Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

15.10.2014

[Violetta 3] Odcinek 37

[Violetta 3] Odcinek 37


Już nie wiele odcinków zostało do kolejnej przerwy w odcinkach. Miesiąc przerwy to zdecydowanie za dużo. A Wy jak uważacie? Co tym razem zaserwują nam scenarzyści? Czemu Francesca przebierze się za Roxy? Czemu nadal dziewczyny brną w tą szopkę? Czy León się w końcu dowie? I wiele więcej!

[Aktualizacja] Streszczenie. 

Streszczenie: Roxy przychodzi pożegnać się z Leónem. Ludmila zostaje zmuszona do współpracy z Natalią przy temacie dla U-mixu. Maxi dowiaduje się prawdy o przebierankach dziewczyn i od razu by wszystkim powiedział. Ciekawe czy powie Naty? Clement kompletnie nie rozumie się z przyszłą narzeczoną ojca - Jade. León widząc Roxy ma zamiar iść za nią, ale chłopacy odwodzą go za tym. Broduey jest zdziwiony, że widzi Violettę i Roxy w jednym miejscu w jednej osobie. Gregorio oznajmia uczniom, że Studio nie ma sponsora. Ludmila szczerze rozmawia z Germanem, chyba nikt się tego nie spodziewał, zwłaszcza tego przesłodkiego rodzicielskiego przytulańca i buziaka w czoło. Rozczulona Ludmila idzie do swojego pokoju. Violetta przez przypadek dowiaduje się, że Studio trudną sytuację finansową. Violetta ma chyba rozwiązanie ponieważ zwołuje uczniów do Studio. Angie prosi o pomoc Germana ten pojawia się w Studio i Pablo postanawia iść, dziwny zbieg okoliczności. Violetta obmyśla plan, reszta dzieli się częścią pracy by pomysł wypalił. Pablo podpowiada Leónowi by z zespołem wydali demo. Olga jednak się zgadza na założenie zespołu. Maxi zostawia Francescę, a raczej Faustę w niezbyt zręcznej sytuacji, by powiedziała Andresowi prawdę. Violetta po raz kolejny pokazuje się u Leóna.



Jak oceniacie odcinek? 

62 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że Leon dowie się jak najprędzej, że Viola jest Roxy, i że jej wybaczy...
    W końcu wszyscy prawie już o tym wiedzą, oprócz jego ;/ I czekam na Leonette z niecierpliwością :) Co do odcinka, super *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, prawda jest taka, ze jeśli jakaś sprawa kogoś najbardziej dotyczy, to zawsze ten ktoś dowiaduje się o tym na samym końcu. Takie życie:/
      Fran i Cami mnie wkurzyły; tym że w ogóle miały za nic, że Fausta okłamuje Andresa. Wiem, że Andres łatwo się zakochuje, że nie jest zbyt inteligentny, ale to nie znaczy, że można bawić się jego uczuciami. Naprawdę bardzo mi go żal…:(

      Usuń
  2. Co z tego, że jej wybaczy? Nie rozumiem za bardzo tego jak to będzie jak dowie się, że Roxy tak naprawdę nie istnieje to co znowu będzie zakochany w Violettcie? Mam nadzieję, że on zna prawdę i tylko daje jej nauczkę, ale patrząc na jego zachowanie mam wątpliwości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, już wolałabym żeby Leon znał prawdę, niż zeby kochał Roxi zamiast Violetty

      Usuń
  3. Fede i Ludmi w kawiarni - najlepsza scena <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Co Violetta powiedziała wszystkim w studiu ???

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej jacie denerwuje mnie ten serial juz powoli.
    Zaś ta sama szopka co w II sezonie
    2 sezon : Leonetta kłóci się od 15 odcinka i pojawia się Lara i Diego a Vilu z Leonen byli razem po 76 odcinku.
    Sezon 3 : kłótnia Leonetty od 20 odcinka. Pojawia się Gery i Alex a do tego szopka z Violettą !
    A stwierdzając po zdjęciach itd. to pogodzą się dopiero po 70 odcinku w Sevilli -,-
    Juz nudzi mnie to !

