Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

13.05.2015

Lodo w Polsce: ŚSK, DDTVN i Radio Young Stars

Lodo w Polsce: ŚSK, DDTVN i Radio Young Stars

Jak i za poprzednim razem, pobyt Lodovici w naszym kraju obył się szerokim hukiem nie tylko wśród lokalnych fanów. Tak jak w lutym, Włoszka wystąpiła w DzieńDobryTVN - tym razem z trochę większym udziałem w programie, a także w TVP podczas programu "Świat się kręci". Jak to wszystko wyglądało?

Specjalnie z myślą o Waszej wygodzie, i jakże owocnych wizytach cudownej panny Comello, stworzyliśmy zakładkę
______________________________
______________________________

gdzie znajdziecie wszystkie nasze posty dotyczące tematu, czyli relacje z jej występów, spotkań z fanami, koncertów, akcji koncertowych na LodoLive, wszystko co dotyczy pobytów Lodovici w granicach naszego kraju :)

#Young Stars
To, o czym wie trochę mniejsza część fanów, to wywiad Lodovici dla Radia Young Stars 8 maja, o godzinie 17.00. Zapowiedź padła dzień wcześniej na profilu facebook stacji.
Lodovica Comello na żywo w Radio Young Stars !! :) Już jutro !!
Posted by Radio Young Stars on 7 maja 2015
Co nieco dziwaczne, był przeprowadzany telefonicznie. Możemy to tłumaczyć faktem, iż pewnie wtedy była już w drodze do studia TVP. Całość została wyemitowana w ramach programu MyLista. Rozmowa była prowadzona w języku angielskim, ale prowadzący robił przerwy, żeby przetłumaczyć padające słowa. Treść była urozmaicana puszczaniem piosenek Comello z pierwszej płyty, tj "Universo" i "I only want to be with you", a także singla z Mariposy - "Todo el resto no cuenta".

Całość możecie przesłuchać na bardzo czystym nagraniu na youtubie, zamieszczonym przez właścicielkę twittera @MeEncantaTiniPL.


#Świat się kręci
To program o charakterze publicystycznym nadawany przez TVP (czyt. Telewizja Polska), na kanale pierwszym, współprowadzony przez Agatę Młynarską i Macieja Kurzajewskiego od niecałych dwóch lat. Jest nadawany w piątkowe wieczory. W ostatnim odcinku każdy widz miał przyjemność usłyszeć na sam finał skróconą wersję singla promującego Mariposę, czyli Todo el resto no cuenta, na żywo. Część fanów miała okazję przebywać w studiu, Lodo wychodziła także do nich przed budynkiem. Oprócz wskazania jej obecności przez prowadzącą na początku, i zapowiedź występu na końcu, Lodo nie miała innego udziału w programie.

Drugie i trzecie (we wstawionym poście fb, trzeba zaklikać) nagranie przedstawiają ten sam moment, ale w innym montażu. Pierwsze z nich obejmuje również reakcje widzów, prowadzących - tak jak to poleciało na żywo.




Lodovica Comello -"Todo el resto no cuenta"


#DDTVN
Zgodnie z zapowiedzią TVN'u, od godziny 9.00 w kafejce na parterze warszawskiej siedziby stacji Comello urzędowała za wielkim stołem rozdając autografy wszystkim, którzy przybyli na miejsce. O ile się orientuję, miało to potrwać do ok wpół do jedenastej, jednak już po 10.00 Lodovica przygotowywała się do występu osiem pięter wyżej, w wywiadzie. Już po uzyskaniu autografów godnym uwagi faktem jest to, że większość pozostała na miejscu, czekając na występ na żywo, emitowany na ekranie w kafejce. 


Potem oczywiście najbardziej oczekiwany przez widzów moment, czyli sam wywiad z włoską księżniczką, moim zdaniem dość interesujący - i na pewno obfitujący w wiele informacji dla każdego, kto nie czyta żadnego bloga czy fanstrefy. 
Drugie nagranie jest lepszej jakości, ale pierwsze zawiera nieco więcej materiału.



