Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

7.09.2014

[Teledysk] Lucia Gil ft. Adrian Rodriguez - Hoy Vuelvo A Empezar

[Teledysk] Lucia Gil ft. Adrian Rodriguez - Hoy Vuelvo A Empezar

Ta młoda utalentowana artystka od pewnego czasu idzie za ciosem. Na swoim koncie ma występy w telewizji, Vilovers znana jest głównie z epizodycznej roli Helen (siostry Naty) ale to nie wszystko. W zeszłym roku wydała swój debiutancki album - Mas Alla Del Pais De Las Princesas, pierwszy singiel Perdi La Apuesta, książkę, a teraz przyszła pora na kolejny teledysk. Zobaczcie go w rozwinięciu posta :) 



Piosenka wyróżnia się od innych swoim rockowym brzmieniem, ale doskonale pasuje do Lucii. Bardzo podnosu na duchu. Opowiada o tym, że warto szukać wyjścia z każdej sytuacji oraz, że powinno zaczynać się od nowa. Przystojnym towarzyszem w singlu jest 25-letni Hiszpan, pochodzący z Katalonii Adrian Rodriguez. Piosenkarz i aktor telewizyjny.


Utwór miał swoją premierą zaledwie wczoraj - 6 września i na swoim koncie ma dopiero 4 696 odsłon. Może pomożemy dobić do 5 tys. Co Wy na to?
Nie jest też typowo niskoprodukcyjnym singlem, który można zobaczyć ostatnio na każdym kroku. Nie ma w nim zbyt dużo obróbki komputerowej. Jest po prostu zwyczajnym teledyskiem, za którymi powoli zaczynam tęsknić. A Wy? Zobaczcie sami!



Tłumaczenie: Hoy Vuelvo A Empezar

Zdjęcia:












Jak Wam się podoba jej teledysk?

21 komentarzy:

  1. Bardzo fajna piosenka jak i teledysk ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy teledysk.
    Piosenka super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna wpadająca w ucho piosenka.

    OdpowiedzUsuń
  4. haha jak ona śpiewa xd
    piosenka okropna a teledysk jeszcze gorszy
    nie hejtować ,moje zdanie ; >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to, jak nieuzasadniony hejt na świetną piosenkę -,-

      Usuń
    2. Serio? XD
      Chyba nie musi mi się podobać każda piosenka -.-
      A ta ''świetna piosenka'' nie jest wcale taka świetna.

      Usuń
    3. Jezu, jak jej nie lubisz to nie właz w posty o niej z łaski swojej ok? Piszesz zeby nie hejtowac 'twojego zdania' a sam hejtujesz tą utalentowaną Lucie. To jest żałosne. Te twoje fascynujące komentarze widzialam juz w niejednym poscie o Lucii i wszystkie takie same 'nie podoba mi sie' 'ale brzydko spiewa' wkurzasz mnie na serio takim gadaniem >pisaniem< nie karze ci jej lubic ale daj juz sobie spokoj bo nikogo nie obchodzi co ty o niej sądzisz. Lucia jest wspaniała i tylko to sie liczy a twoje zdanie mam w głebokim poważaniu. Nie musi ci sie podabac kazda piosenka - fakt. Ale za nim kogos skrytykujesz najpierw spojrz na siebie. Wiec serio -daruj sobie.

      Usuń
  5. Nie podoba ci się bo nie ma tam Jorge -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xDDD Jakie dziecko , w teledyskach Lodo też nie ma Jorge, też ich nie lubisz ??? -,-

      Usuń
    2. Nie podoba mi się ,nie dlatego ,że nie ma tam Jorge. Poprostu mi się nie podoba i tyle ,ale jak widac wszystko mi sie musi podobać haha

      Usuń
    3. Ok , Ok nie o to chodzi po prostu najpierw napisałaś że nie ma Jorge więc pomyślałem że jesteś głupia , ale ok

      Usuń
  6. Nigdy jakoś nie przepadałam za jej głosem, ale piosenka bardzo fajna jak i teledysk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piosenka piękna taka dynamiczna a teledysk ciekawy. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  8. Super teledysk! Oczekiwalam go bardzo dlugo i czekalam do ostatniej minuty - bo jak Lucia pisala na twitterze mial byc on o 18 w sobote i tak wlasnie bylo <3 kocham ją i jej głos. Czekam na wiecej jej teledyskow. A tą piosenkę znałam już dużo wczesniej a teledysk dodaje jej jeszcze wiekszego kopa <3 kocham ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. jak tak patrze to Adrian Rodriguez mocno się zmienił od czasów SJK.
    normalnie bym go nie rozpoznałam.
    Lucia też ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem szczególną fanką, ale ona śpiewa całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sory Pani Blanco... masz racje nie musi ci się wszystko podobać...

    OdpowiedzUsuń
  12. Telenowela hiszpańska : Fisica o Quimica ( w której przelotnie występował Tomas i Diego) jest serialem o tolerancji i normalnym życiu nastolatek. Polecam serdecznie występuje tam Adrian (od 5 sez) odcinki niestety można obejrzeć tylko po hiszpańsku. Osobiście widziałam całe 9 sezonów i zachwyciło mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię jej głos, ale ten teledysk mi się nie podoba ;/ Piosenka też nie jest jakaś super...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ona ma świetny głos :) Choć piosenka nie do końca w moim guście, więc podoba mi się tak sobie. Ale muszę pochwalić teledysk - bardzo fajny i bez zbędnej nagości. Oby więcej podobnych w tv.
    Kathleen

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny teledysk piosenka tez super ;)

    OdpowiedzUsuń