Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

25.02.2014

Violetta EnVivo w polskich kinach!

Tak, to dokładnie to, o czym myślicie - już wkrótce na polskim srebrnym ekranie zagości największa z premier dla V-lovers - cały spektakl Violetta In Concerto (Violetta - koncert)!




Już od 9 maja wszyscy będziemy mogli zobaczyć pełny spektakl EnVivo w kinach! Niesamowitym sukcesem było już samo wyemitowanie pierwszego odcinka drugiego sezonu w sieci kin Helios, a przecież już wówczas wielu obejrzało go w internecie po hiszpańsku. Niesamowite!

Podobne wydarzenia miały miejsce w Paryżu, podczas przystanku obsady musicalu w tym wspaniałym mieście. Wówczas bilety rozeszły się błyskawicznie! [KLIK post]

Teraz, podczas finału trasy koncertowej w Buenos Aires, także Argentyńczycy którzy nie mieli okazji zobaczyć koncertu na żywo, teraz otrzymają szansę obejrzenia całego show - w najlepszej jakości i na ogromnym ekranie.

Dla nas natomiast to szczególna szansa - EnVivo niestety nie uwzględniło w planie trasy Polski, dlatego dla nas to będzie zupełnie nowe odczucie! Ponadto, bilet na seans z pewnością nie będzie tak drogie, jak wydany za granicą pełny występ na DVD. [KLIK post]

~~~

P.S. Widać mój mały pomysł, a Wasze spamy pomogły, by nasze marzenia w dość szybkim czasie się ziściły. Zatem dziękuję!! Widać, jak wiele polskie V-lovers może osiągnąć.
~~~ AnnaWiktoria


Nie wiem jak wy, ale ja czuję się z tym wspaniale! Zaczynamy odliczanie!





53 komentarze:

  1. meeega <3 *O* już nie mogę się doczekać!
    kiedy wyniki konkursu ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Można już kupić bilety?

    OdpowiedzUsuń
  3. 9 maj to piątek, czy będzie też 10 maja? I kiedy będzie można zakupić bilety?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie... Do maja jeszcze mnóstwo czasu. Wszystkiego się dowiemy:)

      Usuń
    2. 1.tak 2 tygodnie będzie(chyba?)

      Usuń
    3. a będzie jeszcze po 9 maja w kinach ?

      Usuń
    4. Ale ona bedzie na żywo ? Ze swoja ekipą? Czy to w ekranie ona bedzie czy na zywi? Odpowiedzcie plis bo to dla mnie. Jest bardzo wazna wiadomka. Więc plis odpowiedzcie.

      Usuń
  4. Wiecie może w jakich kinach będą wyświetlane pokazy?

    OdpowiedzUsuń
  5. już nie mogę się doczekać *o* zrobi wszystko by na to pójść, nawet jak miałabym pójść sama xD

    OdpowiedzUsuń
  6. A przetlumaczą dialogi na język polski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak:):)

      Usuń
    2. Może będę napisy, bo dubbing to wg mnie trochę gorzej by było.

      Usuń
  7. AAAAAAAAAAAA♥♥♥♥♥
    Jak ja sie cieeeszę.! :D
    Awwwwww.. ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jedno pytanie...
    Czy to będzie ukazywane tylko w sieci Helios czy też w innych kinach?

    OdpowiedzUsuń
  9. JA MAM WTEDY URODZINY! O JAAAA!!! <3 Gdybym mogła pojechać w swoje urodzinki na "koncert" byłabym najszczęśliwsza na świecie! C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam 2 maja urodziny! :) ale ty masz szczęście! Moje będą najgorsze ze wszysykich ;c

      Usuń
    2. a ja 10 maja. :) jesteśmy dziewczyny razem z maja! <3 Ktoś jeszcze? :D

      Usuń
  10. Ale czadowo!!!! ♥♥♥♥ Nie mogę się doczekać... ^.^ = D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy w Heliosie będzie, bo pytałam się na Fb stronki kina Helios i odpisali mi:
    ,,Dzień dobry, na dziś nie mamy takich planów repertuarowych. Jeśli się pojawią - z pewnością będziemy o tym informować naszych Widzów ;) Pozdrawiamy :)" /Tiniii

    OdpowiedzUsuń
  12. a tylko 9maja będzie to w kinach ?

    OdpowiedzUsuń
  13. W JAKIM KINIE?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha mam nadzieję że nie w helios bo nie ma go w poznaniu...:(

      Usuń
  14. Ja się popłakałam!

    OdpowiedzUsuń
  15. gdzie mozna kupowac bilety

    OdpowiedzUsuń
  16. A gdzie to będzie, kiedy i czy można już kupić bilety? To będzie tylko seans czy En Vivo? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagranie z chyba całego koncertu i filmiki z za kulis. Tak prawie En Vivo tylko nie na żywo (wiem, jak ktos zna hiszpański to głupio to brzmi: En Vivo pero no en vivo :P)

      Usuń
    2. Mają koncerty w Luna Parku i z tego nakręcą film dokumentalny i to pójdzie w kinach :]

      Usuń
  17. Ja już odliczam ! :D Kto ze mną ? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. https://www.facebook.com/#!/313502345416036/photos/a.313504945415776.55316.313502345416036/468529153246687/?type=1&theater <----- Już wiadomo jakie postacię będą we Violetta 3! ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mieszkam w katowicach, u nas zlikwidowali heliosa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio a jak to będzie w heljosie to gdzie pojedziesz ja jestem z krakowa

      Usuń
    2. Nie przepadam za tymi kinami, wolałabym Multikino czy Silverscreen. Ja na szczęście mam ich pełno...

      Usuń
    3. ja też bo w poznaniu nie ma heliosa

      Usuń
  20. Wiecie czy na wideo będzie Ruggero? ♡♡♡♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak skoro występuję na wszystkich en vivo

      Usuń
  21. A wiadomo w jakiej sieci kin, bo jak był ten premierowy odcinek to najbliższe kio było 2 godz. drodi ;(

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mogę się doczekać <3 Na pewno będę to oglądać <3 http://nuestro-amor-nunca-morira.blogspot.com/ - wejdźcie, jeśli macie ochotę :) I proszę o zostawienie komentarza - to dla mnie bardzo ważne <3 Z góry bardzo dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham martine a wy

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawe czy mogą być autografy

    OdpowiedzUsuń
  25. A gdzie mozna kupic bilety i za ile ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli będziesz w kielcach to możesz kupić bilety w salin kinowej ale nie wiem ile koszkują

      Usuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. mam pytanie czy to będzie violetta na żywo czy tak na ekranie

    OdpowiedzUsuń