Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

13.05.2015

[Z życia aktorów] Czy dziewczyna Jorge jest w ciąży?

[Fakty i plotki] Czy dziewczyna Jorge jest w ciąży?

Ta wieść wstrząsnęła fioletowym fandomem. Drogą socjali zaskoczeni fani przekazywali sobie, że Stephanie Camarena, wieloletnia dziewczyna Jorge Blanco, jest w ciąży. Czy to prawda, że wkrótce nasz amant zostanie tatą?

W skali szokujących wieści ta blednie przy tej, że Lodovica nagle - ni stąd ni zowąd - okazała się świeżo upieczoną mężatką (klik post), ale i tak wywołała ciekawe poruszenie pośród fioletowych fanów. Jorge wielokrotnie mówił o tym, że chciałby ze Stephie założyć rodzinę, co więcej - mieć czwórkę dzieci, jak powiedział dla niemieckiego Bravo. Jaka jest prawda?

Jorge ze swoim chrześniakiem, Raphitą


Skąd takie wieści?
Pewnie pamiętacie jeszcze czasy, kiedy Dielari - para Clari i Diego - zawzięcie ukrywała swój związek, a pewnego dnia na weselu przyjaciół w małej, prywatnej budce fotograficznej, pocałowali się namiętnie na "oku" obiektywu. Kto mógł wtedy podejrzewać, że właściciel budki wstawi zdjęcie, pośród dziesiątków innych, na fanpage, a fani niewiadomojakigdzie trafią na nie i rozdmuchają po całym twitterze? Ciężko coś uchować przed głodną wiedzy internetową tłuszczą, tak też było i tym razem. Kiedy osoba z otoczenia Stephie i Jorge kilka dni temu udostępniła takie oto zdjęcie:


Widzimy tu Leo Vasone, trzymającego dłoń na brzuchu Stephanie. Stąd niemal jednoznacznie skojarzenie z ciążą, ponieważ takie gesty najczęściej wykonują przyszli ojcowie bądź osoby bliskie ku kobiecie w stanie błogosławionym. 
Momentalnie skojarzono to z innym zdjęciem:


A także, wkrótce wypłynął taki oto screen rozmowy prywatnej na twitterze:


-Cześć Jorge, to prawda że Stephie twoja dziewczyna jest w ciąży?
-Tak jest w ciąży pobierzemy się
-Hahhahahahahahahahah / Będziesz tatusiem

Chyba nie muszę Wam tłumaczyć, przynajmniej posiadaczom twittera, jak mierny to dowód. Wystarczy zmienić nazwę i zdjęcie profilowe, co trwa moment, i zaaranżować taką rozmówkę. Ponadto, nie mamy nazwy twittera piszącego, dlatego nie możemy nawet sprawdzić czy Jorge obserwuje takiego użytkownika. On dał follow bardzo niewielkiej liczbie fanowskich kont, a osoby z jego otoczenia szanują jego prywatność, dlatego raczej nikt by nie udostępnił czegoś takiego.



Odpowiedź Alaina
Cały rumor ukróciła nieco wypowiedź Alaina, brata Stephie. Udostępnił następujący tweet, odnosząc się bezpośrednio do głównego powodu plotki:

Od kiedy fakt, że robią ci zdjęcie na którym ktoś dotyka twojego brzucha znaczy, że jesteś w ciązy? Hahahahahaha jesteście słodko zabawni

Reakcje fanów
Jak nietrudno ukryć, dziewczyna Jorge zwykle nie przywołuje uśmiechu na twarzach Jorgistas, stosunek fanów do niej waha się od otwartej niechęci do spokojnej akceptacji, rzadko coś poza tą skalą. Oto kilka przykładowych tweetów, które rozpanoszyły się po sieci po rozpowszechnieniu się ciążowej plotki.

CAŁY MÓJ TWITTER Z: "STEPHIE JEST W CIĄŻY" I MOJA MINA:
Te plotki że "Stephie jest w ciąży" TO NIEPRAWDA NIE WIERZCIE W NIC CO MÓWIĄ


Słyszysz plotkę że stephie jest w ciąży i twoja mina

"Stephie w ciąży" i reakcja całego fandomu:

"Stephie jest w ciąży" "Jorge na pewno będzie tatą" 

COOO?! Stephie jest W CIĄŻY?

"Stephie w ciąży" twoja reakcja:

"Jorge będzie tatą"
Skróćmy to tak, że twitterowicze raczej nie okazywali radości.


