsku powrócą w styczniu, niestety nie wiem, którego.

      Usuń
  59. chce,żeby Leon wrócił do Violetty!

    OdpowiedzUsuń
  60. jeśli chcecie się dowiedzieć co się stało z Pablo to zajrzyjcie na mojego bloga:
    http://blogviolettainfo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ej ale wy wiecie że w 60 odcinku Leonetta się pocałuje i znowu będą razem

    OdpowiedzUsuń
  62. dajcie 21 odc na any filesh prosze chce sie przedstawić jestem paulina ( puu) znana z yt kojarzycie ? plis dodajcie

    OdpowiedzUsuń
  63. Ale mnie najbardziej to smuci że Antonio umrze . To się po prostu nie mieści w głowie , i jeszcze na dodatek Leon i Violetta się pokłócili .

    OdpowiedzUsuń
  64. Plis może ktoś odpisać to dla mnie ważne możecie napisać kiedy będzie odc 21 violetty 3 na disney channel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nwm... Też mnie to interesuje... Chyba 12.01 ale nie jestem pewna

      Usuń
  65. Dzięki to przynajmniej jakieś info

    OdpowiedzUsuń
  66. mi niemiesci to w glowie ze antonio umarl ze vilu poklucila sie z leonem wszysto sie wali w jednym odcinku jestem cekawa con nas spotka w kolejnych odcinkach

    OdpowiedzUsuń
  67. jak fran odejdie ze studia dla gupka diego violetta rostanie się z leonem A ANTONIO UMARŁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! to co będzie w 21 odcinku????!!!!!!!!! boję się go.ANONIM:) zapraszam na konto milenka.nowicka@wp.pl {milena nowicka}

    OdpowiedzUsuń
  68. EJ moim zdaniem mimo ze Leonetta się czasem kluci ich związek jest wieczny. A ten chłopak co dal violi muzykę jest dziwny i brzydki. Nie Lubie go. A jesli chodzi o Hermana i priscillle to nie wiem czy to ujdzie. Dziwnie by było jak by viola i ludmi były siostrami..... W ogóle dziwne rzeczy się teraz dzieją ....... I jeszcze do tego ta śmierć Antonio... Ooooojjjjjj....... Smutne SA te odcinki.... I takie emocje... 3 razy się rozplakalam w 20 odcinku... To takie smutne... : ~(

    OdpowiedzUsuń
  69. jak sie nazywa piosenka którą śpiewają uczniowie w odcinku 21 w violettcie 3 jak viola otwiera dzwi do studia i zaczynaja wszyscy śpiewaj nawet jest rysunek na samej górze prosze jak najepiej pomocy

    OdpowiedzUsuń
  70. prosze odpiszcie dotąd jej nie znalazłam prosze

    OdpowiedzUsuń
  71. Algo se enciende

    OdpowiedzUsuń