Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

4.10.2014

[Z życia aktorów] Martina w "Tańcu z Gwiazdami"

[Z życia aktorów] Martina w "Tańcu z Gwiazdami"

Kariera Martiny rozwija się w zastraszającym tempie. Dziewczyna jednak oprócz rodzinnej Ameryki Łacińskiej pragnie rozwijać się również za oceanem. Tu na główny cel obrała Włochy, Hiszpanię i Stany Zjednoczone. Co szykuje dla fanów tym razem? Zobaczcie sami.

Posiadacze Cyfrowego Polsatu będą się mogli naszą piwnooką nacieszyć na kanale 242, NC+ natomiast RAI 1 emituje  na 238. Jeśli natomiast ktoś nie posiada ani jednego z nich [tu] może nadrobić straty.


A oto wiadomości, które pozostawiła po sobie (oczywiście w języku włoskim):
 W dniu 4 października wystąpię w "Tańcu z Gwiazdami" jako tancerka wieczoru !! Nie mogę się doczekać, aby zatańczyć z tobą Włochy :)

Oprócz tej pozostawiła jeszcze wiele innych, bezpośrednio promujących wydarzenie jak i ukazujących bezgraniczna miłość do tego państwa. fani oczywiście są w skowronkach, jej skrzynka jest zawalona spamem.  Polscy fani jak i ci z innych państw mogą się czuć urażeni. Mnie osobiście ten fakt nie zdziwił, choć nie ukrywam poruszyło mnie to. Dla dziewczyny jednak taniec jest całym życiem, już od małego trenuje hip - hop w czym naprawdę dobrze się porusza. jest to dla niej kolejna potężna okazja do zaistnienia na świecie, a już samo Juntada [klik] czy występ na meczu dla pokoju przy współpracy z Papieżem Franciszkiem [klik] przy promocji Violetty dały jej niesamowitą okazję do podniesienia prestiżu dalszej działalności. 
Musimy się pogodzić z faktem, że jesteśmy jednym z licznych państw, które na zbyt wiele liczyć nie mogą. Swoją przygodę z serialem rozpoczęliśmy dość szybko, aż za szybko, niektóre musiały czekać na premierę pierwszego sezonu ponad rok, a popyt rósł, Disney jednak postanowił zaryzykować i wykupić telenowelę - w tej samej sytuacji znalazł się TVN. Nie ma co się załamywać - jesteśmy praktycznie jako pierwsi na liście trasy LodoTour, ponadto Violetta Live również mamy zapewniony, co w naszej pozycji jest OGROMNYM sukcesem. Martina jest osobą, której działalność jest odmienna od pozostałych. Teraz właśnie ma czas i pole do działania, pragnie, aby fani pamiętali ją jako "Tini", nie "Viole", co w jej przypadku zważywszy na poziom popularności serialu będzie ogromnym wyczynem, a to właśnie tam może rozwinąć skrzydła. Upraszam Was zatem, abyście nie reagowali na ten fakt gwałtownie, żyli teraźniejszością i czekali co los przyniesie, a nie zapominajmy, że jesteśmy w pierwszej czwórce (Argentyna, Włochy, Polska, Belgia) pod względem popularności serialu, dopiero na kolejne miejsca wchodzą Hiszpania, Francja, Rosja, Portugalia, Holandia etc. Skoro nawet Argentyna cieszy się jej szczęściem to czemu by nie pójść w ich ślady?

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Wracając jednak do tematy, na czym polega program?

Od soboty, 4 października Milly Carlucci, z udziałem Paolo Belli i jego "Big Band", poprowadzi "Taniec z Gwiazdami". Program, który porusza wszystkie zmysły w tańcu. Bohaterami jest 12 najbardziej znanych twarzy ze świata rozrywki, kultury i sportu. Będą oni uczyli się sztuki tańca od profesjonalnych instruktorów. W każdym odcinku występuje również "Tancerz wieczoru", wielka postać, która wykonuje choreografię wspólnie z samym mistrzem tańca.

