Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

20.02.2015

[TV] Dokładna relacja z występu Lodo w TVN

[TV] Dokładna relacja z występu Lodo w TVN

To był szalenie emocjonujący i pełen sukcesów dzień dla polskich fanów Lodovici, totalny LodoDzień! Najbardziej wytrwali mogli się spotkać z nią dwukrotnie, a każdy kto się o to postarał, mógł zrobić sobie z nią zdjęcie, dostać autograf, zamienić słowo, dać prezent czy nawet uściskać! I to podwójnie!  Teraz zapraszam na dokładną relację z występu w DzieńDobry TVN.

Jak zapowiedzieliśmy Wam w tym poście, w środę Lodovica niespodziewanie ogłosiła swój przylot do Polski - kolejne wieści sypały się jak z worka, ogłaszając, że nagra z Szymonem Chodyńskim w połowie polskojęzyczną wersję "Sin usar palabras", a także teledysk do tej piosenki na obrzeżach Warszawy, i że pojawi się na czacie w programie Dzień Dobry TVN. Pobyt trwał dwa dni, wyleciała z Polski dziś wieczorem a skrót z pierwszego dnia znajdziecie w tym poście.

W TVN'nie
Zgodnie z naszymi przewidywaniami jej występ okazał się czymś znacznie większym niż tylko pobyt na czacie. O godzinie 9:11 dziewczyna zaprezentowała na żywo główny singiel płyty Mariposa: Todo el resto no cuenta. Osobiście bardzo mi się spodobało, że była ubrana swobodnie, nie była szczególnie umalowana, pokazuje to, że jest naturalna i czuje się pewnie z tym jaka jest ;)

Nagranie ze śpiewania znajdziecie pod TYM linkiem.


 
 



Następnie dziewczyna znalazła się w kafejce studia, gdzie z pomocą tłumaczki odpowiadała na pytania na czacie. Przyznaję, że poruszono całkiem sporo interesujących kwestii! Poniżej macie zapis. Przypomnę Wam tylko, że nie wszystkie, a wybrane pytania uzyskały i miały uzyskać odpowiedź, więc jeśli nie uzyskaliście odpowiedzi, nie obwiniajcie o to ani Comello ani jej tłumaczki (najpewniej ona wybierała pytania).

Lodovica Comello, piosenkarka : Cześć wszystkim, zapraszam do rozmowy :)

judyta231004: Ciao Lodovico ti piace la nostra bella Varsavia? 
Lodovica Comello, piosenkarka : mi piace tantissimo!! spero di tornarci e vederla con piu calma :) Warszawa bardzo mi się spodobała, jest wspaniała ale miałam niewiele czasu by ją poznać, więc mam nadzieję, że będę miała jeszcze kiedyś szansę.

natalia_mlynarczyk: Jak zaczęła się twoja kariera ??
Lodovica Comello, piosenkarka : Zaczęło się od musicali, w wieku 21 lat wygrałam casting do Violetty. Teraz zamierzam kontynuować swoją solową karierę.

katarzyna_przystal: Lodo! OMG! I can't believe that you're here! Can you tell me something about LodoTour in Poland? ^^
Lodovica Comello, piosenkarka : Pracuję nad tym i obiecuję, że już niedługo zaoferuję Wam wiele niespodzianek.

~gość: Lodo, dlaczego akurat Szymon? :)
Lodovica Comello, piosenkarka : Ponieważ to wspaniały artysta i bardzo go lubię.

~gość: Czy trudno było zdobyć role do serialu Violetta ??
Lodovica Comello, piosenkarka : Tak, było bardzo wielu ludzi na castingu. Producenci serialu szukali kogoś kto potrafi śpiewać, tańczyć i ma umiejętności aktorskie. Było trudno ale jednocześnie była to świetna zabawa.

~gość: Podoba ci się w Polsce?
Lodovica Comello, piosenkarka : Polscy fani są niesamowici - bardzo mili :) Nie spodziewałam się takiej reakcji, jest naprawę miło.

gosia1324: Czy lubisz swoich kolegów z serialu Violetta? Kogo najbardziej?
Lodovica Comello, piosenkarka : Na planie wszyscy jesteśmy rodziną, kochamy się :) Moją najlepszą przyjaciółką jest Alba i Cande.


sabina_nh: Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś w swoim życiu?
Lodovica Comello, piosenkarka : Porzucenie rodziny, Włoch i wyjazd na drugi koniec Świata - do Buenos Aires - by zacząć tę przygodę.