    Najlepiej będzie jak to wszystko okaże się snem Violi i Leona bo jak ta kłótnia będzie trwać do 70 odcinka to dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej się pogodzą, bo jest zdjęcie na necie jak są na randce (a to jest Argentyna), jak karmią łabędzie na jeziorem. Zdjęcie oczywiście z planu, dla chętnych 2:02 http://www.youtube.com/watch?v=t-fOmimIMjE

      Dodatkowe info:
      Gery będzie z Alexem 2:07 (link do filmiku wyżej)
      Gery będzie miała psa 1:48

      Usuń
    2. Ten pies to jest Macareny czyli odtwórczyni roli Gery i te zdjęcie jest prywatne a nie z planu

      Usuń
  6. Ja bym powiedziała Leonowi na miejscu Violki, że jestem Roxi i to koniec. Niech spada na drzewo, niech Violka teraz z Alexem będzie. Może Leon się jakoś ogarnie i będzie znowu chłopakiem z 1 sezonu <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wisz ja bym zrobiła na odwrót bo Violetta nie lubi gdy ktoś kłamie a sama to robi .

      Usuń
    2. Anonim nr.2 ma rację :) A poza tym, dlaczego to Leon cały czas ma zabiegać o Viloę ? Może choć raz rolę się odwrócą ? ;)

      Usuń
    3. Teraz to mnie wkurzyłaś z ALEXEM ? Proszę Cię nie dość że obrażasz moją kochaną leonette <3 to jeszcze chcesz żeby Viola była z tym przydupasem ;-; Błagam ten Alex to jakaś porażka idiota, niszczy im związek, a ty narzekasz na Leosia <3 I sama sie ogarnij Leon jest taki sam, tylko jak mu się wtrącają w związek inni, to jak on ma być nie wkurzony ? -,- Niech najlepiej Viola się stara o Leosia i się szybko pogodzą <3 a ten Alex niech "Spada na drzewo" prostować banany frajer ;-; po co wgl przylazł do studia nikt go nie zapraszał. Jeeeju jak ja go nienawidzę z 2 złego już wole Diego (z 2 sezonu) i Tomasa. Juz bym wolała żeby Viola była z Antonio XD Ale tylko nie z Alexem ;-; JA CHCĘ LEONETTE ! XD

      Usuń
    4. No dokładnie! Przecież ten Alex to jakiś frajer kompletny! LEONETTA!!!!!!!!!!!

      Usuń
  7. gdzie Marcelinaaaaa?:((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostawiła nas:( Nie ma kto tłumaczyć scenek Diecescy.

      Usuń
  8. Co Viola powiedziała w studiu wszystkim?

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę niech ktoś przetłumaczy sen Violetty z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. V: Szukam Leóna, muszę mu z nim porozmawiać. Angie już zna całą prawdę.
      F: Co? Jak się dowiedziała?
      V: Rozmawiałam z nią i nikomu nie powie.
      F: Show już się skończyło, studio już nie potrzebuje Roxy i Fausty, i dla mnie możesz już porozmawiać z Leónem
      V: A jeśli nigdy mi nie wybaczy? (*)
      C. Violetta, nadszedł już ten moment, żeby pożegnać Roxy
      V: Nie mogę rozstać się z Roxy... (*)
      C: Violetta, nie można tego dłużej ciągnąć, koniec
      V: León nie jest zakochany w Violetcie, jest zakochany w Roxy, nie mogę tego skończyć.
      L: Roxy, Wreszcie. Wszędzie cię szukałem.
      V/R: Ja również szukałam ciebie. Chcę z tobą porozmawiać
      /Do Fran i Cami mówi, ze chce zostać z Leónem sama. Te wychodzą/
      V/R: León chcę ci powiedzieć, że czuję do ciebie to samo co ty do mnie. Czuję jakbyśmy znali się już od dawna. I nie chcę tego stracić.
      L: Roxy, ja… wszystko w porządku, spokojnie..
      /Chce ją pocałować i ściąga perukę/
      L. Wiedziałem, że to ty. Nigdy nie wybaczę ci tego co zrobiłaś
      (*) - ten znak oznacza, ze w tym miejscu nie jestem pewna czy dobrze zrozumiałam :)