Podsumowując
Oczywiście nie możemy zupełnie wykluczyć prawdziwości tej plotki. Może Stephie istotnie jest w ciąży, a jeszcze nikt, włącznie z nią samą o tym nie wie. Może Alain tylko pokpiwał z uznawania akurat takiego zdjęcia za dowód. Ale reasumując brak jakichkolwiek konkretnych dowodów, wypowiedź Alaina i to, że ani Jorge ani Stephie nie puścili pary z ust... Moim zdaniem to jednoznacznie świadczy, że ta dwójka w najbliższym czasie nie będą rodzicami.

Co myślicie?

95 komentarzy:

  1. Ja się zgadzam z Milens. :) Świetny post, dobrze przygotowany. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. MÓJ BOŻE :0

    OdpowiedzUsuń
  3. PODNIOSŁAŚ MI CIŚNIENIE XDDD
    By the way masz egzaminy a i tak piszesz dla nas, szacuneczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię sposób, w jaki piszecie tego typu posty. Składnie, rozumnie, dobrze przygotowane, a nie jak dżesika która uważa że Facu ma chłopaka i jest nim jego własny brat :"DD
    Świetny post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że co? Oo jaki chłopakobrat Facu?

      Usuń
    2. No pisali coś takiego że Facu jest gejem, bo był jakiś filmik na którym zbliża twarz do twarzy innego typa. Ale po pierwsze nic nie było widać a po drugie to jego brat, Nacho, był

      Usuń
    3. http://violetta-martinastoesselpl.blogspot.com/2015/02/plotka-facundo-cauje-sie-z-mezczyzna.html mas

      Usuń
    4. A ja nie rozumiem jaki jest problem z tym postem Dżesiki? Przeczytałam go właśnie kilka razy i nigdzie nie widzę, żeby autorka pisała, że ten ktoś na pewno jest chłopakiem Facu. To post niemal identyczny jak ten, pod którym teraz się wypowiadamy. Dotyczy plotek na temat pewnego zdarzenia, które nagle się pojawiły. Tutaj jest post na temat plotek, które pojawiły się bo wyciekło pewne zdjęcie, a tamten post dotyczył plotek, które pojawiły się po wycieku pewnego filmiku. Czemu więc ten tutaj jest ok, a tamten nie?

      Usuń
  5. Matko boska ! Xd xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że nie warto ufać plotkom, nie mamy żadnej pewności na temat ich prawdziwości. Wątpię, żeby Stephie była w ciąży (a przynajmniej mam nadzieję, że nie jest...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę bo jorge jest z nią bardzo szczęśliwy :-) również powinnaś się cieszyć jakby to prawda była

      Usuń
    2. No- przecież on ma już 24 lata. Może już mieć dziecko. No, ale i tak szok XD Zawsze będę go pamiętać tak troche jako Leon.

      Usuń
  7. Mi też podniosłaś ciśnienie xD

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja bym się cieszyła jak mój idol by ułożył sobie życie i był szczęśliwy
    Jeżeli Jakieś Jorgista nie będzie się podobało że np. Jorge ożenił się z Stephi to oznacza że nie jest prawdziwą Jorgista Bo prawdziwa fanka powinna wspierać go w każdej sytuacji !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mrr... Zgadzam się z Tobą <3
      prawdziwa Jorgista akceptuje Jorge, jego decyzje i wszystko, co robi ^^
      Uważam, że może akurat na dziecko w ich związku byłoby za wcześnie, ale ogólnie...
      #Jorthepie <333

      Usuń
    2. Hahahah zobaczymy czy bedziesz to tak akceptować jak Jorge zaniedba karierę przez dzidziusia ... XD

      Usuń
    3. Jeżeli jest prawdziwą Jorgistas będzie to akceptować, na początku będzie trudno, ale nie ma rzeczy niemożliwych.

      Usuń
    4. I Jorge ma prawo do własnego życia.

      Usuń
    5. No właśnie ja lubię Stephie i jestem szczęśliwa że Jorge jest szczęśliwy a gdyby nie zagrał w Violettcie nikt by nic nie miał do ich związku.

      Usuń
  9. Jak przeczytałam tytuł posta -zawał

    OdpowiedzUsuń
  10. A Jorge ma juz pierwsze dziecko ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma. Tak jak opisane zdjęcie w poście - to małe z którym jest widywany to syn drugiego brata Stephie i jego żony. Stephie i Jorge są jego rodzicami chrzestnymi.

      Usuń
  11. Jeju wy to na serio umiecie podnieść ciśnienie xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ej, ale Jorge nosi ten cały sygnet czy coś i on czasem nie oznacza czystości aż do ślubu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy aż tak Cię to interesuje Anonimku z 20:16?

      Usuń
    2. Ma prawo, skoro to dotyczy sprawy ;)
      Niewykluczone, ale ciągle nie wiemy, czy to pierścień czystości, czy tylko podarunek od bliskiej osoby, czy po prostu ozdoba.