~gość: Dlaczego nowy album nazywa się Mariposa? 
Lodovica Comello, piosenkarka : Mariposa to motyl po hiszpańsku, podoba mi się, bo jest symbolem lotu, tego że można rozłożyć skrzydła.Lodovica Comello, piosenkarka : Czy słyszeliście już coś o Mariposa? Jakie są Wasze wrażenia? :)

~gość: Kiedy będzie premiera "Mariposa" w Polsce ? 
Lodovica Comello, piosenkarka : 14 kwietnia :) Jesteś pierwszą osobą, która się o tym dowiedziała! ;)

misia_czek: Lodo będzie Lodo Live w Polsce błagamy
Lodovica Comello, piosenkarka : Tak, będzie. Jeszcze nie zdecydowaliśmy konkretnie ale z pewnością będzie.

kubiaczek12345: Ile znasz języków obcych ? 
Lodovica Comello, piosenkarka : Mówię po włosku, hiszpańsku i angielsku.

~gość: If you can choose one place when you can live, which country will you choose ?
Lodovica Comello, piosenkarka : Raz byłam w Londynie i zakochałam się w Wielkiej Brytanii.

~gość: Witaj Lodowica :-) Bardzo się ciesze że przyjechałaś do Polski. Planujesz jeszcze raz przyjechać do Polski?
Lodovica Comello, piosenkarka : Tak, bardzo chciałabym wrócić - podczas premiery Violetty i na koncert :)

~gość: ile zostaniesz w Polsce 
Lodovica Comello, piosenkarka : Wyjeżdżam dziś, a przyjechałam wczoraj... :(

~gość: Jestem twoją największa fanka mam 10 lat i czy zdradzisz czy potrafisz mówić po polsku czy się uczysz???
Lodovica Comello, piosenkarka : Nie, nie uczę się ale bardzo chciałabym coś rozumieć - Wasz język wydaje się być wyjątkowo trudny.

Susann 121334: Napisałam piosenkę. Byłaś inspiracją. Fajnie by było gdybyś ją kiedyś mogła zobaczyć! 
Lodovica Comello, piosenkarka : Mam nadzieję, że się spotkamy - będę czekała na koncercie, zapraszam na LodoLive ;)

~gość: Czy uważasz że Polska jest krajem gościnnym? 
Lodovica Comello, piosenkarka : Tak i jestem pod wrażeniem jak bardzo mili i przyjaźni są Polacy.

~gość: Kocham cie Czy masz zamiar napisać autobiografię?? 
Lodovica Comello, piosenkarka : ;)

~gość: Jakie jest Twoje najskrytsze marzenie ? :D 

Lodovica Comello, piosenkarka : Moim marzeniem jest kontynuacja kariery i tworzenia coraz lepszej muzyki i rozwijanie się jako artystka.

~gość: Cześć nazywam się Karina bardzo cię lubię i chciałabym się ciebie zapytać jaki jest twój ulubiony kolor ? I kiedy masz urodziny ? :-) 
Lodovica Comello, piosenkarka : Niebieski, 13 kwietnia - jeden dzień przed premierą Mariposy, zapowiada się świetna impreza ;)

~gość: Witaj !!!Moja córka jest wielką fanką Waszego serialu.Bardzo zasmucona poszła do szkoły bo chciała bardzo uczestniczyć w czacie z Tobą i zobaczyć Cię na żywo w TV.Mam prośbę czy możesz pozdrowic Julię Bielską ze Stargardu ?
Lodovica Comello, piosenkarka : Julia wysyłam Ci gorące buziaki :* i mam nadzieję spotkać Cię następnym razem. Poproś mamę, żeby zabrała Cię na koncert ;)


agnieszka_zwolinska: Ciau Lodovica jak to jest być sławnym i rozpoznawalnym na całym świecie ? 
Lodovica Comello, piosenkarka : To dziwne uczucie, ale jest świetne! Niesamowite jest, że gdziekolwiek nie pojedziesz wszyscy znają Twoje imię.

