Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

13.10.2014

[Prasa] Polskie portale o "I Love Violetta"

[Prasa] Polskie portale  o "I Love Violetta" [Aktualizacja]

Zapewne wiecie ( a jeśli nie to tu możecie o tym co nieco poczytać), że wraz z premierą V3 rusza "I love Violetta", program poświęcony właśnie temu serialowi, a konkretniej ostatniemu sezonowi jak i obsadzie. Media już o nim huczą - czas zatem poznać resztę rzeczy, które do tej pory były dla nas zagadką.

[Aktualizacja] Disney publikował pierwsze promo programu!
[Aktualizacja2] Pojawi się również pierwszy plakat promocyjny!

Powtórki zostaną wyemitowane tego samego dnia o  14:00 i 17:20.
A oto i ono:



Pierwszy plakat promujący "I ♥ Violetta"


Kanał Disney Channel w drugiej połowie października br. rozpocznie emisję nowego polskiego programu „I love Violetta”. Będzie on prowadzony przez fanki serialu “Violetta”.


Gospodyniami cyklu będą wybrane w castingu Sylwia Lipka, Wiktora Gąsiewska oraz Sonia Figurska. W liczącym 17 odcinków, emisja pierwszego zaplanowana jest na sobotę, 25 października o godz. 8:45. W programie znajdą się m.in. informacje dotyczące serialu “Violetta”, aktorów w nim grających, a także występy muzyczne i taneczne oraz rozmowy z gośćmi. Prowadzące będą także odpowiadać na pytania widzów zadawane przez stronę internetową disney.pl.

Kim są owe dziewczyny?


 

Sylwia Lipka - ma osiemnaście lat. Na jej kanale [klik] możecie posłuchać wielu jej luźnych coverów a także tych wykonanych na wszelkie uroczystości czy konkursy.


Wiktoria Gąsiewska - urodzona  11 marca 1999r. w Warszawie, polska aktorka dziecięca. Brała udział w wielu reklamach telewizyjnych jak i prasowych, w akcji promocyjnej fundacji Ewy Błaszczyk – "Akogo" oraz w charytatywnej aukcji bombek – "Synapsis'. Ma trójkę rodzeństwa, starszego brata Mateusza, który jest również aktorem dziecięcym, młodszą siostrę Nicolę oraz młodszego brata Oskara. Możecie ja znać z produkcji tj. " Katyń" (Nika), "Rodzinka.pl" - Agata, dziewczyna Kuby, "Rodzina zastępcza" (Dorotka) i wiele więcej. Dubbingowała również Penny z "Załogi G", Lale z "Cziłała z Beverly Hills 2", Bonnie z "Toy Story 3" itd.

 

Sonia Figurska - jedenastoletnia córka znanej Odety Moro - Figurskiej. Dziewczyna również rozwija się muzycznie.


Jak widzicie, pokój, w którym program się odbywa jak i stylizacje dziewczyn świetnie nawiązują do serialu, jednak to z pewnością sami zdążyliście zauważyć. Chciałabym się natomiast skupić na samym castingu ( więcej info w poście do którego link podałam we wstępie). Wielu z Was od razu podniesie żandarm w proteście. Takie sytuacje to jednak norma. Każda dystrybucja ma określone wewnętrzne zasady, inne znamy lepiej, drugie gorzej, natomiast jeśli chodzi o samą formę przeprowadzania takowych przesłuchań musi to być zrobione tak a nie inaczej. Dziewczyny mają za sobą już lata doświadczenia, nic dziwnego zatem, że dają im szansę się rozwijać, owszem może się to wydawać niesprawiedliwe (bo w sumie jest) wobec innych uczestniczek, castingi otwarte jednak na tym polegają - każdy może się zgłosić, niezależnie  od stopnia popularności czy też jego braku - "improwizorki" są jednak normą.


Zguba się odnalazła?