      Usuń
  13. ja juz chcialam umierac ale dobrze ze przeczytalam post do konca szczerze watpie ale mysle ze pocieszam sama siebie .. oby nie

    OdpowiedzUsuń
  14. Serce mi wali wściekłe XDDD Dziękuję bardzo :') A do rzeczy... CO?! Matko, bałam się , że ten dzień kiedyś nadzieje ;-; Oby to były plotki... I nie mówię tego dlatego, że jestem psychofaneczka Jortini (nawet ja się z tym pogodziłam ._.), tylko dlatego, że chciałabym żeby Jorge skupił się na karierze! :o Maże o jego solowej trasie koncertowej, płytach z cudnymi piosenkami i wiele więcej *__* Chyba każdy wie, że nie najłatwiej rozwijać karierę, kiedy w domu siedzi jakiś berbeć, którym trzeba się opiekować, odwiedzać itd. ._. Tyle z mojej strony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *nadejdzie... Wybaczcie za błędy :p

      Usuń
    2. Właśnie! Czy ktoś wyobraża sobie, żeby zostawił Stephie w ciąży, albo z malutkim dzieckiem pod opieką, na kilka miesięcy trasy?
      Już sobie wyobrażam, jak ogłasza że rezygnuje z VL, bo musi być przy ciężarnej Stefie...

      Usuń
    3. A lepiej żeby postąpił jak ostatni dupek i ją zostawił?

      Usuń
    4. ,,kiedy w domu siedzi jakiś berbeć'' hahahhahaha to mnie rozwala

      Usuń
    5. Jakby ktoś nie wiedział- NIC NIE MAM DO STEPHIE! Jortini jest nierealne... Ja tylko bym chciała żeby Jorge teraz skupił się na karierze... Ale to ja bym chciała... Doskonale wiem, że to jego życie, jego wybór, jego miłość i jego przyszłość ;) Najważniejsze jest dla mnie jego szczęście... Tylko... Skoro postanowił (jeżeli to prawda), że chce mieć teraz dziecko to mu gratuluję! To ważna decyzja w związku. I proszę-jeżeli ktoś mnie źle zrozumiał- nie mylcie moich marzeń z życiem Jorge! Komentowanie na tym blogu jest przecież po to, żeby każdy mógł wyrazić swoją opinię na dany temat. A to, że niektórzy dostają bólu dupy, kiedy ktoś nie podziela ich zdania to zupełnie inna bajka... P.S. Użyłam słowa berbeć, bo uznałam, że to nie tak bardzo obraźliwe słowo jak np. bachor :D Tutaj trzeba naprawdę starannie dobierać słowa, bo ludzie doszukują się nie wiadomo czego w każdym wyrazie :p Pozdrawiam!

      Usuń
    6. Madzik :* ale nawet gdyby to z dzieckiem było prawdą, to nie widzę w tym jakiejkolwiek przeszkody dla rozwijania kariery. Dziecko owszem, zmienia życie, ale kobiety, która musi dostosować swój tryb życia do obecności dziecka i przeważnie zapomnieć na jakiś czas o pracy. Faceci nie mają tego problemu i szczerze nie znam żadnego aktora czy piosenkarza, który zrezygnował z kariery, bo urodziło mu się dziecko. Także więc i w przypadku Jorge nie widzę tego problemu i uważam, że (nawet jeśli Stephie jest w ciąży) spokojnie może nagrać w następnym roku płytę; zresztą sam obiecał, że postara się nagrać coś po zakończeniu Violetta Live. Na solową trasę bym jednak na razie nie liczyła, bo po prostu nie miałby na niej co śpiewać. Lodo tez pojechała w trasę dopiero po drugiej płycie. Tak więc sądzę, że na solową trasę Jorge trzeba będzie trochę poczekać.
      Również pozdrawiam i polecam aż tak bardzo nie przejmować się plotkami :) Plotka ma to do siebie, że rzadko kiedy okazuje się prawdą :P

      Usuń
  15. Ja liczę tylko na to, by mój ukochany Jorge, był szczęśliwy ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Jezu kocham twoje posty Mielons :D a przy okazji , to ja będę w ciąży z Jorge i nie myśleć że to kłamstwo ! :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogar się !!! On kocha Stephanie a nie Cb psychofanko

      Usuń
  17. Mi też ciśnienie wzrosło...
    O boże, nie chcę się wtrącać w jego życie, ale mam nadzieje, że to zwykła plotka!
    Chciałabym, by Jorge dalej się rozwijał, a nie skupiał na zakładaniu rodziny.
    Przecież jest jeszcze młody!
    Na dziecko ma jeszcze DUŻO czasu..xD
    No i czekam aż zajmie się własną karierą!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy by to nie było, Jorge będzie świetnym ojcem. A że akurat dzieci Stephie... miłość nie wybiera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolisz, z dziewczyną z którą jest od kilku lat, czy jakąś dzi*ką za przeproszeniem?