Nikusia2005: A jak spędzasz wolny czas ?
Lodovica Comello, piosenkarka : Nie mam zbyt wiele wolnego czasu, więc jeśli już mam chwilę dla siebie lubię spędzić ją w domu gotując, odpoczywając...

~gość: Lubisz jakis sport?
Lodovica Comello, piosenkarka : Czasami próbuję się przekonać do siłowni. Gdy byłam młodsza trenowałam pływanie, jeździłam na zawody. Poza tym tańczę, jeśli to sport to go kocham ;)

~gość: Kiedy odkryłaś swój talent? :D
Lodovica Comello, piosenkarka : Zawsze uwielbiałam grać na gitarze - zaczęłam w wieku 6 lat. Poza tym zawsze fascynował mnie taniec i śpiewanie.


~gość: Czy Lodviga będzie w Polsce z Violettą i jej paczką lubię serial Violetta.
Lodovica Comello, piosenkarka : Nie przyjadę z nimi, ponieważ nie jestem częścią aktualnego projektu ale planuję przyjechać tu aby kontynuować swoje własne plany.

Lodovica Comello, piosenkarka : Podobała Wam się płyta Universo? Czego spodziewacie się po nowej płycie?
Lodovica Comello, piosenkarka : Podobała Wam się płyta Universo? Czego spodziewacie się po nowej płycie?

Lodovica Comello, piosenkarka : Byliście kiedyś we Włoszech?
Lodovica Comello, piosenkarka : W odpowiedzi na: Jak lubisz się relakować? Oglądam filmy, lubię też wypady do SPA ze znajomymi. Lubię powroty do domu, bo to bardzo ciche i odprężające miejsce z widokiem na góry.

Dudu2205: czy trudno ci było opuścić Włochy i rodzinę???
Lodovica Comello, piosenkarka : Tak, było dość ciężko. Był to pierwszy raz kiedy opuszczałam kraj i rodzinę. Ale później gdy wpadłam w wir pracy zaczęłam się przyzwyczajać do tej nowej sytuacji.

wera10140: Czy zjadłaś jakieś Polskie jedzenie? 
Lodovica Comello, piosenkarka : Nie :( Jadłam wczoraj kanapkę... a wieczorem byłam tak zmęczona, że po prostu zamówiłam coś z hotelu. Obiecuję dziś czegoś spróbować. Co proponujecie?

~gość: Inspirujesz się kimś ?
Lodovica Comello, piosenkarka : Inspiruję się kilkoma włoskimi artystami. No i jest jeszcze taka artystka, wszechstronnie uzdolniona, w zasadzie moja bogini - Beyonce ;)

~gość: Czy będziesz rozdawał autografy? 
Lodovica Comello, piosenkarka : Po rozmowie w programie wyjdę przed studio - będzie można zdobyć autograf.

~gość: Gdybyś nie mogła nazywać się Lodovica, to jakie imię chciałabyś mieć? 
Lodovica Comello, piosenkarka : Polskie! ;)

~gość: jak czujesz się kiedy podchodzą do ciebie fanki/fani i proszą o zdjęcie? jest to miłe uczucie czy denerwuje Cię to?
Lodovica Comello, piosenkarka : Jest zawsze miło.

~gość: Ile masz tatuaży ? 
Lodovica Comello, piosenkarka : Trzy - fragment piosenki, kwiatki z kolibrem i gitarę.

Susann 121334: Aktorstwo czy muzyka? 
Lodovica Comello, piosenkarka : Muzyka bez wątpienia. Śpiewam od zawsze, to moja pasja.

natalia_majewska_wyszynska: Jak ci się pracuje z Szymonem ??
Lodovica Comello, piosenkarka : Lubię współpracę z Szymonem, jest bardzo miły i zabawny. Współpraca z nim to przyjemność.

wenia364: Będziesz miała jakiś wywiad w Polsce? 
Lodovica Comello, piosenkarka : Tak, za chwilę w DDTVN, a popołudniu wywiady dla prasy.