Najciekawsze wspomniane informacje:
-Zawód Ilarii i relacje rodziny Lodo do jej kariery
-Lodovica wyszła za mąż. Niedoinformowanym w materii przypominamy posta, który opublikowaliśmy jeszcze tego samego dnia klik.
-Jak Lodo chce się realizować, także w stosunku do fanów
-Lodovica chce napisać prawdziwą powieść
-Koncert LodoLive w Polsce, o którym możecie poczytać tutaj.

Tuż przed 11.00 nadeszła pora występu Lodo i Szymona w naszej wersji Sin Usar Palabras. To bez wątpienia playback, ale jestem w stanie zrozumieć to biorąc pod uwagę, że w tym programie prawie  zawsze jest puszczane gotowe nagranie, ponadto - na takiej wysokości wiatr mógłby zrobić sporo problemów ze słyszalnością.

.


Oglądaliście? Byliście? ;)

48 komentarzy:

  1. KOCHAM JĄ! STARAM SIĘ PRZEKONAĆ RODZICÓW NA KONCERT!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć nie ma już biletów

      Usuń
    2. Chyba już nie ma biletów, dwa dni temu były ostatnie

      Usuń
    3. Jak dziś sprawdzałam to było kilka stojących

      Usuń
    4. Ja też próbuje przekonać rodziców, ale cały czas mi się nie udaję:( co ty robisz, żeby ich przekonać? Może jak mi powiesz swój sposób to podziała też na moich rodziców :P

      Usuń
  2. Super podsumowanie, biore sie za oglądanie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę zawiodłam się tymi występami Lodo... na jednym zajechała trochę fałszem, miała czasem problem z wyduszaniem z siebie dźwięków, jakby przez cały program biegała a nie siedziała wśród publiczności. A potem ten playback...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie byłam i nie będę mogła jej zobaczyć na koncercie :( ale dziękuję za posta jest super

      Usuń
    2. Ciekawe jak ty byś zaśpiewała ;)

      Usuń
    3. Nie zaśpiewałabym wcale, ale ja nie przypisuję sobie talentu i nie pcham się na estradę prawda? Nie sądzisz że jest to pewna różnica? Jeśli ktoś sam nie jest pisarzem nie ma prawa skrytykować rozdziału jakiejś książki? =.=

      Usuń
    4. W portugalskim Mam talent nie poszło jej lepiej :pp

      Usuń
    5. Ja nie byłam w studiu dlatego ciężko mi mówić, ale byłam na VL i słyszałam kilka wykonów Tini NA ŻYWO. Z niejakim zaskoczeniem stwierdzam że Martinie znacznie lepiej idzie śpiewanie na żywo, uczy się szybciej niż Lodovica

      Usuń
    6. Ha ha ha ! Smieszy mnie to ze oceniacie Lodo a Tini jedna strona jest bliska swojego wielkiego show a druga..zaczyna powolnymi kroczkami.I do rzeczy ciekawe jakbyscie WY zaspiewaly kazda piosenkarka/piosenkarz uzywa playbacku i to nie raz.Nie wynikajcie ze Lodo jest jedyna ktora go uzywa.Shally is na serio poszlo jej niezbytnio ? Ciekawi mnie fakt jak by Tinka zaspiewala. Aczykolwiek nie moze zaspiewac bez playbacku calej Supercreativy i Como Quieres.Martinie idzie lepiej spiewanie ? Swoja drogo to powiem ze wielkiego talentu to ona go nie ma i spiewajac - falszuje , i moim zdaniem Lodo jest bardziej doswiadczona niz Tini ,szybciej sie oderwala od wizerunku Fran i dobrze a Tini zawsze bedzie porownywana z Violetto z spodniow , ksiazek, kredek.Wiem ze Lodo nie chwali sie jej spiewaniu w DDTVN z playbacku ale wiatr by sprawil klopoty z uslyszeniem piosenki.o i taki Blanco moze przynajmniej zaspiewac bez playbacku kilka piosenek a dla Stoessel to wielki klopot.I to na tyle ode mnie a wiec..321 ! Niech posypia sie hejty ! Xd xd sorry za pismo.