      Usuń
    2. kogoś masz na myśli? ;)) Bo nikt nie pisał o żadnej dziw*ce...

      Usuń
    3. "A, że to akurat dzieci Stephie, miłość nie wybiera"

      Usuń
  19. Heh, też obserwowałam tę żenującą dyskusję na twitterze. Potwierdziła ona jedynie moje przypuszczenia, że spora grupa fanów Jorge jest nienormalna. Poziom kpiny przekroczyli ci, którzy twierdzili, że jeśli Stephie jest w ciąży, to oni odchodzą z fandomu. Cóż za strata, naprawdę.
    Serio, idę o zakład, że za niedługo dojdzie do tego, że gwiazdy będą musiały pytać swoich fanów o to, czy i z kim mogą iść do łóżka, oraz czy już i czy w ogóle mogą mieć dziecko. Serio, świat schodzi na psy. To dorosły facet i sam decyduje o tym, z kim i kiedy powiększy swoją rodzinę. Nawet jeśli będzie to oznaczać, że przedłoży rodzinę nad karierę. Jego prawo.
    Moim zdaniem Stephie nie jest w ciąży, bo wątpię, aby będąc w ciąży ryzykowała łażenie po drzewach. Ale jeśli jest, to nic nadzwyczajnego dla kobiety w tym wieku. A jego ewentualne dziecko z pewnością będzie śliczne. Jeśli Jorge będzie przez to szczęśliwy to mi absolutnie nic do tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś zdecydowanie jedną z najmądrzejszych osób ^^
      Chyba jeden z niewielu logicznych komentarzy ;)
      Podpisuję się pod tym ^^
      A prawdziwa Jorgista powinna akceptować wszystkie decyzje Jorge, a nie tylko te, które się jej podobają ;-;

      Usuń
    2. Już się uruchomiła, Lady Moralizator -.-
      Pod każdym tego typu postem PISZESZ TO SAMO nieustannie wałkujesz jeden wylew. ZROZUM DZIEWCZYNO, że nikt nie idzie na Stephie z widłami, nikt nie obrzuca jej kamieniami, takie wpisy nie robią im najmniejszej krzywdy bo dociera do nich jeden na dwieście takich tweetów, a fani jak i ludzie w ogóle MAJĄ PRAWO wyrażać swoje odczucia a także czuć niechęć. Jorge ma prawo to ignorować. I wszyscy są szczęśliwi. Może wreszcie kiedyś zrozumiesz, panno wielce dorosła, że po pierwsze - wolność słowa pozwala wyrażać swoją opinię, nawet jeśli najmądrzejsza nie jest. Po drugie, świat nie "schodzi na psy", zawsze był i będzie dokładnie taki jaki jest, tempora mutantur et nos mutamur in illis ale zmienia się tylko środek wyrazu, nie ludzie. I po trzecie, skończ z tymi swoimi krytykami ludzi, których nie znasz i nie masz pojęcia jacy są, w imię jakiejś obrony celebryckiej prywatności, na którą nikt nie wjeżdża, chyba że już naczytałaś się tyle gazetek twojego pokolenia żeby uwierzyć, że sławni naprawdę czytają to wszystko i podporządkowują do jakichś tweetów swoje życie.
      Pozdro.

      Usuń
    3. Potwierdzam, uwielbiam Stephie jako chyba jedna z nielicznych.

      Usuń
    4. Ładnie mówiąc, bo mam już dość ZAMKNIJ SIĘ ANONIMKU.