~gość: Dużo fanów czeka na cb przed studiem? 
Lodovica Comello, piosenkarka : Tak ;)

natalia_cieszynska: Jakie to było uczucie jak dowiedziałaś się, że dostałaś rolę w Violettcie?
Lodovica Comello, piosenkarka : Nie mogłam w to uwierzyć, wydawało się to nierealne - nie mogłam spać przez tydzień.

zuzanna_lorenc: Jak poszło nagrywanie teledysku z Szymonem ? Już nie możemy się doczekać rezultatów :* :*
Lodovica Comello, piosenkarka : Było bardzo zabawnie, nagrywaliśmy w studiu muzycznym, ale było to dość szczególne studio - w środku lasu, małym drewnianym domku. Nagrywaliśmy do późna, było ciężko ale jednocześnie była to świetna zabawa.


Wywiad
Godzinę później widzowie mogli zobaczyć wywiad pięknej Włoszki z prowadzącym Marcinem Prokopem, który także możecie zobaczyć poniżej. Pytał o jej plany, życie prywatne, jak się zmieniło jej życie, jak ona się zmieniła.
Być może warto dodać, że zauważono drobne flirty Marcina z Lodo; niewinne, dodam, ponieważ oboje są zajęci. Jednak fani w ramach rozrywki skleili paring, marvica, który natychmiast zainfekował twittera ;)




Dzikie przyjęcie
Warto zwrócić przede wszystkim uwagę na szał wokół studia - na nagraniu ze śpiewania widać, jak Marcin Prokop jest zadziwiony rumorem i piskami wybuchającymi na zewnątrz kafejki, za każdym razem gdy na ekranie pojawiała się nasza księżniczka! Fani tłumnie obstawili studio przez kilka godzin pobytu naszej Włoszki, ich reakcje sami możecie zobaczyć na nagraniach. Widać, że Lodo nie spodziewała się aż tak ciepłego, energicznego przyjęcia!


Szczerze mówiąc, jestem nieco zaszokowana tym, jak wspaniale poszła ta wizyta - dla nas, fanów, dla niej i dla jej kariery. Wszystko poszło gładko! Oczekujcie na dokładną relację Ani z planu nagrywania teledysku i piosenki, i na moją relację ze spotkania z fanami :)

Oglądaliście?

71 komentarzy:

  1. Druga! Może... Pół worka!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dajcie już sobie spokój z tymi workami ziemniaków... Serio to już się robi żałosne

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo dziewczyny z mojego miasta xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Lodo jest świetna kocha swoich fanów! Niech zawsze pamięta: Polscy fani kochają Dudu!!! <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest królową :)
    Jak sądzicie, ilu artystów którzy się pojawili w tym programie miało taki szał fanowski? Myśle że nikt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, nawet jak sam Marcin powiedział: tylu fanów nie przyszło nawet na Kwiatkowskiego :D

      Usuń
  6. Bardzo fajny ten czat. Wogóle ten cały wystep był super!!
    Czekam na relacje ze spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post <333
    Ale serio? Marcin i Lodo?? XD
    troche za stary na nią jest xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja oglądałak końcówkę bo nie zdążyłam a i czy dodacie relacje z pod hotelu Lodo jakieś wiadomości,zdjęcia itp bo coś pisaliście o tym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dodamy - o to właśnie chodzi w spotkaniu z fanami. Rano pewnie wrzuce

      Usuń
  9. Na necie, bo niestety szkoła

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdążyłam obejrzeć wywiad w TV i mogę powiedzieć,że Lodo naprawdę była zaskoczona tym,że ma tutaj tak wiele fanów. Ona się tego nie spodziewała. Podczas rozmowy była taka rozluźniona i uśmiechnięta,zero sztuczności jak u innych artystów. I ktoś mi powie,że nie jest wspaniała? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy tylko ja zauważyłam, że Lodo powstrzymywała się od płaczu? Łza jej się w oku kręciła, w pewnym momencie tak została pokazana jej twarz, że wyglądała na wzruszoną, że ma tu tyle fanów♥ Wiecie co, polska? Jestem z NAS dumna, bo Lodo bawiła się świetnie i zaskoczyliśmy ją! I co więcej - na LT zrobimy jeszcze większą akcję, że Lodo aż nie będzie dałą rade śpiewać. Kto za?