      Usuń
    2. Trochę poprawię

      Fran- Vilu, co się stało?
      Roxy- Muszę porozmawiać z Leonem i Angie wie o sekrecie
      Camila- Co?
      Fran- Jak sie o tym dowiedziała?
      Roxy- Rozmawiałam z nią o tym. Ona nic nie powie
      Fran- Dobrze. Kiedy show się skończyło i Studio nie potrzebuje już dłużej Roxy i Fausty i dlatego sądzę że powinnaś porozmawiać z Leonem właśnie teraz
      Roxy- Co, rozmawiałyśmy o tym wiele razy Fran
      Camila- Violetta dobrze wiesz ze on już nie potrzebuje Roxy
      Roxy- Nie, on własnie teraz najbardziej potrzebuje Roxy
      Camila- To kłamstwo ciągnie sie wystarczająco długo, należy to skończyć
      Roxy- Leon nie kocha Violetty, Leon kocha Roxy nie mogę go zranić
      Leon- Roxy, wreszcie. Szukałem cię
      Roxy- Ja też, szukałam cię też. Muszę ci coś powiedziec
      Fran-Roxy w rzeczywistości jest ...
      Roxy- Wiem, moje przyjaciółki i teraz możecie iść
      Fran- Hmmm
      Camila- dobrze, idziemy Francesca
      Roxy- Leon, chce ci powiedzieć ze, czuję że jesteśmy sobie bardzo bliscy. Czuję to, wiem to od długiego czasu i nie chcę tego stracić
      Leon- Roxy, ja...
      Roxy- Nie
      Leon- Wszystko w porządku, uspokój się
      Leon- Wiedziałem, że to ty. Nigdy ci tego nie wybaczę.

      Usuń
    3. Mania Nowacka - dziękuje za poprawienie:) Widzę, że nasze tłumaczenie pokrywa się, poza momentami, które oznaczyłam gwiazdką. Uprzedzałam, że w tych miejscach mogę się mylić, co też się stało i za co z góry przepraszam.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    4. tAK ALE PÓŹNIEJ JUŻ NIE BO TO TEŻ CHYBA JEST PRAWDA wIKTORIA

      Usuń
  10. i co mówił Leon do Violetty przy Angie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniej więcej chciał się dowiedzieć co dokładnie zrobiła Violetta Roxy i dlaczego oraz mówił coś ze to bardzo dobrze ze Roxy jest częścią studia tak jak Violetta i oskarżył ją o to ze boi sie ze Roxy zajmie jej miejsce.

      Usuń
  11. i co mówił Leon do Violetty przy Angie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele innych tłumaczeń jest na tym blogu
      http://violettadisneychannelpl.blogspot.com/p/tumaczone-momenty.html

      Usuń
  12. Ej, a będzie urodzinowa akcja dla Samuela?

    OdpowiedzUsuń
  13. mógłby ktoś przetłumaczyć o czym rozmawiali potem fede i lu w kawiarni? :) PROSZE, PROSZĘ, RPOSZĘ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyłączam się do pytania
      PS:Fedemila 4ever <3

      Usuń
  14. W zapowiedzi do odcinka 38 Leon mówi do Violetty okropną rzecz...
    (Poprawcie jeśli źle zrozumiałam)
    "Jestem zakochany w Roxy, i przez Ciebie straciłem ją, i rozumiem, że boli Cię to, że kocham ją bardziej niż kiedykolwiek kochałem Ciebie, ale musisz to przeboleć*"

    *nie jestem pewna tego słowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CHAM!
      Zwykły tłusty cham!
      Mimo wszystko, nie możne przestać kochać osobę z którą przeżyło się tyle pięknych chwil... Z doświadczenia wiem, że to trudne, nawet bardzo!
      A ten z takim tekstem! Na miejscu Vilu zrobiłabym mu awanturę pt. "Dlaczego? Przecież ja tak bardzo cię kocham, widzisz co dla ciebie robię?!" i powiedzieć mu o Roxy!

