Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

16.10.2014

[Piosenka od A do Z] Supercreativa

[Piosenka od A do Z] Supercreativa

Zdania co do tej piosenki są podzielone. Jedni ją uwielbiają, drudzy nie lubią i szerokim łukiem omijają, a jeszcze inni nie zajmują konkretnej strony. Jedno można śmiało powiedzieć: takiej piosenki mało kto się spodziewał na nowej płycie. Supercreativa pojawiła się już kilkakrotnie w odcinkach trzeciego sezonu. Chcecie poznać ją bliżej?


Tekst hiszpański:


Inexpresiva o automaticada
Supercreativa o muy apasionada
Hacer todo por saber quien eres
Seguir tu camino asi lo prefieres
Se que te gusta ser transparente
Ser diferente entre tanta gente
Seguir un sueno y no detenerse
Tu luz brilla y ya se enciende
Ref
Yo no soy zombi yo no soy un robot
Hago mi camino y descubro quien soy
Vivo como siento y eso me hace cambiar
Yo soy diferente unica unica [ x2]
Yo no soy zombi yo no soy un robot
Hago mi camino y descubro quien soy [ x2]
Sin chip mi código de barras
Cantando todo el tiempo
Voy tocando mi guitarra
Hacerlo todo para superarse
Ser libre en este mundo, lleno de disfraces
Se que te gusta ser transparente
Ser diferente entre tanta gente
Seguir un sueno y no detenerse
Tu luz brilla y ya se enciende
Ref
Yo no soy zombi yo no soy un robot
Hago mi camino y descubro quien soy
Vivo como siento y eso me hace cambiar
Yo soy diferente unica unica [ x4]
Yo no soy [ x2]
Yo no soy un robot


Wymowa*:


Inekspresiwa o automatikada
Superkreatiwa o muj apasjonada
Aser todo por saber kien eres
Segir tu kamino asi lo prefieres
Se ke te gusta ser transparente
Ser diferente entre tanta hente
Segir tu słenjo i no detenerse
Tu lus briża i ża se ensjende
Ref
Żo no soj un zombi, żo no soj un robot
Ago mi kamino i deskubro kien soj
Wiwo komo sjento i eso me ase kambiar
Soj diferente, unika, unika [ x4]
Żo no soj [ x2]
Żo no soj un robot
Sin czip mi kodigo de barras
Kantando todo el tjempo
Woj tokando mi gitara
Aserlo todo para superarse
Ser libre en este mundo, żeno de disfrases
Se ke te gusta ser transparente
Ser diferente entre tanta hente
Segir tu słenjo i no detenerse
Tu lus briża i ża se ensjende
Ref
Żo no soj un zombi, żo no soj un robot
Ago mi kamino i deskubro kien soj
Wiwo komo sjento i eso me ase kambiar
Soj diferente, unika, unika [ x4]
Żo no soj [ x2]
Żo no soj un robot


*tak wymawiamy słowa w Argentynie


Tekst polski:


Bez wyrazu czy zaprogramowana
Superkreatywna lub bardzo namiętna
Robić wszystko by wiedzieć, kim jesteś
Podążać twoją drogą, jeśli tak sobie upodobasz
Wiem, że lubisz być przejrzysty
Być inny w tłumie
Spełnić marzenie i nie zatrzymywać się
Twoje światło błyszczy i już się rozpaliło
Ref
Ja nie jestem zombie, nie jestem robotem
Idę swoją drogą i odkrywam, kim jestem
Żyję, jak czuję i to mnie odmienia
Ja jestem inna, jedyna, jedyna [ x4]
Ja nie jestem [ x2]
Ja nie jestem robotem
Mój kod kreskowy bez chipu
Śpiewam cały czas
Będę grać na mojej gitarze
Robić wszystko, żeby pokonać samą siebie
Być wolnym na tym świecie, wypełniam przeczeniami
Wiem, że lubisz być przejrzysty
Być inny w tłumie ludzi
Spełnić marzenie i nie zatrzymywać się
Twoje światło błyszczy i już się rozpaliło
Ref
Ja nie jestem zombie, nie jestem robotem
Idę swoją drogą i odkrywam, kim jestem
Żyję, jak czuję i to mnie odmienia
Ja jestem inna, jedyna, jedyna [ x4]
Ja nie jestem [ x2]
Ja nie jestem robotem



Tekst włoski:


