11 lipca 2013

Piosenka: tłumaczenie Entre dos mundos

Prosiłyście mnie o tłumaczenie kolejnej piosenki? No to dzisiaj mam dla was "Entre dos mundos"-"Między dwoma światami". Napisał ją Jorge-Leon. Pisze w niej o swoim życiu, czyli o pasji do motocrossu, o Violi i o tym co w jego życiu jest najcenniejsze. Jak dla mnie słowa są bardzo dobrane :)




Tłumaczenie:

 
Między dwoma światami
Dzisiaj bije mi serce, uuu
Jeden bezpieczny, adrenalina
Inny bez kontroli

To jakby mieć dwa życia albo więcej
Jedno daje mi wodę, inne powietrze
Chcę pomieszać, dlaczego nie połączyć?
Moje dwie pasje w jednym miejscu

O! O! O! O! O! O! O! O!

Wsłuchaj się w mój głos
Między dwoma światami podążam

O! O! O! O! O! O! O! O!

Wsłuchaj się w mój głos
Między dwoma światłami podążam

Bije mi serce
Kiedy słyszę
Hałas motorów... yea
I moja gitara wypełnia je (serce)
Duszą za pomocą tej piosenki... yea

To jakby mieć dwa życia albo więcej
Jedno daje mi wodę, inne powietrze
Chcę pomieszać, dlaczego nie połączyć?
Moje dwie pasje w tylko jednym miejscu

To jak mieć
Dwa życia albo więcej
Jedno jest moją siłą
A drugie moją sztuką, chcę pomieszać
Dlaczego nie połączyć?
Moje dwie pasje
W jednym miejscu

O! O! O! O! O! O! O! O!

Wsłuchaj się w mój głos
Między dwoma światłami podążam

O! O! O! O! O! O! O! O!

Wsłuchaj się w mój głos
Między dwoma światłami podążam


Tekst piosenki:


entre dos Mundos
Hoy me esta latiendo El corazón
Uno es seguro adrenalina el otro sin control
Es como tener
Dos vidas aun mas
Uno me da el agua
Y el otro el aire
Yo quiero Mezclar
zPor que no juntar?
¡Mis dos pasiones en un solo lugar!
Oyelo en mi voz
Entre dos mundos voy
Entre mis dos pasiones
un solo corazón
Tomando decisiones
¡Me quedo con las dos!
Provocan emociones
No me faltan razones
Lo quiero todo,
no estoy loco
Canten todos



2 komentarze:

  1. Stąd to biorą
    http://www.tekstowo.pl/piosenki_artysty,violetta.html
    Klikasz w tytuł i masz oryginalny tekst i taki przetłumaczony na polski....

    OdpowiedzUsuń
  2. ciasteczkowy potwór11 lipca 2013 15:37

    Super słowa, Leon wymyśla świetne piosenki!

    OdpowiedzUsuń

Redakcja ma nadzieję, że podobał Wam się ten post! Piszcie w komentarzach swoje spostrzeżenia, opinie, zadawajcie pytania i podrzucajcie pomysły na nowe posty!

Jesteśmy tutaj dla Was!