      Usuń
    5. Rainbow dash13 maja 2015 22:01

      Grupka fanek Jortini, tudzież innych maniaczek też ma do powiedzenia dokładnie to samo pod każdym postem. Im jakoś uwagi nie zwracasz. Ciekawe.
      Dziewczyna też ma prawo napisać, co sądzi się sytuacji. Wypowiada się mądrze, a na pewne rzeczy należy zwrócić uwagę, bo trudno zaprzeczyć, iż niechęć do Stephie wynika w WIĘKSZOŚCI z tego, że nie jest Tini. Poprawka, zajęła jej miejsce. I jest brzydka i nieutalentowana, nie może być z Jorgiem. Taką logikę wyznaje większość tych zamajaczonych fanek Jortini. Ale co tam, uczepmy się tych mądrych komentarzy, a zostawmy milion bzdetów, od których często człowiekowi robi się słabo. WOLNOŚĆ SŁOWA. Nie chodzi o bezgranicznie uwielbianie Stephie. Mam nadzieję, że wiesz, co mam na myśli.
      Jest rzeczywiście tak, jak napisały koleżanki u góry. Według mnie na tę sprawę należy zwrócić uwagę, gdyż spora liczba pseudofanów tym razem przekroczyła granice. Mianowicie: wielokrotnie spotkałam się z wypowiedziami, gdzie życzono domniemanemu dziecku Stephie śmierci. Jak bardzo porąbanym człowiekiem trzeba być, żeby pisać coś takiego? Nietaktowne to mało powiedziane. A grożenie o odejście z fandomu również nie prezentuje się najlepiej.
      Racz odczepić się od koleżanki z góry, bo jaka jedna z nielicznych pisze sensownie. No chyba, że każemy jej zamilknąć na wieki, a zostawimy pole do popisu osóbkom zupełnie bezpodstawnie (nie oszukujmy się, większość nie ma sensownych powodów do wielkiej nienawiści) obrażającym osobę Stephie. Wolność słowa.

      POZDRO.

      Usuń
    6. Alex P. spokojnie, nie warto kruszyć kopii, naprawdę :)
      Anonimowy z 21.18, Lady Moralizator, hmmm... podoba mi się to pseudo:) Może sobie je wpiszę w nazwę użytkownika, świetne jest no :)
      Po pierwsze: Nie rozumiem o co ci chodzi. Skoro tak bardzo jesteś za wolnością słowa to czemu tak oburzył cię mój komentarz. Skoro - jak twierdzisz, każdy MA PRAWO pisać co chce, to ja również, prawda? Innymi słowy, mogę moralizować do woli, czyż nie? :P
      Po drugie. Przykro mi, ale mylisz pojęcia. Wolność słowa nie oznacza, że ktokolwiek ma prawo pisać wszystko, co mu ślina na język przyniesie. Owszem, można napisać wszystko, ale to nie znaczy, że się powinno. Poza tym ja uważam, że każdy człowiek powinien umieć kulturalnie wyrazić swoja opinię. I wybacz, że uważam, że pisanie do obcego człowieka w jaki sposób używa się antykoncepcji nie jest właściwe, sory...
      Po trzecie. Pokaż mi, gdzie ja kogoś obrażam? Owszem wrażam swoja opinię, ale o nikim personalnie. Oceniam jedynie ZACHOWANIE konkretnej grupy ludzi, bez podawania konkretnych personaliów. Uprzejmie proszę cię więc, abyś nie zarzucał mi czegoś co nie ma miejsca. A zresztą, ...czyżby mnie nie dotyczyła ta wolność słowa na którą się powołujesz?
      Po czwarte. Bardzo mi przykro, ale będziesz musiał znieść moje moralizowanie nadal, ponieważ będę pisać to nadal, aby jak najwięcej ludzi zrozumiało, ze życie prywatne, to życie prywatne. Prawo do prywatności jest podstawowym prawem każdego człowieka, również celebryty. I skoro sławni ludzie nie czytają tego co o nich piszą, to czemu jest tyle pozwów o zniesławienie, hm?
      Na koniec wyjaśnię jedną rzecz. Od dawna biorę udział w życiu środowiska siatkarskiego (blogi, strony internetowe, fora). Siatkarze to też osoby publiczne i celebryci, zwłaszcza po sukcesach, jakie w ostatnich latach osiągają. Oni też maja swoje żony czy dziewczyny, które - uwierz mi - też nie zawsze podobają się wszystkim kibicom. Ale serio, nigdy nie widziałam, aby ktoś napisał bezpośrednio do nich, że mają brzydka żonę i powinni wybrać inną. Takie zachowanie z miejsca spotkałoby się z potępieniem. Ja sama w życiu bym tego nie napisała do kogokolwiek, nawet gdybym tak uważała, bo najzwyczajniej w świecie byłoby mi wstyd. Zresztą, kiedy widziałam i widzę ich szczęście w obecności ukochanych, utwierdzam się w przekonaniu, ze moje osobiste opinie nie mają tu najmniejszego znaczenia. To samo przekładam teraz na Jorge i innych aktorów z Violetty. Jeśli kogoś to razi - sory, nie mój problem.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    7. Jedna rzecz, gwoli wyjaśnienia i uzupełnienia. Nie jestem wielkim miłośnikiem jakichkolwiek parringów. Uważam, że każdy powinien osobiście decydować, z kim chce być i kogo chce kochać i nikt nie ma prawa wymuszać na nim zmiany decyzji. Kiedy widzę szczęśliwego Jorge to nie zastanawiam się nad tym, jaka jest Stephie i czy ją lubię bardzo czy nie. To samo twierdziłabym, gdyby Jorge związał się z np. Albą, Mechi czy nawet Martiną, za którą średnio przepadam. Innymi słowy: ktoś kogoś wybrał, jest z nim szczęśliwy - mnie nic do tego, dziękuje :)
      RAINBOW DASH bardzo ci dziękuję za to co napisałaś i za to, ze właściwie zrozumiałaś mój przekaz :*
      "Jeśli to prawda, ze Stephie jest w ciąży, odejdę z fandomu", "Jak to możliwe?", "Jorge, używaj prezerwatyw", "Nienawidzę jej i tego dziecka" - to tylko nieliczne z komentarzy na twitterze, pod które oznaczany był Jorge czy jego dziewczyna. I przykro mi, jeśli kogoś obrażam, ale - moim zdaniem - człowiek piszący takie coś jest nienormalny i tyle. Tego o życzeniu śmierci rzekomemu dziecku nie widziałam, bo po przeczytaniu części tweettów miałam dość i zrezygnowałam z czytania dalszych. Ale to tylko potwierdza powyższą opinię: nienormalne, bezduszne i bez krzty empatii.

