Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

2.12.2014

[Sesja] Lodovica Comello

[Sesja] Lodovica Comello

Swego czasu Lodovica Comello bardzo mało się udzielała na portalach społecznościowych, wszyscy byli bardzo zaniepokojeni tym faktem. Teraz jednak wiadomo czemu Lodo nie miała zbyt wiele czasu. Nagrania do kolejnych, już ostatnich odcinków, nowa sesja zdjęciowa, zabierają naprawdę sporo czasu. Oto kilka zdjęć z sesji, którą pewnie będę aktualizowała niebawem! 


Zdjęcia: Vero Ruiz
Makijaż i włosy: Agus Pallavicini Hair & Makeup
Wygląd: Mas Negro
 Zdjęcia





Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka



Bezpośredni odnośnik do obrazka


Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka






Bezpośredni odnośnik do obrazka 



Bezpośredni odnośnik do obrazka






Backstage
Garstka zdjęć z przygotowań do sesji, oraz zapowiedzi, które mogliśmy zobaczyć.







Jak wam podoba nowa sesja zdjęciowa? Czekacie na więcej? Czy tylko mi podoba się bardzo ta biżuteria i upatrzyłam sobie kilka sklepów w Polsce, w których poszukam coś podobnego?

66 komentarzy:

  1. jej ! superowa sesjaa~~~~

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sesja je takaaa śliczna♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie trawię tego serialu ale Lodovica jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czemu masz go w tle? ;_;

      Usuń
    2. To była moja poprzednia nazwa (Żelkami Naćpana N." jak jeszcze w maju prowadziłam bloga o tym serialu -.-

      Usuń
  4. Nie kumam to w końcu będzie występować na Violetta Live czy nie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie będzie jej :D
      Lodovica wybiera się na swoją własną trasę koncertową :)
      Lodolive <3
      I będzie w Polsce <33

      Usuń
    2. Lodo Tour, nie Lodolive. :)

      Usuń
    3. LodoLive też jest poprawnie.

      Usuń
  5. Czy ona ma tatuaże?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Gitarę na karku oraz na prawym boku napis: "Neppure la notte ti lascia da solo gli altri sognan se' stessi e tu sogni di loro" z włos. " Nawet noc nie pozostawia cię samego, jesli inni śnią o tobie i ty śnisz o nich".

      Usuń
  6. Ej, to Lodo będzie na VL? bo najpierw piszecie jedno a teraz zupełnie coś innego! O_O

    OdpowiedzUsuń
  7. nie Lodo nie będzie na Violetta Live. będzie miała swoją własną trasę koncertową w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta sesja jest jednym slowem : ZA JE BIS TA! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Co z tym VIDEO LISTEM DO LODO ?! Proszę o odpowiedź ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedna z jej najlepszych sesji, ja nw gdzie ona znajduje tych fotografów ale każda jej sesja jest niesamowita *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna <33 I które teraz na profilowe? xD
    Wrzucicie jeszcze sesję Clari?
    i streszczenie 51 odcinka V3? Obejrzałam cały i nie mam pojęcia co Viola powiedziała Leónowi na samym początku...
    Z góry dziękuję :)

    Pozdrawiam
    xMadelinex

    OdpowiedzUsuń
  12. Lodo zawsze ładnie wychodzi... Jak ona to robi? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ale nie wiedziałam, że ma tatuaże ;_; Taka se spostrzegawcza ja xD

      Usuń
  14. Lodo wyszła jak zwykle pięknie. Choć trochę późno przychodzicie z tą sesję, ukazała się prawie dwa tygodnie temu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Droga redakcjo mam prosbe ZROBICIE prosze Post z znaczkami co viola ma w pamiętniku te nutki serduszka itp. Bardzo prosze...