      Usuń
    2. Moja wersja przemowy Violetty:
      "León, przecież ja tak bardzo cie kocham, że zamiast przeprosić cię za to, że przegięłam i powiedziałam za dużo, wolałam się przebrać i udawać kogoś innego. Kocham cie tak bardzo, że gdy zauważyłam, że zakochujesz się w Roxy, nie byłam w stanie tego skończyć, bo chciałam być blisko ciebie. Wcale nie zabawiłam się twoimi uczuciami, to nie moja wina, skąd mogłam wiedzieć, że im częściej będziesz widział Roxy, tym bardziej będziesz się w niej zakochiwał, myślałam, że będzie na odwrót! I zobacz jak ja się o ciebie troszczę! Wszyscy dokoła wiedzą, że Roxy to ja, a ja pilnuję, żeby ci nie powiedzieli, bo byś cierpiał. Ja też ci tego nie powiem, ale jak się dowiesz, mam nadzieję, ze docenisz moje starania i się nie pogniewasz. Bo przecież ja to wszystko z miłości. Nie widzisz, co dla ciebie robię?" /ironia zamierzona/ :)
      Co nie zmienia faktu, że tekst Leóna był chamski i nie powinien paść.

      Usuń
  15. Niech ktoś przetłumaczy diecesce proszę!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem, czy ktoś pomyślał, ale to też Leona wina. Tak! Gdyby Viola czuła pełną satysfakcję i poczucie miłości z jego strony do takiego czegoś by nie doszło! A ona musiała się dowiedzieć prawdy. Wymyśliła taki plan, może nie najlepszy. Ale ona BYŁA ZAZDROSNA, a ZAZDROSNE DZIEWCZYNY MARTWIĄ SIĘ O SWOJEGO WYBRANKA, BY ICH NIE ZDRADZIŁ, BO GO KOCHAJĄ. Proste. Więc to nieoznacza, że Viola go nie kocha. Wręcz przeciwnie!
    Jeżeli Leon z nią zerwie, co napewno będzie inie wróci (tego raczej nie będzie, bo wróci), to jest debilem. Chociaż... jeżeli para się nie dogaduje, to roztanie jest najlepszym wyjściem. Ale oni do siebie tak pięknie pasują i wgl. Więc to niemożliwe, by Leonetta skoczyła na tym.

    :,')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogarnijcie w końcu, że oni nie są razem = zerwali. Tak trudno zrozumiec?

      Usuń
    2. No, ale po co chcieć faceta, który nie daje ci "pełnej satysfakcji i poczucia miłości"? W tej sytuacji chyba powinna się cieszyć, że pozbyła się gościa, który nie daje jej tego czego pragnie, prawda? A skoro za nim gania to znaczy, że brakuje jej tego poczucia miłości. Czyli nie było ono takie do niczego, skoro za nim tęskni, prawda...?
      Zazdrość nie usprawiedliwia wszystkiego. León też był w poprzednich sezonach zazdrosny o Violettę, a jednak nie przebierał się za nikogo, by ją śledzić. Poza tym brutalna prawda jest taka, ze jak ktoś będzie miał cię zdradzić to cię zdradzi. Tego nie upilnujesz i tyle...
      A kto mówi, że ona go nie kocha??? Kocha, tylko jest taki problem, że jej miłość (nie pierwszy raz) go rani. A chyba nie powinno tak być...
      On z nią nie zerwie, bo oni nie są już razem...

      Usuń
    3. Niestety, ale prawda jest taka że wina leży wyłącznie po stronie Violetty. Zaufanie w związku to podstawa. Nie rozumiem Violetty, że posunęła się aż tak daleko. Leon nie dał jej powodu do zazdrości, jego relacja z Gery to zwykła przyjaźń. W pierwszym sezonie jak i w drugim koło Violetty kręcił się chłopak, który wywoływał zazdrości u Leona, ale on nie śledził Violetty, a na pewno do głowy by mu nie przyszło, żeby przebierać się za kogoś innego, aby kontrolować Vilu, po prostu jej ufał. Poza tym zawsze związek tej dwójki rozpadał się z winy Violetty. Mam nadzieję że to wszystko jak najszybciej wyjdzie na jaw, bo chyba już najwyższy czas skończyć ten cyrk. Tylko mam nadzieję że po tym co zrobiła Leon jej tak szybko nie wybaczy, bo po tym wszystkich co mu zrobiła zasługuje na to.