      Usuń
    8. Może wypowiem się nie jako fanka Jortini ani Jortephie tylko fanka JORGE.

      Przejrzałam kilka komentarzy na twiterze i podobnie jak osoba powyżej, nie byłam w stanie przeczytać wszystkich.
      Wolność słowa wolnością słowa, ale wydaje mi się, że należy przy tym zachować szacunek do innej osoby. Niektórzy ludzie nie mają za grosz przyzwoitości i kultury. To smutne i zarazem przerażające, że ludzie piszą takie słowa sądząc, że spłynie to po drugiej osobie jak woda po kaczce. Czy kiedyś się to zmieni? "O tempora o mores"

      A tak w ogóle, jeżeli Jorge jest ze Stephie to jest z nią z jakiegoś powodu, który on sam tylko zna. I jeżeli jest z nią szczęśliwy to ja jako jego fanka też jestem szczęśliwa. Jego uśmiech to lek na całe zło :)

      Także pozdrawiam wszystkich PRAWDZIWYCH Jorgistas :)

      Usuń
    9. Anonimowy powyżej. Właśnie o to mi cały czas chodzi. Wolność słowa wolnością słowa, ale szacunek do drugiego człowieka trzeba mieć. Jak to kiedyś powiedział Jan Paweł II, że wolność słowa kończy się w momencie, gdy wyrządzamy krzywdę drugiemu człowiekowi. No, ale dziś te słowa zostałyby pewnie wyśmiane, bo to przecież moralizowanie, hmm...
      Szczerze śmieszą mnie opinie ludzi, którzy twierdzą, że sławni przecież nie czytają komentarzy. Wszystkich może i nie czytają, ale jeśli ktoś napisze tweeta i oznaczy w nim jakąś osobę, to ta osoba raczej to przeczyta (a jak będzie w tym momencie online to nie będzie mieć wyjścia, bo treść się wyświetla, czy się chce czy nie). To samo pod zdjęciami na instagramie czy na facebooku. Oczywiście rozumiem, że istnieją osoby, które nie potrafią powstrzymać się od napisania tego, co myślą, ale czy naprawdę nie da się tego zrobić tak, aby zainteresowana osoba nie była bezpośrednio zmuszona czytać, że ktoś uważa jej partnera/partnerkę za "gó..o" itp?

      Usuń
  20. Jakby Stephie była w ciąży a Jorge byłby tatą to bym sie załamała serio. + Nie trzeba mieć follow od Jorge i kogokolwiek,żeby móc z nim pisać na dm :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba jestem z nielicznego grona twitterowiczów shippujących Jortephanie (idk).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grupa fanów Jortephie jest całkiem spora. Choć część z nich jest - moim zdaniem - taka trochę oszukana, chyba liczą, że jak będą za jortephie to dostaną follow od Jorge :P Ale większość to bardzo sympatyczni ludzie i miło czytać to co piszą. Ja, jak pisałam powyżej, shipperką nie jestem, ale sprzyjam Jortephie, bo widzę, że są ze sobą szczęśliwi. Tak samo zresztą jak Dielari i Ruggelaria :)

      Usuń
  22. Ja tam nie mam nic do tej pary ale przyznam że jak się o tym dowiedziałam to byłam zszokowana ... zakrztusiłam się aż. No bo na jeszcze grubsza a Jorguś gnieżdżący się w domu z dzieckiem NIEEE to za wcześnie dopiero tera ma się jeszcze jego kariera rozwijać :( Oby to były tylko plotki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Po tytule dostałam zawału.......