Jeszcze niedawno pisaliśmy o prawdopodobnym uczestnictwie drugiej już z kolei polki w trzecim sezonie [klik]. Mowa tu właśnie o Wiktorii. Czyżby dziewczyna poleciała za ocean, jako reprezentantka programu? A może Disney dał jej szansę rozwinąć szerzej swoje skrzydła i oprócz programu poświęconemu serialowi będzie miała szansę bezpośrednio w nim uczestniczyć prze krótszą metę? jest to dość wątpliwe, na razie jednak nie wyciągajmy wniosków, poczekajmy na dalszy rozwój wydarzeń, z pewnością zostanie ujawnionych więcej informacji.

I co sądzicie? Będziecie oglądali?

67 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Czy tylko mnie pierwsza dziewczyna po lewej (chyba Sylwia) przypomina Bridgit Mendler? O_o

      Usuń
  2. Będę oglądała, super post ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę <3 Tylko tak się zastanawiam, czy one są fankami "Violetty"... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiktoria jest na pewno, była na pokazie "Violetta tylko dla fanów"

      Usuń
    2. Z znasz taką blondynkę z M jak Miłość? Ona też była na pokazie, ale ze swoją siostrą. Tak to ona nie interesuje się Violettą. Pisała to na swoim blogu na blog star :) #wszystkie_fakty_moje_to_prawda

      Usuń
    3. Chodzi ci o Zosię z M jak miłość?

      Usuń
  4. Nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosko <3
    Secia napisałas ,, Mowa tu właśnie o Agacie. Czyżby dziewczyna poleciała za ocean, jako reprezentantka programu? " A nie ze Wiktoria xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za korektę, myślałam o postaci przez nią granej no i przelałam myśli na klawiaturę choć niezamierzenie :D

      Usuń
  6. Nie będę oglądać , SA tam przez znajomości i tylko aby zaistnieć a o violettcie wiedza tyle co przeczytaja w bravo ... Zenada....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ale jednak Sylwia nie ma mamy w telewizji jak ta mała, a jakoś się dostała ;) Śpiewa pięknie, lubie ją xD

      Usuń
    2. Wiktoria też nie ma nikogo w tv ;)

      Usuń
    3. Wiktoria ma starszego brata w tv i sama gra w serialach i filmach od małego. Już jako 4/5 latka grała w filmie Andrzeja Wajdy a na asku napisała że nie ma fazy na Violettę. Nie wiem czy jest prawdziwą V-lover czy poszła do kina żeby się wypromować

      Usuń
  7. Będę oglądać, bo może będą jakieś ciekawe nowinki :)
    Jesli jednak to będzie na podstawie artykułów z Bravo to szkoda mi będzie wstawać tak rano hehe.

    Zapraszam -> ncleonyvilu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli mamusia załatwiła jej role.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i po co te castingi? Oglądać nie bede, w koncu jest od tego ten blog, bo od sztucznych fanek dowiemy sie dużo mniej

      Usuń
    2. Zgadzam się z tobą truskawka. Gdyby zrobili casting wśród prawdziwych V-lovers byłoby lepiej. Już nawet dziewczyny, które piszą tego bloga mogłyby prowadzić ten program,a nie dziewczyny, które udają V-Lovers #wszystkie_fakty_moje_to_prawda

      Usuń
    3. HALO. To są AKTORKI i mają tylko PROWADZIĆ ten program. Mają napisane scenariusze i ich zadaniem jest je odegrać, a nie wyszukać i opowiedzieć.

      Usuń
    4. A z kąt możecie wiedzieć czy te dziewczyny są prawdziwymi V-lovers czy nie? Ten blog owszem daje nam mnóstwo informacji, ale podkreślam to iż, te niby sztuczne fanki nie będą sobie wymyślać informacji na temat serialu, będą one je dostawały od Disney'a. A z tego co mi się wydaje Disney ma jakiś tam kontakt z aktorami, i nie musi czekać żeby np. Martina wstawiła tweeta o tym że lecą do Franci itp. bo Disney od razu będzie o tym wiedział ;) Nie wiem jak mam to do końca wyjaśnić, ale te informacje które będą ukazywane w tym programie, nie będą brane na podstawie Bravo i innych takich. One będą prawdziwe ;) To że dziewczyny nie koniecznie muszą być prawdziwymi v-lovers (chociaż nie wiem do końca o co wam chodzi z tymi prawdziwymi v-lovers) to nie oznacza to że wiedzą mniej od nas, prawdopodobnie (dzięki Disney'owi) wiedzą nawet więcej :) Ale to tylko moja opinia jeśli się z nią nie zgadzacie to spoko xd