      Usuń
    4. Ale leon też był / jest zazdrosny o Clementa . Nie sądze że była to tylko wina violetty ale raczej wspólna

      Usuń
    5. Anonimowy powyżej - zgoda. Był zazdrosny o Clementa, w drugim sezonie o Diego, a w pierwszym o Tomasa, Federico i chyba Brodueya. Tak samo, jak Violetta była zazdrosna m. in. o Larę, tą dziewczynę od organizacji przyjęć czy wreszcie o Gery. I nie ma w tym nic złego, to normalne, że jak kogoś kochasz to jesteś zazdrosny. Przebieranie się za kogoś innego, żeby śledzić partnera jest jednak przesadą i uważam, że żadna zazdrość tego nie usprawiedliwia.
      Ja widzę to tak. Violetta przebrała się, aby sprawdzić co robią León i Gery. Pamiętasz jak w poprzednim sezonie Violetta musiała ćwiczyć z Diego "Yo soy asi" do występu? Dla Leóna też nie była to komfortowa sytuacja i idę o zakład, że zapewne był ciekawy co na tej próbie robią. Ale nie przebrał się za kogoś i nie wszedł na nią, aby to sprawdzić. I to jest ta różnica... :)

      Usuń
    6. Może Leon był zazdrosny o Clementa, ale to zupełnie inna sprawa. Kłótnia tej dwójki nie zaczęła się od zazdrości Leona tylko od kłótni o byle co wywołanej przez Violettę w 21 lub 22 odcinku Violetta 3

      Usuń
  17. Przetłumaczy ktoś scenkę Diecesci i Maxi'ego z zapowiedzi?

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle... Violetta kłamie, oszukuję itd., ale to Leon jest delbilem i idiotą ?! Ogranijcię się trochę ! Violetta nie jest idealna... A poza tym Leon z nią zerwał, więc miał prawo robić po tym co chcę, a to Vilu źle postąpiła oszukując go ! Sama była strasznie zła na Germana, że przebierał się za Jeremiasza, a teraz co ? Robi to samo ! -.- Pomyślcie logicznie, a nie bez zastanowienia bronicie tylko Violettę... Pozdrowienia ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej wkurza mnie to, że np.mamy scenke kiedy Viola rozmawia z kims o Leonie np.wczoraj w odc z federico i kiedy konczy sie scena Vilu zaczyna myslec o Leonie i w tej samej chwili pokazuja nam ze Leon mysli o niej także! A pozniej daja nam scenke gdzie Leon mowi ze nie chce z nia rozmawiac, kocha Roxy itd. No gdzie tu logika xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety ale to przysłowie: "Jeśli facet jest rozdarty pomiędzy jedną a drugą, niech wybierze drugą... Jeśli naprawdę kochałby pierwszą, drugiej nigdy by nie było..." się sprawdziło. Leon gdyby kochał naprawdę i bezgranicznie Vilu nigdy nie pokochałby Roxy co więcej, NIGDY NIE POWIEDZIAŁBY "JUŻ CIĘ NIE KOCHAM" do VILU!
    Mimo wszystko jestem za Leonettą i modlę się wręcz żeby wróciła przed 50 odcinkiem ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapewne będzie też tak, że Leon gdy się opamięta i wybaczy Vilu za udawanie tego wszystkiego to ona będzie z Aleksem... I znów Leon będzie musiał o nią zawalczyć.

    OdpowiedzUsuń
  22. Od początku mówiłam,że Leon to humorzasty chłoptaś.