      Usuń
    7. Boże, anonimowy 19:01, udusisz się z tej złości.
      drogo? serio? Ale Khal Drogo czy drogĄ? "Violetto ze spodniow" pomijając dwa błędy, ten fragment jest w ogóle niezrozumiały. W ogóle ta wypowiedź jest nie po polsku.
      Nie roztrząsamy jak kto by zaśpiewał, daj spokój, to śmieszne. Nie trzeba być Mariah Carey żeby móc ocenić, czy ktoś fałszuje czy nie. I nie wypowiadaj się jak śpiewa Martina, dopóki nie usłyszysz jej na żywo. To, co pokazała w znacznie trudniejszych piosenkach na VL było lepsze, niż ten występ Lodovici. Co w ogóle do jej śpiewu ma to, że oderwała się od wizerunku Francesci? Poprzednim razem, w szczelnym studiu, też by jej przeszkadzał wiatr?

      Poza tym, typowa faneczka, powiedzieć jej że Lodo zafałszowała to zamiast zgodzić się i przystać na prawdę jak normalny człowiek, to bierze się do ataku na kogoś innego.

      Usuń
    8. To nie jest temat: historia jej życia, to jest temat: Jak poszedł jej występ w ŚŚK, ze swoimi żalami o "hejty" powinnaś iść gdzie indziej.

      Usuń
    9. Ja jestem fanką Lodo i powiem szczerze, że w "Świat się kręci" słychać było fałsz, ale zwróćmy też uwagę, że piosenka jest dynamiczna ;) jeśli chodzi o "Dzień dobry TVN" to praktycznie każdy artysta leci tam z playback'u (przepraszam jeśli źle to napisałam :P) :D natomiast zaśpiewała w Arkadii kawałek "We Are Family" to było co słuchać ;) Jeśli przejdziemy do Tini ( a nie chcę tutaj nikogo obrażać, to tylko moja opinia) to ona sama prawdopodobnie w co drugim (a czasami nawet pod rząd) programie również nie śpiewa na żywo ;) Jeśli chodzi o śpiewanie na żywo, czasami też zaleci fałszem ;) ale powiedzmy sobie szczerze, że każdemu może się zdarzyć, a one są tylko ludźmi :)

      Usuń
    10. Na VL teżśpiewają z playbacku :-)

      Usuń
    11. Na VL teżśpiewają z playbacku :-)

      Usuń
  4. Pod studiem nie byłam, obejrzałam później w internecie bo byłam w drodze do Warszawy, żeby zdążyć do Arkadii ;) ;) ;) Było super, kocham Lodo i jestem bardzo ciekawa jej dalszej kariery

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poprzednim razem w ddtvn śpiewała w środku i też był playback Oo
    Dominika Robak, taka modelka która wtedy tam była, pisała potem że kiedy Lodo zeszła ze sceny włączył się podkład z jej muzyką, spaliła buraka i poszła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lodovica nie umie śpiewać na żywo...
    W "Świat się kręci" brzmi tak że aż trudno słuchać, w xfactorach albo mtbm by nie poszła dalej, a ten występ niewiele lepszy od tego w portugalskim Mam Talent :/ Jestem ciekawa jak wyglądają te koncerty LL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bla bla bla nie umie Lodo spiewac bla bla bla.A ciekawe jak bys ty zaspiewala na jej miejscu.Co do koncertow LL to byc moze fanki sa zadowolone i Lodo tam tk czesto nie uzywa playbacku.

      Usuń
    2. Serio? Bo w Arkadii śpiewała.

