Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

1.02.2014

Violetta En Vivo w Padwie


Padwa - to kolejne włoskie miasto, w którym każda z V-lovers będzie miała szansę zobaczyć obsadę na żywo. O mieście nie jest zbyt dużo powiedziane na Internecie. Padwa, czyli miasto w północno-wschodnich Włoszech, w regionie Wenecja Euganejska, leżące nad rzeką Bacchiglione na Nizinie Padańskiej.

Tutaj koncerty odbyły się 28 stycznia o 17:00 i 20:00 i 29 stycznia o godzinie 17:00 w Palafabris. Oto zdjęcia z wydarzenia:

















































Teraz pora na trochę muzyki:















To już jeden z ostatnich koncertów we Włoszech i w Europie. Potem obsada da koncert w Luna Parku. Jako zakończenie trasy koncertowej. Co sądzicie o tym występie? Ja wciąż mam nadzieje, że nie zapomną o nas podczas kolejne trasy i będzie koncert. W sumie jesteśmy dość liczną grupą V-lovers. I nie dajmy o sobie zapomnieć i od czas do zróbmy jakieś akcje, by przypomnieć o sobie obsadzie. Jak ten czas szybko leci, już wkrótce zaczną kręcić odcinki! 



22 komentarze:

  1. Ekipa zawsze daje z siebie wszystko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy od poniedziałku zaczną lecieć powtorki czy dalej odcinki ?????

    OdpowiedzUsuń
  3. Alba jak bosko wygląda w prostych, rozpuszczonych włosach!!!! <333
    Fajnie byłoby jakby w 2 sezonie wyglądałaby Naty, którą gra w Violettcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, a Alba, LODO, Facu, Cande, będą w violetta 3???????????????

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie - macie może link do "Ahi Estare", które odbyło się na En Vivo w Paryżu? Z góry bardzo dziękuję, a notka świetna. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. No i kolejny raz im zazdroszczę :( a zdjęcia super! Tini jest slicznie w koku <3 no i bandamce! A ta sala koncertowa wydaje mi się wyjątkowo mała...no niby dużo miejsc, ale wydaje mi się, że w innych krajach i miastach były jakieś takie większe.

    Zapraszam na mojego bloga o Violetcie i Martinie Stoessel: http://violetta-tinistoesselpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Alba Wygląda jak zawsze Bosko <3 Pięknie jej w Prostych włosach <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, jak ten czas szybko mija!!! Trochę szkoda :( No, ale zaczyna się nowa część ich życia

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post :D
    Są tak blisko Polski ♥ :') Ale ten czas szybko leci ; o Teraz tylko czekać na 3 sezon no i marzyć żeby przyjechali do tej naszej Polonii nie długo XD Leonetta para siempre ^-^ ♥♥♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Alba tak ślicznie wyglądała z Ruggero <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Za każdym razem jak oglądam en vivo to płaczę. Nwm dlaczego. Może dlatego że ludziom marzenia się spełniają i tez bym chciała być na ich miejscu. Ale słyszałam że Jorge już normalnie śpiewa czyli odzyskał głos prawda?

    OdpowiedzUsuń
  12. no kocham ją

    OdpowiedzUsuń
  13. jak ja bym chciała tam być ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zobaczyłam ten post to przeczytałam En Vivo w Polsce :* Ale byłoby cudownie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Możesz zrobić filmik urodzinowy - tym razem dla Tini, a na końcu "Czekamy, aż nas odwiedzisz. ;)" czy coś takiego,

    OdpowiedzUsuń
  16. Ahhh wyobrażam sobię ekipę całą w biało-czerwonych barwach *.* Bosko!

    OdpowiedzUsuń