    OdpowiedzUsuń
  23. "Jeśli facet jest rozdarty pomiędzy jedną a drugą, niech wybierze drugą...Jeśli naprawdę kochałby pierwszą, drugiej nigdy by nie było..." Ale ta pierwsza i ta druga to ta sama osoba i niby jak on by mógł zapobiec temu że Violetta zaczęła przebierać się za Roxi ? Miał niby powiedzieć do Gery ,,Słuchaj, moja dziewczyna jest o ciebie zazdrosna i nie możemy się już przyjaźnić'' FUCK LOGIC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moim zdaniem kwestia rozdarcia w ogóle nie wchodzi tu w grę. Na ten moment León chce być z Roxy, a bycia z Violettą w ogóle nie bierze pod uwagę. Ma tylko taki problem, że Roxy to Violka, a on jeszcze o tym nie wie...:)
      Swoją drogą, León jest wyjątkowo wyczulony na feromony, które wydziela Violetta :P Taka Lara była (w mojej opinii) o wiele fajniejsza i ładniejsza od Violetty a León nic. To samo Gery, też ładna laska, a on znowu nic. A tu pojawia się taka Roxy, która ani z wyglądu, ani z charakteru nie jest w typie, jaki lubi León... I co? Bum, zakochał się :D:D:D Klops jak nic :P

      Usuń
  24. jestem ciekawa dzisiejszego odcinka, jak ktos ogladal to widzial. gery i alex-wiedzialam ze cos namieszaja!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedy dodacie streszczenie odcinka 36 i 37 i kiedy ostatnie 3 odc. pierwszej część ??

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie kiedy dodanie srtreszczenia??:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moim zdaniem wina lezy po obu stronach. Violetta miala prawo byc zazdrosna. Pamietacie sezon drugi? Po zerwaniu leonetty kto sie szybciej pocieszyl? W trzecim sezonie on spiewal voy por ti z gery przed swoją dziewczyną wiec sory. Nic dziwnego, ze Viola mu nie ufa, ale tez nie powinna sie przebierac i gosledzic. Z drgiej stroy leon jest strasznie uparty i nie wiadomo co by przyniosla rozmowa.
    Podumuwując : FUCK LOGIC XD

    OdpowiedzUsuń
  28. przetłumaczcie zapowiedź do odcinków które będą po przerwie?

    OdpowiedzUsuń
  29. Halo ich bin Emily Sanderty und ich bin diegróste van von violetta .van ist das konzert

    OdpowiedzUsuń
  30. Proszę niech Leonetta się pogodzi ;c Mimo że kocham Leosia to jeżeli powiedział taki tekst jak wyżej opisywaliście to się zachował jak kompletny dupek. Ale staram się go zrozumieć, był pod wpływem emocji i wgl. Bardzo mi się nie podoba ta cała szkopka z Roxy, niech sb niszczą inne pary, a nie Leonetty się uczepili ! I jeszcze ten idiotka Alex, brak słów -,- Chcę Leonette z 2 sezonu :c Tą, która się bezgranicznie kocha i zrobiłaby dla siebie wszystko, a nie Leona, który się zakochał w "Roxy" i Violettę, która się za nią przebiera. Ale wina leży po 3 STRONACH ! Alexa, Vilu i Leona Już mówiłam czm Violi i Leona, ale to przez Alexa sie zaczęli kłócić, a jak sie zaczęli kłócić to ona się zaczęła przebierać, więc ten obsraniec ich skłócić i ta gery frajerka ._.

    OdpowiedzUsuń
  31. A być może( może jestem w błędzie), Leon wcale nie jest zakochany w Roxy? W sensie, że:
    Violetta to Roxy.
    Leon kocha Roxy, bo Roxy to Violetta.
    Coś w tym stylu? Bo może Leon ciągle wiedział, że Roxy to Violetta i chciał tylko dać Violetcie nauczkę? W każdym razie, jakby nie było, pod koniec ma być LEONETTA!!!!!!!!!

    PS.:Jeśli pod koniec nie będzie Leonetty, to walnę w telewizor!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Terz walne i wyrzuce go z balkonu !!!

    OdpowiedzUsuń