Tym razem padło na naszą Martinę. Dziewczyna wystąpi 4 października ( Sobota) o 21:10 ( u nas strefa czasowa nie ulega zmianie) na kanale RAI 1. Dokładne linki czy kanały,  na których program będzie transmitowany podamy przed samym wydarzeniem.

I co sądzicie? Będziecie oglądali?

53 komentarze:

  1. Pierwsza!
    Tak będę oglądala! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze sie ze Tini bedzie tam wystepowac ♥ chetnie obejrze

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten kanał, więc obejrzę. Szkoda, że nie bedzie jej u nas no ale nic nie zrobimy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej oburzona byłam jej przyjazdem do Niemiec niż tym xD jeśli uda mi się znaleźć ten program, to na pewno obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ile sie nie myle to kanał 264 ale pwnie sie myle ;))

      Usuń
  5. świetny wpis. Ja tam nie mam większy prenetsji bo może będzie kiedyś okazja, że wystąpi i u nas;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bedę ogadała <33 Mam na szczęście ten kanał <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Yyy, od dziecka?
    Czy ktoś jeszcze pamięta jak się ruszała w pierwszym sezonie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violetta to Violetta, Martina to Martina.

      Usuń
    2. Zgadza się Oldziak :) Jako Violetta w serialu musiała zagrać, że jest średnio obyta z tańcem. A w tym odcinku możemy zobaczyć Tini ♥

      Usuń
  8. szkoda że nie widzieliscie mojej miny jak weszlam na bloga i przeczytalam martina w tancu z gwiazdami, zrobilam takie oczy i gadałam CO CO CO CO CO ?! :D
    hahahah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się na początku zdziwiłam :D
      Taki szok, no nie ?

      ncleonyvilu.blogspot.com <- Zapraszam

      Usuń
  9. LOL, jak to zobaczyłam to myślałam że chodzi o ten polski i WTFF?! Xddd

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie żeby co ale moim zdaniem Tini tańczy nie najlepiej. Nie chcę jej obrażać, jestem Tinista, ale moim zdaniem śpiewa sto razy lepiej :))

    OdpowiedzUsuń
  11. W pierwszej czwórce jest Argentyna,Włochy,Polska i Belgia ,nie Holandia ;)
    No i oczywiście będę oglądać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w pierwszej czwórce jest Benelux czyli Belgia , Holandia i luxemburg ;)
      (wiem bo tam mieszkam)

      Usuń
  12. Na pewno zobaczę! Dacie link na ten kanał (online).

    OdpowiedzUsuń
  13. Na jakim kanale to jest.... Mam Cyfrowy Polsat... Z góry dzięki ;***

    OdpowiedzUsuń
  14. może będę oglądała ;) ale ja mam nc+ i nie mam pojęcia na którym u mnie to będzie kanale :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy podawać kilka godzin przed emisją, który to kanał.

      Usuń
  15. Zaraz będzie post "Martina gra w The Sims 4"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi anonimie,
      występ Martiny - głównej bohaterki - w popularnym programie telewizyjnym (i to za granicą!) jest warty uwagi. Ponadto dziewczyna jest tancerzem wieczoru.
      Śmie twierdzić, że nie zrozumiałeś/łaś tego postu.
      Pozdrawiam,
      /T

      Usuń
    2. Ja uwielbiam Simsy ♥ I pewnie na dniach ją zrobię :D

      Usuń
    3. Ooo ja także. ♥ Zaraz będzie The Leonetta no bosz xD

      Usuń
  16. Bardzo się cieszę z kolejnego sukcesu Tini. Mam nadzieję, że kiedyś zawita i do nas :)
    /T

