Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

7.05.2014

[Zdjęcia] Podsumowanie kwietnia - Martina Stoessel

[Zdjęcia] Podsumowanie kwietnia - Martina Stoessel


Kolejny miesiąc przed nami. Ale czy nie jesteście ciekawi jak wyglądał ten miesiąc oczami Martiny Stoessel. Postanowiłam zrobić zatem kolejne podsumowanie wydarzeń, z jej życia oraz wszelakich zdjęć z tego miesiąca. W tym miesiącu zaczęły się nagrania na planie (ale je pominę w tym poście) oraz przygotowania do pierwszego Juntada Tinistas!
Wszelakie informacje w poście wraz z masą zdjęć. Zapraszam!

3 kwietnia - Sarkana Unicenter [klik].



4 kwietnia - pokaz mody Kevingston











5 kwietnia - program radiowym Agarrate Catalina


9 kwietnia - opera "Dos Pícaros Sin Vergüenza"






zapowiedź Tini w FansWorld [klik]


12 kwietnia - wydanie magazynu Alta odnośnie Juntada Tinistas, tłumaczenie [klik post]


14 kwietnia - FansWorld, tłumaczenie [klik].
Wydanie magazynu ParaTeens z Tini, tłumaczenie: [klik].



18 kwietnia - kolejne FansWorld [klik] i tłumaczenie [klik].  

21 kwietnia - konferencja prasowa odnośnie Juntada Tinistas [klik].  

















 






25 kwietnia - program Tiene La Palabras [klik]



28 kwietnia - nowy tatuaż  [klik post]

Zdjęcia z Twittera: 







 







 
























Zdjęcia z Instagrama:  





































Tym razem nie zapytam kto dotrwał do końca :P I co sądzicie, że jest to łatwy zawód patrząc na tyle eventów w których Martina bierze udział? Chcielibyście być na jej miejscu?


25 komentarzy:

  1. Mogłabym prosić o post na temat Simplemente Tini??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak by co to ja nie na 100% ale możliwe będę miała spimplemente jutro... (jak mi siostra przywiezie :) ) w razie czego mogę zrobić zdjęcie karzdejjjj stronyy i wam wysłać ;) <3

      Usuń
    2. Po hiszpańsku.? Chce ci się tłumaczyć.? :P

      Usuń
    3. jeśli chodzi o mnie to ja... nie wiem hahah poproszę siostrę hiszpański zna perfecto! (ten annim co może bedzie miał simpemente za godzinke ^^)

      Usuń
  2. Czy wiecie czy to prawdziwy tatuaz Tini na palcu ? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie, ja dopiero za drugim razem zauważyłam ;p

      Usuń
    2. Ja już o tym tatuażu wiedziałam długo. Tak to prawdziwy tatuaż, jej mamam ma taki sam tatuaż :)

      Usuń
  3. Ile zdjęć! Wow to za mało powiedziane haha :D
    Zapraszam do mnie ----> http://violettamojawlasnahistoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A zaktualizujecie kalendarium? Bo jest tylko do końca maja i nie wiem co dalej. Proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  5. Omo! Tyle zdjęć pieknej naszej Tini <3

    OdpowiedzUsuń
  6. HEEEEJKA, baaardzo proszę Was, polubcie tą stronkę, to dla mnie baaaardzo wiele znaczy https://www.facebook.com/sonouniverser?skip_nax_wizard=true

    OdpowiedzUsuń
  7. Mrr. Francisco... co za przystojniak <3

    OdpowiedzUsuń
  8. czyli ma już 3 tatuaże?

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy tini ma nowy tatuaż na palcu ? To serduszko co znajduje sie na ostatnim zdjęciu ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszamkochani na blog:wszystkoommartiniestoessel.blogspot.com
    Są tam informacje o których powinna wiedzieć każda fanka Violi i Tini

    OdpowiedzUsuń
  11. super podsumowanie miesąca
    ile zdjęć!!
    mam pytanie? czy zrobicie zakładke z lekcji hiszpańskiego bo ja opuściłam kilka lekcji.

    OdpowiedzUsuń