Inespressiva o automatizzata
Supercreativa o molto appassionata
Fare tutto per sapere chi sei
Seguire la tua strada se così lo preferisci
Essere chi ti piace
Essere transparente
Essere diversa tra tanta gente
Seguire un sogno e non fermarsi
La tua luce brilla e già si accende
Ref.
Io non sono uno zombie
Io non sono un robot
Faccio la mia strada e scopro chi sono
Vivo come sento e questo mi fa cambiare
Sono diversa Unica Unica [x4]
Io non sono [x2]
Io non sono un robot
Senza chip né codice a barre
Cantando tutto il tiempo suono la mia chitrra
Fare di tutto per superarsi
Essere libera in questo mondo pieno di maschere
Essere chi ti piace
Essere transparente
Essere diversa tra tanta gente
Seguire un sogno e non fermarsi
La tua luce brilla e già si accende
Ref.
Io non sono uno zombie
Io non sono un robot
Faccio la mia strada e scopro chi sono
Vivo come sento e questo mi fa cambiare
Sono diversa Unica Unica [x4]
Io non sono [x2]
Io non sono un robot


Wymowa:


Inespresiwa o automatikata
Superkreatiwa o molto appassionata
Fare tutto per sapere ki sei
Seguire la tua strada se cosi lo preferiszi
Essere ki ti piacze
Essere transparente
Essere diwersa tra tanta dżente
Seguire un sonio e non fermarsi
La tua lucze brilla e dżia si aczende
Ref.
Io non sono uno zombie
Io non sono un robot
Faczio la mia strada e skopro ki sono
Wiwo kome sento e kuesto mi fa cambiare
Sono diwersa Unika Unika [x4]
Io non sono [x2]
Io non sono un robot
Senca czip ne kodicze a barre
Kantando tutto il tiempo suono la mia kitarra
Fare di tutto per superarsi
Essere libera in kuesto mondo pieno di maskere
Essere ki ti piacze
Essere transparente
Essere diwersa tra tanta dżente
Seguire un sonio e non fermarsi
La tua lucze brilla e dżia si aczende
Ref.
Io non sono uno zombie
Io non sono un robot
Faczio la mia strada e skopro ki sono
Wiwo kome sento e kuesto mi fa cambiare
Sono diwersa Unika Unika [x4]
Io non sono [x2]
Io non sono un robot



Gdzie ją usłyszymy?

Wszystkie wersje tej piosenki znajdziecie pod [tym] linkiem. Jeśli jednak chcecie dokładnie wiedzieć w którym odcinku pojawiła się dana wersja piosenki zapraszam do postów z serii Piosenka Tygodnia. 



Na samym początku przypuszczaliśmy, że serialową autorką piosenki będzie Ludmiła. Jednak kompozytorką okazała się Violetta. Choreografia inspirowana jest postacią Michaela Jacksona. Widzimy także kilka kroków przypisywanych jego postaci. Piosenka jest mocna, wyrazista, o nieco klubowym brzmieniu. Bardzo szybko wpada w ucho. 

Jakie jest wasze zdanie na temat tej piosenki?

35 komentarzy:

  1. Super tylko piosenek tygodnia nie dodajecie od miesiaca -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie może w końcu by się ktoś tym zajął??

      Usuń
    2. Miałam się tym zająć, ale trudne to jest gdy nie ma się czasu na nadrobienie odcinków... Jak zgram wszystkie piosenki z tygodnia 5 to post się ukaże :)

      Usuń
    3. Uff to dobrze bo myslalam ze juz nie dodacie tych piosenek :D

      Usuń
    4. Dajcie mi najpierw przeczytać Pierwszą Księgę Samuela i zrobić do niej notatki - zależy mi na dobrej ocenie ;) Jak wyrównam już sql to się dalej za to wezmę ;) Większości piosenek nie ma na YT a takie też chciałabym uwzględnić. Czasem są piosenki ale w przyspieszonym tempie co też mi nie pasuje... Ale wezmę się za to.

      Usuń
    5. Ale wazne ze wgl dodasz myslalam ze nie bd ich juz :D. Masz racje napierw zalicz szkole :)

      Usuń
    6. Super piosenka na prawdę bardzo ją lubię :) Zgodzę się z anonimkiem mi też tego brakuje, ale rozumiem też Patke szkoła nie poczeka... ;)



      Zapraszam:
      leonetta-fairy-tale.blogspot.com

      Usuń
    7. Sory, że nie na temat, ale kiedy post na twoim blogu?