    OdpowiedzUsuń
  24. dżizas :D zawał ,moja miny była bezcenna od razu gdy zobaczyłam napis moje słowa to- kur*a no chyba ich kur*a poj*bało kur*wa zaraz w coś kur*a jeb*ę , a po przeczytaniu postu - uffff :3
    ja nic nie mam do stephie ale no po prostu wedlug mnie nie pasują do sb ona zawsze jest w ch*j umalowana i po prostu z wyglądu pasuja do siebie w skali 10-100 może maja podobny charakter nwm ,nie jestem psychowanką jortini ale jeżeli chodzi o wyglad to oni już bardziej do sb pasują i wg ale okey , mam tylko nadzieję ,że jak już z nia będzie miał dziecko to nie zrezygnuje z kariery :) PS-przepraszam za błędy i za brzydkie słowa ,gdy jestem zła nie panuję nad słownictwem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kiedy miłość wybiera się na podstawie wyglądu?
      Tak jakby twoja przyszła teściowa zasugerowałaby, że jesteś za brzydka dla jej syna i nie pasujecie do siebie wyglądem.
      To strasznie płytkie, niczym brodzik w prysznicu.
      Z resztą widocznie Stephie to typ urody Jorge, a Martina nie i trzeba się z tym pogodzić, że wkrótce ten jakże długoletni związek zaowocuje małżeństwem i dziećmi. To jest niemalże pewne. :)))

      Usuń
    2. Od kiedy miłość wybiera się na podstawie wyglądu?
      Tak jakby twoja przyszła teściowa zasugerowałaby, że jesteś za brzydka dla jej syna i nie pasujecie do siebie wyglądem.
      To strasznie płytkie, niczym brodzik w prysznicu.
      Z resztą widocznie Stephie to typ urody Jorge, a Martina nie i trzeba się z tym pogodzić, że wkrótce ten jakże długoletni związek zaowocuje małżeństwem i dziećmi. To jest niemalże pewne. :)))

      Usuń
    3. :) czytam to z uśmiechem na utwarzy ,jeżeli chodzi o martine to dałam przykład bo wiesz ,że większość osób pisze ,że chcieliby jortini . Napisałam o wyglądzie bo nie znam ani Jorge ani Stephie więc oceniłam ja na punkcje wyglądu możliwe ,że jest super fajną milą i sympatyczną dziewczyną nwm zresztą mi zależy na szczęściu Jorge jak chcą niech mają z 5 dzieci i niech się chajtną ale mam nadzieję ,że Jorge się będzie dalej rozwijał

      Usuń
  25. Ledwo telefon utrzymałam w dłoni !
    Gdy przeczytałam tytuł, już tak sobie pomyślałam : no nie. To chyba są żarty.
    Tak, nie lubię Stephie i mam prawo wyrażać swoje zdanie, także jak macie mi coś do zarzucenia to proszę bardzo. Nie jestem Jorgistas itd. aczkolwiek jak idiotka shippuje Jortini ( bum kabum tralala ) ♥
    Pozdro ( jak gimbus XD )

    Olivie xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się słabo zrobiło O.O
      Ona w ciąży i to z nim ? o luju
      i ja zgadzam się z Olivie każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie na ten temat
      ja też nie przepadam za Stephie ... i zawsze będę za Jortini ale no kiedyś na pewno będą mieli dzieci
      Nadal to do mnie nie dociera *.*
      Pozdro ♥

      Meggiś;33

      Usuń
  26. Jorge przeciez nosi ten pierścionek. Ze do ślubu zero sypialni. Wiec to raczej nie możliwe :) :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tam się cieszę jego szczęściem jeśli jest szczęśliwy to co nam do tego. Nikt mu nie będzie rozkazywał czy ma śpiewać to jego wybór. Jeśli chce mieć rodzinkę swoją to jego decyzja NIE NASZA. Ludzie chyba lepiej jak już by miał coś w tym kierunku zamierzać to chyba lepiej z dziewczyną która jest z nim 6 lat jeśli się nie mylę a nie z taką co ją wczoraj poznał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zobaczyłam nagłówek to prawie padłam...

