Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

5.10.2014

[Relacja] Martina w "Ballando Con Le Stelle"

[Relacja] Martina w "Ballando Con Le Stelle"

Po krótkiej nieobecności w mediach [klik post] Martina Stoessel, wraca do swojego żywiołu. Mimo, że wciąż nagrywane są kolejne odcinki trzeciego sezonu Violetty, ona pracuje nad swoją karierą po zakończeniu serialu. Tym razem, a raczej po raz kolejny włoscy fani będą mogli ją zobaczyć u siebie, ponieważ Tini wystąpi we włoskiej edycji Tańca z Gwiazdami, jako gwiazda wieczoru.
W rozwinięciu posta:  przygotowania, powitanie na lotnisku, występ, hotel i trochę zdjęć.


Martina Stoessel, tuż po zapowiedzi wzięcia udziału we włoskim Tańcu z Gwiazdami jako gwiazda wieczoru, wzięła sobie mały urlop. Po powrocie ruszyły małe przygotowania oraz pozdrowienia dla włoskich fanów:

Post użytkownika Martinastoessel.

Przygotowania
Zwłaszcza stroju rozpoczęły się na kilka dni przed planowanym wydarzenie. Strojem zgodnie z wywiadem w magazynie Susan (w trakcie tłumaczenia) zajęła się znana nam projektantka - Veronica de la Canal, słynąca ze strojów podczas trasy En Vivo między innymi.

@TiniStoessel dziękuję za zaufanie w każdym wzorze, który wymyślisz będzie magiczny!!!!! Będziesz błyszczeć jak zawsze!!!

W przebieralni @TiniStoessel przygotowuje strój do tańca z gwiazdami w RAI w sobotę!!! 

Nie obyło się również bez prób tanecznych:

Tak!!! Przygotowujemy się na Włochy!! ♥♥♥

Spotkanie z fanami
Violettowe tornado nie pierwszy i nie ostatni raz nawiedziło Włochy. Zdarza się tak za każdym razem gdy ktoś z obsady, a zwłaszcza Tini pojawiają się w ich kraju.Sporo Vilovers postanowiło się wybrać na lotnisko, poprosić o autografy i zdjęcia.






Próby przed show z Rafą
Tancerz, który towarzyszył Tini podczas prób i programu to Rafael Muniz. Patrząc na Tini próby na pewno były dla niej przyjemnym obowiązkiem. Wielokrotnie w wywiadach mówiła, że uwielbia tańczyć i przychodzi on jej naturalnie :) a jak wypadła podczas programu?









Występ
Nie mogąc się doczekać Tini po 30 min. programu poszłam spać, z racji tego, że musiałam następnego dnia wstać o 5 rano, by pojechać na zajęcia. Gdy pojawiła się Tini odpowiedziała na kilka pytań, potem zaśpiewała piosenkę Nel Mio Mondo. Bez playbacku, niedowiarkowie mogą przesłuchać poniżej :) 


Później pokazano próby występów Tini i o dziwo zamiast wyczytanie jej został wezwany inny uczestnik. W końcu pojawiła się w czerwony mini samochodzie wraz z Rafael. Prezentowała się naprawdę niesamowicie. Taniec był bardzo energiczny, świetnie się na go ogląda. Zobaczcie zresztą sami.





Podkład: pierwsza piosenka to Problem - Ariana Grande, którą Ruggero Pasquaerelli tak bardzo uwielbia. Może zaraził Tini miłością do jej muzyki? Ale piosenka bardzo wpada w ucho, hiszpańska wersja innego zespołu też jest niesamowita. Druga piosenka to: Bang Bang - Jessi J, Nicki i Ariany. 


Nie obyło się bez oceny jurorów. Jak myślicie ile dostała Tini? Treinta mas o menos? Claro que menos! 48, sporo nieprawdaż? Tylko dwa punkty do maksymalnego wyniku. 

Na koniec pojawił się jej brat - Fran z konsoletą, którego prezenterka pomyliła z Rafaele, ale bardzo szybko się poprawiła, potem Tini zasiadła na specjalnym krześle wraz z Rafaelem.

Hotel
Relacji to tyle, ale za pewne jest jeden mały szczegół, który na 100% was interesuje. Gdzie podczas tej podróży zatrzymała się Tini? Hotel na pierwszy rzut oka robi spore wrażenie. Ale to oczywiste Tini jest gwiazdą, więc ją na to stać. A jak podróżuje tak szybko? Prawdopodobnie ma prywatny helikopter. Nie wnikając dalej w temat, by nie wchodzić zbytnio w życie Tini z buciorami zobaczcie kilka zdjęć z hotelu. Prawdopodobnie to Hiltonie w Rzymie.




Pozostałe zdjęcia:















Oglądaliście do końca? Czy czekaliście na dzisiejszą relację? Jak oceniacie występ Tini? Jak strój?

22 komentarze:

  1. Czekałam, żeby obejrzeć tutaj bo nie miałam innej możliwości. Tini była niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga piosenka to Bang Bang- Jessi J, Ariany i Nicki. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie oglądałam bo zapomniałam :( Ale dzięki temu blogowi mogłam Dzięki jeszcze raz , Myślę , że Tini powinna dostać 50 . Występ był wspaniały . Strój również był piękny

    OdpowiedzUsuń
  4. To było super . Tini i Rafael super zatańczyli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosko zatańczyła i ta muzyka taka "nowa" hahahaah
    Jestem pod zdziwieniem bardzo mi się podobało .
    A potem ten bit chyba z Animals albo Wizard !
    Ale widac , że się opaliła , i jakoś na buzi mi się nie podobała przez to !

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam na żywo :). Tini ślicznie śpiewała- w końcu bez playbacku! Cudownie tańczyła! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z playbacku, ale to akustyczna wersja z koncertów en vivo, nie serialu.

      Usuń
  7. Oo jak super ,piosenki Ariany! <3
    Super tańczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. #Arianators and #Tinistas

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem że Ari ma włoskie korzenie bo jest pól-Sycylijką i pół-Abruzyjką i dlatego napewno puścili jej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  10. skąd macie ten piekny wygląd bloga?

    OdpowiedzUsuń
  11. Miała fajną sukienkę, zazdroszczę włoskim v-lovers.
    jestemsobanablogspocie.blogspot.com konkurs z nagrodami

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie po prostu gratka

    #Arianator and #Tinista

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kawałek oglądałam ale nie widziałam Tini na początku więc poszłam spać ://

    OdpowiedzUsuń
  14. "Treinta mas o menos? Claro que menos! 48, sporo nieprawdaż?"
    Więcej czy mniej niż 30? Pewnie, że mniej! 48.
    NO CO TO MA BYĆ?!

    OdpowiedzUsuń