      Usuń
    3. Hahahahahahaha BOŻE, KOLEJNA. Anonimowy 19:06 nie trzeba być kucharzem, żeby ocenić czy coś jest smaczne, nie trzeba być pisarzem, żeby ocenić książkę, nie trzeba być malarzem żeby ocenić obraz, NIE TRZEBA BYĆ PIOSENKARZEM ŻEBY OCENIĆ WYSTĘP ŻENUA MILION.

      Usuń
    4. Argument "ciekawe jak ty byś zaśpiewał/a" to kompletna inwalida....

      Usuń
    5. Byłam w Arkadii i na We are family śpiewała tak przepieknie ze nie ma słów by to opisać... Na LL też nie śpiewa z playbecku i śpiewa pięknie

      Usuń
    6. Jeju każdemu się może zdarzyć zafałszować tym bardziej, że jest w trakcie trasy, na której wszystko śpiewa na żywo. Już wysiada po prostu. Myślę, że przydała by się jej mała przerwa

      Usuń
  8. A wiadomo coś o książce Rugga w Polsce ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko tyle, że Zielona Sowa jej nie wyda. Na razie nie wiadomo, żeby jakiekolwiek inne wydawnictwo miało się tego podjąć.

      Usuń
  9. Na jakiej stronie najlepiej kupic bilety na Lodolive bo na każdej pokazuja inne wolne miejsca? Proszę o szybką odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  10. Brakuje dwóch linków w akapicie "najciekawsze wspomniane" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uwagę, wstawione. / Milens

      Usuń
  11. Powiem tak: ja w tym studio byłem i naprawdę jest różnica pomiędzy sluchaniem jej wirtualnie, a sluchaniem na żywo. Naprawdę, na żywo wyciągnęła zajebiście :) Myślę, że będąc tam, w świat się kręci, mogę troszkę więcej o tym powiedzieć niż niektórzy tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlaczego wszystkie wywiady w polsce ma w Warszawie a nie w Gdyni ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo, wstawiłaś moje nagranie z radia yongstars, dziękuję
    PS. to ja jestem MeEncantaTiniPL

    OdpowiedzUsuń
  14. niewieże to mój filmik z lodo a moj kanał na youtube to supernova ludmila ferro i tam jest ten film

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam na bloga :) http://asiaszkax3.blogspot.com w tym tygodniu pojawi się post o Violetcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie podobał się jej śpiew w "Świat się kreci", uważam, że to wykonanie niewiele różniło się od tego z płyty. Niemniej jednak ja jako tako na technicznych aspektach śpiewu się nie znam, to jedynie moje wrażenia :D Co do playbacku w DDTVN to nie jest to oczywiście nic chwalebnego, jednak patrząc na miejsce wykonania, rozumiem czemu został on użyty.
    Co do tego czy Lodo umie śpiewać na żywo... W mojej opinii, tak, słyszałam jej wykonania koncertowe, czy też te z twittcamów, które są na youtube i, moim zdaniem radziła sobie całkiem dobrze. Niemniej, moim zdaniem, Lodo ma ten sam problem co większość piosenkarzy, czyli kiedy zaczyna się ruszać, jakość jej śpiewu spada i wkrada się fałsz. Z tym zresztą mało kto sobie radzi, taka prawda.
    Ja osobiście, jestem w stanie przymknąć oko na drobny fałsz, jeśli artysta śpiewa na żywo. Na koncertach Lodo większość piosenek jest własnie na żywo i ja to doceniam, bo uważam, że im więcej będzie śpiewać na żywo, tym bardziej będzie w stanie udoskonalić swój głos. Ale to tylko moja prywatna opinia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale w "Świat się kręci" było głośno jak Lodo śpiewała (tak, byłam tam na widowni i wcale nie zostałam wylosowana :P)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pisze się Lodoviki nie Lodovici, ale to tylko szczegół:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mylisz sie:-) pisze sie Lodovici jest dobrze

      Usuń
    2. Pisze się Lodovici, a nie Lodoviki ani Lodovicy

      Usuń