Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

18.09.2014

[Violetta3] Kolejne promo po polsku!

[Violetta3] Kolejne promo po polsku!

Zaledwie kilka dni temu ukazało się pierwsze promo nowego sezonu Violetty przetłumaczone na język polski [klik], a już możemy cieszyć się kolejnym! Tym razem możemy usłyszeć w rodzimym języku jak aktorzy mówią o strojach z trzeciego sezonu i o zmianach w stylu swoich bohaterów. Ciekawi?

Jeśli chcecie przypomnieć sobie filmiki hiszpańskie promujące trzeci sezon (z opracowaniami), które ukazały się do tej pory zapraszam do tych postów:


Czego dowiadujemy się z tego filmiku?

Filmik skupiony jest na strojach z nowych odcinków. Lodo przymierza kreację Francesci w garderobie dziewczyn, Ruggero oprowadza nas po magazynie z ciuchami chłopaków i sam wkłada na siebie kilka ubrań, Cande opowiada o zmianach w stylu Camili. Następnie jesteśmy świadkami wizyty serialowego Federico u fryzjera. Na koniec możemy przyjrzeć się, jak makijażystki upiększają naszych aktorów ;)



Warto zauważyć, że następna część zakulisowych filmików z 3. sezonu w języku polskim ukazała się szybciej, niż przypuszczaliśmy. Może to oznaczać tylko jedno - polski Disney się rozkręca, a co za tym idzie, 3. sezon Violetty w Polsce jest coraz bliżej!

Co myślicie? Kiedy może pojawić się kolejny filmik?

29 komentarzy:

  1. a ja zawsze myślałam że czyta się Rudżero a nie Rużero xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja rugero hahahaha głupia ja

      Usuń
    2. Bo czyta się "Rudżero". xd Ci z DC Polska się pomylili, ale to już nie pierwszy raz. :D

      Usuń
  2. super !!! / Wera

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę z "Rużero". xd Najpierw myślałam, że to Justynka się pomyliła, ale po obejrzeniu kolejnego polskiego promo, zrozumiałam, że to nie jej wina. :D ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. o której to było transmitowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie było, na razie jest na stronie DC.

      Usuń
  5. Haha ''Rużero'' xd
    DC Polska szaleje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I DZIĘKI TEMU WIEMY KIEDY BĘDZIE V3 w POLSCE ! A więc musisz policzyć ile jest takich filmików i co ile są dodawane, policzysz i wyjdzie ci data :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to kolejne a jakie bylo poprzednie po polsku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We wstepie masz link do pierwszego promo po polsku ;)

      Usuń
  8. Jeeeeej <3 Proma,proma ! Ja się nie mogę doczekać proma o piosenkach do 3 sezonu i o Leonettie-lot balonem i ich relacje w nowym sezonie <3 Jejny czekajmy,czekajmy a się doczekamy :D ! super pościk ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozwala mnie polski dubbing! :D
    Kręcimy trzecią Violette XD
    I ,, Rudżero'' XD
    Na violetta koncert na Disney Channel było tak samo : ,, Rudżero'' XD
    osobiście wolałabym żeby Violetta była z napisami PL a nie z naszym ,, genialnym'' dubbingiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudżero to dobra wymowa xd
      a oni mówią ruŻero xd ;3

      Usuń
  10. Rudżero xD Dobra ale co do filmiku to superowa sprawa, że to przetłumaczyli. Ja z hiszpańskiego nic nie rozumiałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaaaaaaa!!!!
    Nie mogę się doczekać!!! Za niedługo powinno się też pojawić promo Leon i Violetta i wiele więcej!!!!!!!!!!!
    PYTANIE DO VIOLETTA POLSKA!!! Zrobicie tłumaczenie promo 21 odcinka..? Powinno się dużo dziać!!! link...https://www.youtube.com/watch?v=OGZypRGrtv8
    PROSZĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak przetłumaczcie!!! Prosimy!!!

      Usuń
  12. Oessuuuuuuu ci z DC są jacyś upośledzeni serio. R U Ż E R O ku**a.........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ty pewnie wszystko wymawiasz bezbłędnie c:

      Usuń
  13. Czemu Martina się tylko maluje sama?O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie chce wykorzystywać innych :D

      Usuń
  14. aww ja już chcę trzeci sezon! <3
    http://lodovicapolonia.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny post, ale ostatnio jest ich coraz mniej. Nigdy sie tu nie nudziłam, a teraz jest tylko jeden post na dzień. Wiem że macie obowiązki, ale praca na blou się wiąże z różnymi obowiązkami.....

    OdpowiedzUsuń
  16. Jorge dobił do miliona na facebooku <3<3<3 wiedziałam że sie uda

    OdpowiedzUsuń
  17. I amore del aire...

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy ktoś wie kiedy wyjdzie 3 sezon na komp, bo nie mam Disney Chanel...Nie mogę się doczekać!!!!!!

    OdpowiedzUsuń