Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

20.11.2013

[Tłumaczenie] Lodovica Comello - Sólo Musica

Jak dobrze pamiętacie od wczoraj we Włoszech i w Argentynie, Hiszpanii można kupić pierwszy studyjny album Lodovici Comello, naszej Francesci z Violetty. Jeżeli nie pamiętacie, to tutaj są posty na temat płyty: [klik] a tu do odsłuchania wraz z tłumaczeniem singiel Universo [klik].

W internecie można już znaleźć filmiki z piosenkami, a ja postanowiłam jedną przetłumaczyć dla Was. Piosenka jest numerem dwa - Sólo Musica.




Tutaj możecie jej przesłuchać:



Tłumaczenie wykonała AnnaWiktoria dla bloga ViolettaPolska. Kopiowanie surowo zabronione!

Tekst po hiszpańsku:
Me despierta y me llama
No sé cómo sabe mi nombre
Quiero quedarme un poco aquí, me dice no
No puedo resistirme más
Ella me está gritando fuerte
Me pone aquí, me deja allá, me hacé bailar

Siento como hilos me tienen atada
Manejan mi cuerpo es imposible
Y no puedo parar
Yo siento sólo música
y ganas de cantar
Yo siento sólo música
y quiero más volumen

Soy victima de un hechizo
habré bebido una posión
No encuentro otro explicación, es magia pura
Una tormenta eléctrica
Ven a son en dos colores

Que sobre mí me hace vibrar
Este es mi destino, parte de mi vida
No me quedan dudas, ella es única
Y me hace sentir bien

Yo siento sólo música
y ganas de cantar
Yo siento sólo música
y quiero más volumen


Tekst przetłumaczony przeze mnie:

Budzi mnie i dzwoni do mnie
Nie wiem skąd zna moje imię
Chce zatrzymać mnie tutaj trochę, mówię nie
Nie mogę przeciwstawiać się więcej
Ona krzyczy głośno
Umieścić mnie tutaj, zostaw mnie tam, zaczynam tańczyć 

Czuje się jakbym była związana nicią
Kierowanie moim ciałem jest nie możliwe
I nie mogę się zatrzymać

Czuję tylko muzykę
I chęć do śpiewania
Czuję tylko muzykę
I chce głośniej 

Jestem ofiarą zaklęcia
Jakbym wypiła miksturę
Nie znajduję innego wytłumaczenia, to czysta magia
Burza z piorunami
Chodź są w dwóch kolorach 

Które ze mną zaczynają drżeć
To moje przeznaczenie, część mojego życia
Nie chcę wątpić, ona jest niezwykła
Sprawia, że czuję się dobrze

Czuję tylko muzykę
I chęć do śpiewania
Czuję tylko muzykę
I chce głośniej

Piosenka szybko wpada w ucho i nie sposób stwierdzić, że cały album zapowiada się świetnie. A zatem miłego słuchania! A Wy co sądzicie o płycie i piosenkach?

8 komentarzy:

  1. Piosenka jest świetna ale na razie moim numerem 1 jest Para Siempre :) ♥ Ps. Tłumaczenie jest świetne !

    OdpowiedzUsuń
  2. MOJA ULUBIONA PIOSENKA <3
    Cały czas ją nucę :*******

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie jest na razie najlepsza. Wpada w ucho i od godziny ciągle ja śpiewam :)

    Clarie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest rytmiczna, każda piosenka się czymś od siebie wyróżnia. Moje serce ujęła ta piosenka jak i universo. Reszta piosenek jest naprawdę dobra, ale ta mnie urzekła.
    Lodo es gran <3

    OdpowiedzUsuń
  5. dam chyba kawałek tekstu uciełas , a oprocz tego to jest super ! dzieki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na końcu było powtórzenie refrenu, więc pominęłam by notka była krótsza i czytelniejsza :)

      Usuń
  6. To jest piękne :') Naprawdę się wzruszyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham tą piosenkę! <3
    To chyba moja ulubiona z płyty UNIVERSO. <3333
    Ma przecudowny tekst. <3

    OdpowiedzUsuń