    OdpowiedzUsuń
  16. Co z tym VIDEO LISTEM DO LODO !? PROSZĘ O ODPOWIEDŹ !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Lodo nie pisze nic o nim :(

      Usuń
    2. Weźcie napiszcie posta o tym i pokarzcie jak filmik wyszedł dużo osób się niepokoi :(

      Usuń
  17. Sesja BOSKAAAA ♥♥♥♥ Ale ten tatuaż kompletnie mi się nie podoba :/ Strasznie duży, nie pasuje mi do Lodo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą! Kocham Lodo i nie sądziłam że ma tatuaże ( i że głupieje tak jak powoli Martina) to do niej zupełnie nie pasuje! A tak wgl to piękna ta sesja zdjęciowa!!!! <3

      Usuń
  18. HEJ WIDZIELIŚCIE JUŻ JUSTYNĘ BOJCZUK W VIOLETTCIE !!!!!! GRA BOSKO !!!! A SPIEWA JESZCZE LEPIEJ! !!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepsza,najpiękniejsza,najcudowniejsza Lodo <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna ♥♥♥
    Kocham jej włoską urodę ♥
    To niesprawiedliwe, bo ja kupiłam blilety na Violetta Live nie dla Tini, ale np. dla Lodo czy Diego, a jej nie będzie.
    Myślę, że kiedy zaczynała pracę w serialu, powinna się do czegoś zobowiązać, a jest jedną z najbadziejjulubionych postaci w serialu i nie wyobrażam sobie koncertu bez niej :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Może byście napisały o nieziemskiej sesji Alby? Czeka tyyle dni. Piszecie o 'To oni odpowiadają za wygląd Tini' i tylko o Tini! Uwielbiam Martinę, ale... możecie napisać o 'mniej znanych' osobach z serialu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu się z tobą zgodzę ! :D
      Sama chciałabym zobaczyć najnowszą sesję Alby ^^

      Usuń
    2. Tym bardziej, że uważam, że jest ona piękna kobietą, na zdjęciach widać jej liczne atuty. Jest bardzo fotogeniczna. Wyszla nawet lepiej niż Tini na wielu sesjach...
      W serialu taka szara Naty, a w świecie realnym chodząca pieknosc!!!
      Co do sesji, jest świetna, chociaż jak dla mnie Lodo mogłaby nie suszyć zębów na tak wielu zdjęciach mimo iż są ładne i proste. I właśnie w takich sesjach można pokazaćwiczenia, że piękno wcale nie równa się z tona makijażu i innymi swinstwami. Trzymam kciuki za Lodo, niech jedzie w trasę roznosic międzynarodowe sceny. Łapka w górę!!!

      Usuń
  22. Boska jest! Uwielbiam ją... Rezygnuję z Violetta Live na rzecz Lodo Tour!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Sesja super, ale ona nie ma tatuażu na karkau na jednym zdjeciu to widać.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna dziewczyna i piękne zdjęcia, pozdrawiam wszystkich fanów Lodovici...

    OdpowiedzUsuń
  25. Najpiękniejsza Lodo :* <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna i jeszcze raz śliczna <3 Te sesje są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, owszem. Znam kilka zdjęć, widziałam je na Instagramie Lodo i widziałam kilka zdjęć, są owszem przepiękne.

      Usuń
  27. Lodi, Lodo, po prostu Lodovica♥♥

    OdpowiedzUsuń
  28. łał super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna sesja, najlepsza, którą dotąd miała Lodo! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Lodovica wygląda świetnie na zdjęciach. Bardzo jej ładnie w tych strojach, które świetnie pasują do tła. :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta sesja jest naprawdę cudowna! Mogę wiedzieć gdzie można kupić tą piękna biżuterię Lodo?
    BARDZO MI SIĘ PODOBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Pozdrowienia! Alicja.

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam . Znalazłam błod na tej stronie , w zakładce FAQ napisane jest że german i ange nie wezmą ślubu! A biorą go w odcinku 80 ! Mam nadzieje że to poprawicie. Dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  33. kocham martine i odo jake na live koncert i może na lodvicy kncert też pojade

    OdpowiedzUsuń