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo się cieszę, że wystąpi. Mam ten kanał więc będę oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Większość ludzi którzy kochają tańczyć mogą sobie pomarzyć o występie w takim programie. To przykre, że sławni ludzie mają większe szanse ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo sławnych ludzi ciężko pracowało, żeby osiągnąć sukces. Większość z nich musiała przechodzić przez katusze, by zostać rozpoznawalnym. Więc te gwiazdy (nie mówię o wszystkich, ponieważ jest paru, którzy stali się sławni praktycznie nic nie robiąc, ale no cóż, life's tough) zasłużyły sobie na występ w takich programach.
      Niestety byli również ludzie, którzy ciężko pracowali i nic nie osiągnęli, lecz ja to traktuję nie jako niesprawiedliwość, tylko jako możliwość spełnienia innych marzeń.
      Wracając do tematu, uważam, że ludzie, którzy ciężko zapracowali na to stanowisko, w którym się znajdują mają większe prawo występowania w takich programach od takich ludzi, którzy narzekają, że nie są sławni, a przez cały dzień siedzą tylko przed telewizorem i nie robią niczego, by dokonać czegoś wielkiego.
      Ale to tylko moje zdanie ;)

      Usuń
    2. Głównie chodzi o te osoby które stały się rozpoznawalne przez znajomości, albo przez programy telewizyjne np X Factor. Wystarczy pójść do takiego programu i już znają cię wszyscy. Kiedyś nie było czegoś takiego, ludzie ciężko musieli zapracować na sławę.

      Usuń
    3. Na X-Factorze wybili się Ruggero i Damien :)

      Usuń
  19. Fajnie, ale Tini nie za bardzo taniec wychodzi :/ Ruzca się i w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgodzę się z tobą :) Tini tańczy świetnie ♥

      Usuń
    2. Uważam tak samo ;) Tini zdecydowanie lepiej wychodzi śpiewanie.

      Usuń
  20. Jestem na tym blogu 1 raz. :) Jak na razie wydaje się być fajny. :D Tak, będę oglądać. :) ( jak nie zapomnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie witamy w naszych szeregach :3

      Usuń
    2. Do redaktorek: Czy jeszcze nadrobicie streszczenia, czy już mam o nich zapomnieć?
      Komentarz: Super post, ale nie wińcie nas Polskich Vilovers tylko władze państwa, która zaniedbała nasz kraj jakiś czas temu, dlatego jesteśmy do tyłu + Violetta sprzedaje się jak świeże bułeczki w polsce. Co do tańca Tini mam mieszane uczucia bo nie jest źle, ale także nie jest świetnie. A występ Tini, jest tylko, żeby zwiększyć oglądalność, bo raczej nie dlatego, że to królowa parkietu.
      To nie jest hejt, to jest moje zdanie.

      Usuń
  21. Napiszcie cos o tym, ze Valen robi dzis Twitcam

    OdpowiedzUsuń
  22. Już myślałam że w Polsce xD. Tinka nie tańczy najgorzej, ale też nie najlepiej, ale jestem ciekawa, jak zatańczy, chociaż nie jestem jej fanką :).

    lodovica-comello-polonia-blog.blogspot.com (nie sugerujcie się linkiem, blog jest też o czymś innym)

    OdpowiedzUsuń
  23. Według mnie to Mechi powinna dostać te szansę :) Tini taniec nie idzie najlepiej, za to Mechi jak najbardziej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ;) Ludzie powinni dać szanse Mechi.

      Usuń
  24. sory że nie na temat, ale Maca podała dalej tweet z Polski

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla tych, którzy uważają, że Martinie nie wychodzi taniec najlepiej powinni zobaczyć jak śmiga w filmiku na youtobe. Po za tym widzieliście ją tylko w tańcach nowoczesnych, nie towarzyskich :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Będę na pewno oglądała ! Na pewno Martina wypadnie wspaniale ! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki ten blog jest dla mnie fałszywy. Jeszcze kilka godzin temu pisałaś że nie ma odtwarzacza, na którym można obejrzeć program. Dopiero po komentarzu, w którym ktoś napisał że właśnie ogląda program przez internet pojawił się link do odtwarzacza, a komentarz został usunięty tak żeby nikt się nie zorientował. Znając życie ten komentarz też usuniecie, ale to znaczy że nie potraficie przyjąć krytyki i że jesteście TCHÓRZAMI!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. http://www.rai.tv/dl/RaiTV/programmi/media/ContentItem-a979fcd7-cb8b-42f0-a56e-1f63781aeeb9.html

    OdpowiedzUsuń