      Usuń
  2. 1 ... ale mi ta piosenka się podoba bardzo trochę się zdziwiłam ze to Viola ją napisała bo bardzo pasuje do Ludmi ale i tak mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Yo no soy un zombi,yo no soy un robooot :D ~ Pano Blanco

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo! W końcu ! Tak czekałam na te posty!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam posty z serii "Piosenki od A do Z" <3
    Co do Supercrativy to jest bardzo fajna piosenka.
    Tak jak napisałaś wyżej jest bardzo wyrazista i szybko wpada w ucho.
    Pomimo tegodo moich ulubionych nie należy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To dziwne,że w 1 sezonie mówili,że to piosenka Destinada a Brillar (nie wiem jak to się pisze) jest taka samolubna i wgl...a teraz jest na wszystkich występach itd,a nawet Violetta skomponowała też taką podobną pod względem tematu i teraz t piosenka Vilu jest taka cudaśna....żałosne-_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to są dwie różne piosenki, tylko brzmienie mają podobne... Denastia a Brillar mówiła o tym jaka to Lu jest boska i utalentowana. Już sam tytuł nam to mówił- Urodziłam się by być gwiazdą :P Za to Supercreativa to Super kreatywna. Mówi o dążeniu za marzeniami, o wyróźnianiu się dzięki swojej pasji. Ma inny przekaz. Pokazuje pasję do muzyki, kiedy DaB pokazywała ,,doskonałość" wykonawcy :p

      Usuń
    2. Sorry Kalina ale mylisz się.Pomyślałam to samo co anonim.W 1 sezoniem objechali piosenkę Destinada Brillar,a Supercreativa wychwalają choć obie piosenki mówię o doskonałości wykonawcy.Nawet Destinada Brillar jest mniej wychwalające siebie.Nie gadałabyś tak gdybyś znała dobrze oba teksty :P

      Usuń
  7. Zgadzam się z KALINA KREIS ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna.Szkoda,że na dyskotece nie puszczają tylko jakieś disko polo :(

    OdpowiedzUsuń
  9. To jedna z moich ulubionych piosenek , w których znajdują m.in. : ta, A mi lado, Underneath it all, Quiero, Descubrí. Jest super!
    Nam ją prawie całąna pamięć, jedynie nie 2 zwrotki. Rytm extra!

    OdpowiedzUsuń
  10. To fajna piosenka, dynamiczna i szybko wpada w ucho. Jak pierwszy raz słuchałam piosenek z GMC, to ona spodobała mi się najbardziej. Nie zaszkodziłoby jednak, gdyby było w niej mniej komputera... I nadal nie mogę oprzeć się wrażeniu, że nie za bardzo pasuje do Violki :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mi się ta piosenka podoba ;) A co do odcinka dzisiejszego to ciekawe czy nie dzisiaj albo ew. jutro pokażą pocałunek Diego i Fran ten co były fotki z niego, bo Fran zdaje się ma taki kolor sweterka w zapowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm super, ekstra, tylko czy yo nie wymawia się bardziej jak dżo niż żo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W samej Hiszpanii wymawia się "j" - przynajmniej tak mi każe mówić nauczyciel, natomiast w Argentynie są dopuszczane trzy wersje - hiszpańska, "żo" bądź "dżo" :)

      Usuń
  13. Ale będzie cię działo!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. super piosenka moja ulubi nie jestem zombie nie jestem robotem!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przesłuchałam tą piosenkę i mam mieszane wrażenia. Szczerze może się ona spodobać młodzieży takiej, która ogląda programy rozrywkowe dla dzieci. Jednak nie krytykuje, ponieważ każdy słucha to co lubi najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nwm o co chodzi bo nie ma poczatku, ale tu jest wczorajszy odcinek (39)
    http://violetta-online.blogspot.com/2014/10/violetta-tercera-temporada-capitulo-39.html

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham tą piosenką , faje łumacznie i wymowa !L)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na GMC są o wiele lepsze piosenki, lecz ta nie jest zła ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Zrób rescata mi corazon !! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Błagam ma kolanach! *_* RESCATA MI CORAZON *_* NAJLEPSZA!!! *-*

      Usuń
  20. Wymowa moim zdaniem wgl. nie jest poprana np. ja w większości wyrazach słyszę coś zupełnie innego :P To nie hejt ale według mnie to jest trochę dziwne :P

    OdpowiedzUsuń