Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

14.08.2014

[Prasa] Fun Club | StartQuiz

[Prasa] Fun Club | StartQuiz

W najnowszym numerze Fun Club mamy mini artykuł z Tini, o tym co liczy się w przyjaźni, oraz Mechi udziela miłosnych rad Martinie. Natomiast w StartQuiz mamy kilka pytań odnośnie serialów i aktorów. Ciekawe czy odpowiecie na nie poprawnie :> Więcej w rozwinięciu posta ;) 



Fun Club: 


Z działu: Sekrety sławny przyjaciółek 

Martina: "Mówię jej o wszystkim"
"Kiedy mam jakiś problem, dzwonię do przyjaciółki. Zna moje największe tajemnice", zwierza się Martina Stoessel (17 l.), gwiazda serialu "Violetta". Jje najlepsza kumpela, aktorka Mercedes Lambre (21 l.), doradza jej między innymi w sprawa sercowych, Jest starsza i bardziej doświadczona, dlatego Tini chętnie słucha jej opinii. Kiedy poznała swojego obecnego ukochanego, Petera Lanzani (23 l.), od razu przedstawiła go przyjaciółce. "To bardzo fajny chłopak. Potrafi zaopiekować się dziewczyną", stwierdziła Mercedes. Ciekawe, co by było gdyby Ptere jej się nie spodobał... 

Farciara! Martina to ma szczęście. Pracuje z najlepszą kumpelą!


Tini w swojej książce Simplemente Tini poświęciła jeden z rozdziałów na temat przyjaźni z Mechi. Dla przypomnienia tłumaczenie może znaleźć w tym poście: [klik

Z działu: Komu w tym lepiej? 
Fun Club ocenia stroje gwiazd! 



Miley jest elegancka w te białej koszuli, a srebrny kajdan ładnie ułożył się na jej szyi. Naszyjnik Martiny jest złoty i wygląda trochę tandetnie. Poza tym Tini ma już na sobie wyszywaną marynarkę i koszulkę z nadrukiem, więc po co jej jeszcze kolejna ozdoba?!

Dawno nie było Tini w tym dziale. Niestety nie jest tutaj pochlebna opinia, ale moim zdaniem obie gwiazdy wyglądają niesamowicie. Więc nie wiem czemu tak bardzo nie pozostawiono na Tini suchej nitki.

Start Quiz 
Ciekawe czy znacie poprawną odpowiedź :> 


Quiz: Jak utrzymujesz kontakty z przyjaciółmi w wakacje? 
P.S. Mam nadzieje, że skan jest na tyle widoczny, że spokojnie rozwiążecie go :) bo jakby miała to rozpisywać, wyszłaby niezła plątanina :P



Co Wam wyszło? :D

Quiz: na jakiej imprezie będziesz się najlepiej bawić? 


 Prawda czy wyzwanie, a na jednej z nich karta z Jorge Blanco.


A ciekawe czy tutaj poznacie kto to? :D


Jak Wam się podobają nowe wydania tych dwóch magazynów? Szczerze spodziewałam się czegoś więcej, zwłaszcza, że w życiu aktorów się sporo dzieje. Tini ma sporo sesji i udziela mnóstwo wywiadów. Lodo szykuje się z solową trasą. A tutaj taki trochę odgrzewany artykuł o ich przyjaźni. Odpowiedzieliście na ostatnie pytanie poprawnie?





15 komentarzy:

  1. mam zamiar kupic Star Quiz :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku oni tak zmieniają jorege ,,, ma taką dziwną głowę przecież on jest taki śliczny i po co to ? nie kumam

    OdpowiedzUsuń
  3. też spodziewałam się wiecej a tu niestety tylko tyle ;/// tak , jest to Martina <3 mogłabym poprosić o streszczenie odcinków ostatniego 13 i innych :c bardzo prosze ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczyna furby14 sierpnia 2014 20:07

    Jasne, że skończy się na trzecim sezonie.
    Piszę SMS.
    To buzia małej tini.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na ostatnim jest mała Tini :D

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie czego można się spodziewać po FanClubie. Nic nowego tam nie napisali i nie napiszą. Sami bazują na tekstach z neta,lub na tym co im ktoś podrzuci.

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie nie rozumiem dla mnie gorzej wygląda Miley i nie mówię tego dlatego , że kocham Tini .
    Fajnie , że cos napisali :)
    Quiz jeden rozwiązałam ale drugie na jaką impreze nym poszła niestety nie widzę :(
    Może kupię gazetki , nwm , ostatnio na Viole wydałam prawie 100 zł .
    /zapraszam vilu4everpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Na tym zdjęciu Lepiej wyszła Tini niż Miley ;p
    Tini zawsze najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego nad 2 quizem pisze "Na jakiej imprezie będziesz się najlepiej bawić", a quiz nie dotyczy wcale Tini ani Violetty i ma tytuł "Która gwiazda byłaby Twoją kumpelą?" ?
    Pomyliliście quizy czy co :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest nowe wydanie? Kiedy się ukazało ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja osobiście jeszcze nie mam tej gazety, ponieważ szkoda mi kasy na jakieś quizy. ;) Ogólnie post jest świetny (jak zawsze), a co do tego kto wygląda lepiej, to według mnie Tini powinna wygrać. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Tini wygląda lepiej niż Miley ale to tylko prasa. Chciałbym żeby nasza prasa ruszuła tyłki i zrobiła tematy na czasie oEn vivo w Polsce (chodzi mi o gazetę Violetta)
      O trasie Lodo (teraz mam na myśli fun club itp.) I w ogóle info na czasie a nie sprzed paru miesięcy.
      P.S może mnie kojarzysz z bloga Magia Disneya\ martinastoessel :)

      Usuń
  12. FUN Club jest lepszy od BRAVO

    OdpowiedzUsuń