25 lutego 2014

Violetta EnVivo w polskich kinach!

Tak, to dokładnie to, o czym myślicie - już wkrótce na polskim srebrnym ekranie zagości największa z premier dla V-lovers - cały spektakl Violetta In Concerto (Violetta - koncert)!




Już od 9 maja wszyscy będziemy mogli zobaczyć pełny spektakl EnVivo w kinach! Niesamowitym sukcesem było już samo wyemitowanie pierwszego odcinka drugiego sezonu w sieci kin Helios, a przecież już wówczas wielu obejrzało go w internecie po hiszpańsku. Niesamowite!

Podobne wydarzenia miały miejsce w Paryżu, podczas przystanku obsady musicalu w tym wspaniałym mieście. Wówczas bilety rozeszły się błyskawicznie! [KLIK post]

Teraz, podczas finału trasy koncertowej w Buenos Aires, także Argentyńczycy którzy nie mieli okazji zobaczyć koncertu na żywo, teraz otrzymają szansę obejrzenia całego show - w najlepszej jakości i na ogromnym ekranie.

Dla nas natomiast to szczególna szansa - EnVivo niestety nie uwzględniło w planie trasy Polski, dlatego dla nas to będzie zupełnie nowe odczucie! Ponadto, bilet na seans z pewnością nie będzie tak drogie, jak wydany za granicą pełny występ na DVD. [KLIK post]

~~~

P.S. Widać mój mały pomysł, a Wasze spamy pomogły, by nasze marzenia w dość szybkim czasie się ziściły. Zatem dziękuję!! Widać, jak wiele polskie V-lovers może osiągnąć.
~~~ AnnaWiktoria


Nie wiem jak wy, ale ja czuję się z tym wspaniale! Zaczynamy odliczanie!





54 komentarze:

  1. meeega <3 *O* już nie mogę się doczekać!
    kiedy wyniki konkursu ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. 9 maj to piątek, czy będzie też 10 maja? I kiedy będzie można zakupić bilety?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie... Do maja jeszcze mnóstwo czasu. Wszystkiego się dowiemy:)

      Usuń
    2. 1.tak 2 tygodnie będzie(chyba?)

      Usuń
    3. a będzie jeszcze po 9 maja w kinach ?

      Usuń
    4. Ale ona bedzie na żywo ? Ze swoja ekipą? Czy to w ekranie ona bedzie czy na zywi? Odpowiedzcie plis bo to dla mnie. Jest bardzo wazna wiadomka. Więc plis odpowiedzcie.

      Usuń
  3. Wiecie może w jakich kinach będą wyświetlane pokazy?

    OdpowiedzUsuń
  4. już nie mogę się doczekać *o* zrobi wszystko by na to pójść, nawet jak miałabym pójść sama xD

    OdpowiedzUsuń
  5. A przetlumaczą dialogi na język polski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak:):)

      Usuń
    2. Może będę napisy, bo dubbing to wg mnie trochę gorzej by było.

      Usuń
  6. AAAAAAAAAAAA♥♥♥♥♥
    Jak ja sie cieeeszę.! :D
    Awwwwww.. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam jedno pytanie...
    Czy to będzie ukazywane tylko w sieci Helios czy też w innych kinach?

    OdpowiedzUsuń
  8. JA MAM WTEDY URODZINY! O JAAAA!!! <3 Gdybym mogła pojechać w swoje urodzinki na "koncert" byłabym najszczęśliwsza na świecie! C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam 2 maja urodziny! :) ale ty masz szczęście! Moje będą najgorsze ze wszysykich ;c

      Usuń
    2. a ja 10 maja. :) jesteśmy dziewczyny razem z maja! <3 Ktoś jeszcze? :D

      Usuń
  9. Ale czadowo!!!! ♥♥♥♥ Nie mogę się doczekać... ^.^ = D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy w Heliosie będzie, bo pytałam się na Fb stronki kina Helios i odpisali mi:
    ,,Dzień dobry, na dziś nie mamy takich planów repertuarowych. Jeśli się pojawią - z pewnością będziemy o tym informować naszych Widzów ;) Pozdrawiamy :)" /Tiniii

    OdpowiedzUsuń
  11. a tylko 9maja będzie to w kinach ?

    OdpowiedzUsuń
  12. W JAKIM KINIE?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha mam nadzieję że nie w helios bo nie ma go w poznaniu...:(

      Usuń
  13. Ja się popłakałam!

    OdpowiedzUsuń
  14. gdzie mozna kupowac bilety

    OdpowiedzUsuń
  15. A gdzie to będzie, kiedy i czy można już kupić bilety? To będzie tylko seans czy En Vivo? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagranie z chyba całego koncertu i filmiki z za kulis. Tak prawie En Vivo tylko nie na żywo (wiem, jak ktos zna hiszpański to głupio to brzmi: En Vivo pero no en vivo :P)

      Usuń
    2. Mają koncerty w Luna Parku i z tego nakręcą film dokumentalny i to pójdzie w kinach :]

      Usuń
  16. Ja już odliczam ! :D Kto ze mną ? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. https://www.facebook.com/#!/313502345416036/photos/a.313504945415776.55316.313502345416036/468529153246687/?type=1&theater <----- Już wiadomo jakie postacię będą we Violetta 3! ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mieszkam w katowicach, u nas zlikwidowali heliosa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio a jak to będzie w heljosie to gdzie pojedziesz ja jestem z krakowa

      Usuń
    2. Nie przepadam za tymi kinami, wolałabym Multikino czy Silverscreen. Ja na szczęście mam ich pełno...

      Usuń
    3. ja też bo w poznaniu nie ma heliosa

      Usuń
  19. Wiecie czy na wideo będzie Ruggero? ♡♡♡♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak skoro występuję na wszystkich en vivo

      Usuń
  20. A wiadomo w jakiej sieci kin, bo jak był ten premierowy odcinek to najbliższe kio było 2 godz. drodi ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak miałam :c

      Usuń
  21. Nie mogę się doczekać <3 Na pewno będę to oglądać <3 http://nuestro-amor-nunca-morira.blogspot.com/ - wejdźcie, jeśli macie ochotę :) I proszę o zostawienie komentarza - to dla mnie bardzo ważne <3 Z góry bardzo dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham martine a wy

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawe czy mogą być autografy

    OdpowiedzUsuń
  24. A gdzie mozna kupic bilety i za ile ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli będziesz w kielcach to możesz kupić bilety w salin kinowej ale nie wiem ile koszkują

      Usuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. mam pytanie czy to będzie violetta na żywo czy tak na ekranie

    OdpowiedzUsuń

Redakcja ma nadzieję, że podobał Wam się ten post! Piszcie w komentarzach swoje spostrzeżenia, opinie, zadawajcie pytania i podrzucajcie pomysły na nowe posty!

Jesteśmy tutaj dla Was!