      Usuń
  28. Zapraszam na bloga :) http://asiaszkax3.blogspot.com w tym tygodniu pojawi się post o Violetcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super EXTRA!!! Już nie mogę się doczekać narodzin

    OdpowiedzUsuń
  30. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Się cieszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WYYYYYYYYYYYYYYYYYYYCZUUUUUUUUUUUUUUUUUWAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMM SARKAZM... xd

      Usuń
  31. Moim zdaniem Jorge tak jak i Leon jest rozsądny i dojrzały. On ma dopiero 23 Lata!!!!!! nie sądzę ,aby chciał zostać ojcem w tak młodym wieku ,a poza tym ma swoje obowiązki związane z trasą koncertową Violetta Live ,w której uczestniczy. Sądzę,iż to nie jest odpowiedni czas dla niego ,na ojcostwo. Stephie również bierze udział w pewnym projekcie ,którego nazwy nie pamiętam . Można to wywnioskować z filmików Jorge, kilka razy odwiedził ją na planie tamtego show. Ona na pewno nie jest w ciąży,na pewno nie teraz.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja bym chciała żeby żona Jorge była w ciąży. A Jorge był by świetnym tatusiem. ( Anty fanka leonetty i Tini ale Jorge kocham <3 ) . Życzę mu tego aby on i jego żona zostali rodzicami :) <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Na LL wszyscy będą wchodzić jednym wejściem czy jak? PROSZĘ ODPOWIEDZCIE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie żadne afery nie interesują,jeżeli Stephie naprawdę byłaby w ciąży cieszylabym sie ich szczęściem.Według mnie są świetną parą i naprawdę do siebie pasują.Choć wiem,że są tony Jorgistas,które nie umieją zaakceptować czy polubić Stephie w końcu będą musiały pogodzić się z tym,że najpewniej kiedyś ona i Jorge założą rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak tylko to zobaczyłam ten post to mi krew z mózgu odpłynęła xd

    OdpowiedzUsuń
  36. Umiesz podnieść ciśnienie XDD Nie rozumiem złości Jorgeistats, bo i tak wiadomo, że jakaś tam fanka i on nie będą żyli razem, więc raczej powinny się cieszyć, że sobie życie układa.. Ja tam uważam, że mógłby znaleźć jakąś ładniejszą dziewczynę (nie mnie xdd), ale skoro Jorge jest szczęśliwy, to ja jestem szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo mądry ten artykuł, w interencie zazwyczaj jest stek bzdur,
    uwielbiam Jorge i nie przeszkadza mi ze jest ze Stephie gdyż jest
    ona bardzo sympatyczna i nie widze w nije nic zlego, nawet jesli byla by to prawda
    to fani powinni sie cieszyc szczesciem Jorge i tyle nawet jesli by zostawil swoją kariere
    i tak wroci :) Z tego co jednak wiem to jest to absurdalna plotka

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie mogę się doczekać aż Jorge zostanie ojcem . Ja sama wolę Jortini ale do tego nigdy nie dojdzie są przyjaciółmi . Leonetta ♥ wystarczy . Będę szczęśliwa jak Jorge będzie . Kocham Jorge i Tini ♥ Razem czy osobno szczęścia <33

    OdpowiedzUsuń
  39. A co wy tak trzęsiecie portkami, żeby jego dziewczyna nie była w ciąży? Wy będziecie chować to dziecko? XD

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale pomyślmy też logicznie xd
    Jorge ma dopiero 23 lata i do dzieci ma jeszcze naprawdę dużo czasu
    A pozatym jeszcze nie zakończył trasy Violetta Live, jakby planowali dzidziusia to pewnie by zrezygnował bo by musiał się nią zajmować i troszczyć tak ?
    Nie przepadam za Stephie i jak to czytam chce mi się płakać. ale kocham jorge i jestem JORGISTAS dlatego chcę żeby był szczęśliwy

    Pozdroo ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Czemu oni się nie cieszą, nie rozumiem?
    Ale to na BANK plotka. Jogre ma tylko 23 lata. MOIM zdaniem za młody na dziecko. To MOIM zdaniem jest plotka, nie wiem co się okaże, nie wiem tego, ale MOIM zdaniem to jest plotka.

    OdpowiedzUsuń
  42. Łot?! !!!! NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :((((((((((((((((()))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo sie ciesze�� jezeli sie kochaja to dziecko to nastepny krok. Niech zaloza rodzine a my cieszmy sie razem z nimi + zal mi jest tych dziewczyn ktore mysla ze jak ktos jest ze soba w serialu to na zywo tez �� Jorge i Stephie górą !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem psychofanką Jortini (spokojnie, ograniczam się ) ale nie liczę na to, że oni kiedykolwiek będą razem. Jorge jest z Stephie (uch, uch, uch ;-; ) i tak chyba zostanie :c

      Usuń
  44. Nie ..... sam jej brat "wyśmiał" reakcję fanów na to zdjęcie...

    OdpowiedzUsuń