      Usuń
    2. Ja!xDej dziewczyny a słyszałyście co Rosja zrobiła na twiteerze z
      Lodo?są zazdrośni!

      Usuń
    3. Na twitterze to sobie mogą ;p

      Usuń
    4. Niech sie wala zazdrosne ruski, oni maja krym my mamy lodo

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Anonim z 21:25 wygrałeś internety! xd

      Usuń
    7. A tak ogólnie o co chodzi z Rosją, bo nie jestem do końca w temacie?

      Usuń
    8. Z rosją chodzi o to ze są zazdrośni;--; wycieli lodo ze zdjęcia z pod pałacu kultury i dali na jakieś ruski zabytek;-; co za....

      Usuń
    9. Francuzi to się pod nas podszywa ją Włosi też mega zazdroszczą z tego co Twitterze widziałam

      Usuń
  11. Szkoda że nie mogłam przyjść ale na lodolive w polsce mama obiecała mi że będę miała m&g

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy będzie miał m&g na Lodo Tour
      -_-

      Usuń
  12. Haha :D "Pani tam, a dziewczynki piszczą..." :D Muszę przyznać, że Lodovica wygląda naturalnie, a zarazem ładnie. Nic dziwnego, że się spodobała Prokopowi, jest sympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mileeeeeeeeeeeeens spotkałaś się może z Lodo face to face?
    Bardzo ale to bardzo nurtuje mnie takie jedno pytanie -Ile ona ma wzrostu??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkałam ^^
      Jakieś... 167. Odrobinę niższa ode mnie :p

      Usuń
    2. Zazdroszczę. I mega mega dziękuję za odp. Tak mnie to nurtowało od kiedy zobaczyłam ją na ekranie po raz pierwszy. Myślałam że ma 175! Hahhaha
      Zgaduje ze ty masz 170? :)
      Dziękuję jeszcze raz.

      Usuń
    3. Ależ nie ma za co xd Tak, mam 171 dokładniej. Chociaż czasem mam wrażenie że 165 XD Ja też myślałam że jest wyższa, na żywo wydaje się drobna

      Usuń
    4. Ojej ♥ Chciałabym ją spotkać kiedyś ale znając życie przyjedzie w czasie matur i tyle z tego będzie. Ale cieszę się że wam się udało :)

      Usuń
  14. Lodo jest wspaniała !! Ja nadal nie mogę uwierzyć że ONA była u nas w Polsce !! Pokazaliśmy się z jak najlepszej strony i było świetnie mam nadzieję , że Lodo nas zapamięta na całe życie !!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie ona ma ten tatuaż kwiatki z kolibrem ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dole pleców :) Tuż nad tyłkiem ;)

      Usuń
  16. Pięknie zaśpiewała <3
    Ale szkoda,ze większość pytań na które odpowiedziała na czacie były od 10 latek... no serio?

    OdpowiedzUsuń
  17. Wie ktoś w jakim hotelu Lodo mieszkała? Nie że miała to spotkanie tylko mieszkała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hotel Regent. W tym hotelu również się zatrzymała. Dlatego też zabroniono nam podać który hotel wczoraj, żeby fani nie przeszkodzili Lodo w odpoczynku po pracowitym dniu

      Usuń
    2. Nie wiesz w jakim pokoju?

      Usuń
  18. Uwierz mi to nie były pytania tylko od 10 latek.
    Widać, że Lodo od razu pokochała Polskę...<3
    Nie mogłam niestety być pod studiem, ale oglądałam moją idolkę w telewizji...<3
    Lodo była bardzo naturalna i nie zachowywała się jak Diva. Miała też bardzo jasny, naturalny makijaż i nie miała kilo tapety jak inne gwazdy.<3
    Jeśli chcielibyście dowiedzieć się czegoś na temat Lodo, możecie napisać mi na maila. Bezbłędnie postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania: lodocomello05@gmail.com
    Pozdrawiam...<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówię,że w większości odpowiadała na te od 10 latek,to nawet było widać.

      Usuń
    2. No właśnie. Jedna tam nawet napisał, że ma 10 lat. Widziałaś?

