1 lipca 2013

Obsada Violetty w Mediolanie [podsumowanie]



W południe 26 czerwca 2013 roku na tarasie Mondadori na placu Piazza Duomo w Mediolanie, we Włoszech Martina Stoessel, Jorge Blanco, Diego Dominguez, Clara Alonso, Ruggero Pasquarelli i Lodovica Comello spotkali się ze swoimi fanami. 

Co możemy zaobserwować na jednym z filmików, Martina widząc tak pozytywną reakcję wśród fanek na swój widok, uroniła łzy szczęścia i wzruszenia :). Sama się nie dziwię, dla kogoś, kto jest tak młody, to musi być wielkie przeżycie! 

Aktorzy rozdawali autografy, pozowali do zdjęć i udzielali wywiadów a całe spotkanie minęło w miłej atmosferze.

Jak myślicie, jakie są nasze szanse na podobny event? :)



16 komentarzy:

  1. Ile ona ma fanów! Ja jestem jedną z nich! Cała obsada Violetty jest super ale Diego nie za bardzo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale genialnie! Chciałabym tam być-wśród tych fanów!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Acocieto....2 lipca 2013 15:47

    Jak dla mnie cała obsada Violetty powinna przyjechać do Polski ;* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam, mam nadzieję, że jednak przyjadą <3

      Usuń
  4. Jestem Kuzynką Martiny :) Bardzo dużo mi opowiadała sobie o jej podróżach oczywićcie ja też pochodze z Argentyny :) Czasami mi śpiewa :) Ma cudowny głos i jest bardzo utalentowana :) Jak mi opowiada że za niedługo krąci Violette 3 :) a w Polesce możę być jakoś za 1, 2 , lub 3 lata |:) ale nie ma konkretnej daty :) Cieszę się dawno się nie widziałyśmy :) Możę do niej za niedługo pojadę też mam niezwykły talent :) Ale się tym nie chwale może za kilka lat o mnie uszłyszycie :) Martina Pozdrawia was gorąco i daje wam 1000 buziaków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Ci Anonimowie, Myślą że się tak łatwo damy nabrać. :D

      Usuń
    2. Spoko każdy chciałby być kuzynką Violetty no, ale bez przesady, żeby udawać xd przecież i tak nikt nie uwierzy xd
      A jeśli na prawdę jesteś jej kuzynką to załóż bloga i wstaw z nią zdjęcia, albo coś, bo skoro to Twoja rodziną to na pewno jakieś zdjęcia masz. :D

      Usuń
    3. ona umie polski?

      Usuń
    4. noto jeśli jesteś jej kuzynką to zaproś ją do Polski i wtedy się okaże.

      Usuń
  5. Martina :) was wszystkich Pozdrawia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. https://www.facebook.com/federicofanpage

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham ich wszystkich i to byłby cud gdyby ona przyjechała do polski ..

    OdpowiedzUsuń
  8. https://www.facebook.com/pages/Violetta-fanklub/213550348794589

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę fajny blog sami zobaczcie i dajcie lajka.

      Usuń
  9. Jakby przyjechali do Polski to by był naprawdę cud.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niech przyjedzie do siedlec

      Usuń

Redakcja ma nadzieję, że podobał Wam się ten post! Piszcie w komentarzach swoje spostrzeżenia, opinie, zadawajcie pytania i podrzucajcie pomysły na nowe posty!

Jesteśmy tutaj dla Was!