Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

11.09.2013

VIOLETTA. OFICJALNY MAGAZYN

Nowe czasopismo Violetta. Oficjalny magazyn adresowane jest do dziewcząt, które polubiły argentyńską muzykę i taniec, a także bohaterkę bijącego wśród europejskich widzów rekordy popularności serialu „Violetta”. Co miesiąc w kioskach.
Pismo to nie lada gratka dla  każdej fanki. W środku czasopisma znajdują się ekskluzywne wywiady i relacje z planu, dodatkowo testy, nowinki modowe i tajniki makijażu. Poza tym mnóstwo informacji i plakaty. Wśród dodatków dołączanych do każdego wydania będą wyjątkowe prezenty związane ze światem Violetty. W pierwszym numerze są to notesik i bransoletka.
„Violetta” to pełen muzyki i uczuć serial fabularny, opowiada o utalentowanej nastolatce, która po kilku latach pobytu w Europie powraca do swojego rodzinnego Buenos Aires.
VIOLETTA. OFICJALNY MAGAZYN
Cena: 9,99 zł
EGMONT POLSKA SP. Z O.O.

Czasopismo będzie można kupić tak samo jak kalendarz czyli w kioskach, empiku i (możliwe) w innyc sklepikach, sklepach :) 
W sprzedaży od 27 września 2013 r.
(PONIŻEJ PROJEKT OKŁADKI).





26 komentarzy:

  1. Super! Może od czasy do czasu sobie taki magazyn kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O.o co to za reklamy na pasku?! Piszecie chyba ten blog juz tylko dla sławy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, o co chodzi z tymi reklamami?
      chcecie tylko na tym zarabiać... :(
      naprawdę?

      Usuń
    2. Ponieważ chccąw ten sposób zarobić dla nas pieniądze na organizowanie konkursów (a konkretnie na nagrody).
      Klikajcie w nie codziennie, a uda im się uzbierać kwotę potrzebną np. na płytę z piosenkami z Violetty, czy książkę :)

      Usuń
    3. Nie chcemy na tym zarabiać. Chcemy nazbierać pieniążki aby zrobić wam konkursy, nie tylko sfinansowane przez Disney :))
      Więc klikajcie codziennie :)

      /// mi nie wychodzą żadne reklamy XD

      Usuń
    4. Ja tam reklam nie mam bo AdBlock działa. Jak wam przeszkadzają reklamy to sobie dodajcie to rozszerzenie do Chroma.

      Usuń
    5. Ja też mam AdBlocka.
      I dziwię się, co on/a wygaduje- co za reklamy?! :D
      Czasem zapominam, że mam ten niezbędny gadżet :)

      Usuń
    6. Też się skapłam że mam AdBlocka i się zdziwiłam :)

      Usuń
  3. Chętnie sobie kupię taki magazyn, gdy będzie dostępny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja go będę kupowała , ale ciekawe ile kosztuje . . ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WIELKIMI LITERAMI pisze u góry w notce...nie widać ? ; O

      Usuń
  5. Ale tanio ;O
    W hiszpanii jest za 3,50 euro ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę mieć !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. a gdzie to można kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno w salonach prasowych i niektórych kioskach

      Usuń
  8. Ja kupiłam kalendarz z Violetty :) w empiku

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się już doczekać. Gdzie bedside można to kupić?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja juz kupilam ten magazyn. Jako dodatek jest notatniczek na kluczyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie go kupiłaś?! Ja go nie widziałam w empiku :/

      Usuń
  11. Ale super gazeta violetty

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zajebiste

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja go już dawno mam

    OdpowiedzUsuń