      Usuń
  19. Nie bo szkoła :( Jutro jakby dali!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogli tego dać jutro, bo Lodo już dzisiaj wieczorem wylatywała, bo jutro ma kolejny koncert LodoLive bardzo daleko od Polski...:)

      Usuń
    2. A tak dokładnie to ten jutrzejszy koncert jest w Padwie. <3

      Usuń
  20. Jaka ona ładna :* Fajnie, że ktoś zauważa Polskę - tak naprawdę fani z Polski są wszędzie (Nie mówię tylko o Lodo )

    OdpowiedzUsuń
  21. Ma ktoś do oddania lub sprzedania jakiś autogarf Lodo? Bardzo proszę! Zrobi wszystko żeby go mieć!!!! BŁAGAM!!! Odwdzięczę się!!!!! Proszę o kontakt mój twitter @TiniLodoClari

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam pytanie i proszę o odpowiedź . Jeżeli koncert Lodo będzie w Polsce i będzie na przykład w Warszawie to następnego dnia jest darmowe M&G i w tym samym mieście ? Poinformuje nas gdzie i o której ? Albo Wy ? Bo bym chciała na takie coś pojechać .

    OdpowiedzUsuń
  23. A wiadomo coś już na temat Lodo Live w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam do mnie na konkurs do wygrania cztery książki dopiero zaczęliśmy nadal możesz wygrać http://modadch.blogspot.com/p/komentator-miesiaca-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja ją tak uwielbiam <3 Że powoli robię się psychiczna.
    Mam nadzieję, że przyjedzie jeszcze do Polski i tym razem załapię się na koncert Dudu <3
    ~Katy<3

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak to jest możliwe, że ma takie długie włosy, jeśli w serialu w 3 sezonie ma do ramion?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę minęło od 3 sezonu, a poza tym wcale nie ma bardzo różniących się włosów od tych co w serialu, mogły jej trochę podrosnąć :)

      Usuń
  27. Lodo jest lepsza od Martiny pod każdym względem ( moim zdaniem ;)) ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Myślę,że zajdzie dalej niż Martina, Wydała już dwie płyty. Nie zatrzymała się na Violettcie. Jej piosenki są śliczne a nie słychać aby Martina szła narazie w tym kierunku. Do tego Martina zawsze będzie się wszystkim kojarzyć z Violettą a ja kiedy spojrzę na Lodo nie widzę Franceski ale piękną,utalentiwaną artystkę Lodovicę. Z Martiną będzie to samo co Miley Cyrus. Najpierw gwiazdka Disnya z wieloma fanami a puźniej znienawidzona przez większość gwiazda. Dziękuję za uwagę. Lodofriends łączmy się :)

      Usuń
    2. Noo Martina ma 17lat i 5 tatuaży lub więcej (nie ma mniej, ma jeszcze na kostce u nogi), ale Miley lubię i nie kojarzy mi się z Hannah Montana, choć spędziłam z nią całe dzieciństwo i z bliźniakami Sprause z Nie ma to jak hotel <3

      Usuń
  28. Moje marzenie się wczoraj spełniło. Mam z nią zdjęcie i jej autograf. NNajbardziej lubię Lodo i się cieszę, że była w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  29. masz jakieś autografy do oddania?

    OdpowiedzUsuń
  30. Super blog :)

    Zapraszam u mnie na blogu konkurs. Do wygrania fajne kosmetyki :)
    http://hosteska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham Ja <3 A tak nie na temat . Mam pytanie odnośnie koncertu w Łodzi. Czy będzie możliwość spotkania aktorów (bez tych specjalnych wejściówek) :D Bardzo chciałabym mieć ich autografy :* Proszę o odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli spotkałabyś ich przypadkowo pod hotelem albo pod areną wyszliby do fanów i robili sobie zdjęcia, rozdawali autografy czy coś takiego, to wtedy tak, ale inaczej nie ma szans by ich spotkać w arenie jeżeli nie masz biletu Meet&Greet :)

      Usuń
  32. Oglądałam i bardzo się cieszę, bo Lodo mi odpisała :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wiem czemu ale wydaje mi się ze Lodo zaśpiewała z playbacku..

    OdpowiedzUsuń
  34. Lodo jest super byłam jej na wszystkich koncertach

    OdpowiedzUsuń