      Usuń
    5. Zgodzę się z Patką :) I jeszcze raz piszę TE INFORMACJE NIE BĘDĄ NA PODSTAWIE BRAVO, ONE BĘDĄ OD DISNEY'A ;)

      Usuń
    6. Ale Disney nie zdradzi zbyt dużo. Np. dopiero niedawno zaczęli mówić kiedy V3 w Polsce, a tutaj dzięki blogowi wiedzieliśmy o tym od dawna. Prawdziwe V-lovers, to że naprawdę interesują się serialem, jak np. Secretive, a nie że są w tym programie tylko po to, by się wybić (co jest bardzo prawopodobne).
      Według mnie I love Violetta niema wogóle sensu, i nie będę tego oglądać.

      Usuń
    7. Właśnie, ten casting to tylko była strata czasu dla osób, których mamusie nie pracują w telewizji ;)

      Usuń
    8. ja nie jestem prawdziwa v lovers a i tak będe oglądać

      Usuń
  9. Ojeej, dlaczego tak wcześnie?! Dla mnie to środek nocy ;D Mam nadzieję, że będą powtórki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Halo!Czy one w ogóle lubią Violettę?
    Prawdziwe V-Lovers to powinny być nie sławne osoby.
    Które zmieniały by się w każdym odcinku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, też tak myślę, o one na pewno nie mają ''czasu'' na oglądanie Violi.
      I nie wiedzą, nawet z Viola jest z Leónem hahahah

      Usuń
    2. Sama się zastanawiam po co to robią. Redaktorki z tego bloga by się bardziej nadawały niż te trzy razem święte. Z jedną z nich pisałam na fb. W czasie gdy puszczali u nas premierowo drugi sezon. To jeden raz poruszyłam temat seriali i pochwaliłam się, że oglądam Violette, że to ciekawy i interesujący serial, a ona, że to dla małych dzieci, a potem napisała haha pare razy. Wkurzyła mnie.
      #wszystkie_fakty_moje_to_prawda

      Usuń
    3. Dokładnie tak,jestem pewna że dostają za to sporo hajsu dlatego nie odmówiły.Sądze tak jak ty że nawet nie ogladaja violki a scenariusze bedą mieć gotowe

      Usuń
    4. Dziewczyny OGRANIJCIE SIĘ! Zamiast się cieszyć że w końcu dostaliśmy szansę na dostawanie ŚWIERZYCH INFORMACJI PROSTO OD DISNEY'A to wy narzekacie na to że grają tam jakieś aktoreczki. A co może wolelibyście żeby były tam trzy pięciolatki które gadały by tylko o leonettcie -,- (nie miałam zamiaru obrazić tym fanów leonetty, jak coś to przepraszam ;) ) Disney'owi było lepiej zatrudnić osoby które znają się na rzeczy. Z którymi chwilę pogadają a one będą wiedziały co mają robić, bo gdyby to były jakieś mało doświadczone osoby, na pewno Disney tylko by się z nimi męczył i musiał tłumaczyć co i jak po sto razy. Ja osobiście bardzo lubię Wiktorię i jestem prze szczęśliwa że to właśnie ona prowadzi ten program, i gó... mnie to obchodzi czy jest "pawdziwą V-lover" czy nie! Z resztą do anonimka który napisał o 10:54, po pierwsze nie wierze ci że z nią pisałaś (ale to moje zdanie xd) po drugie gdyby tak się popatrzeć to ten serial rzeczywiście jest taki bardziej dla mały dzieci, ale to nie oznacza że jest on głupi ;) Po prostu nie którzy nawet nie oglądali serialu a już go oceniają jaki on jest zły i głupi, ale może być tak że później nadarzy się okazja że obejrzą serial i pokochają go całym serduchem, i to że na początku go nie lubili wcale nie oznacza że nie mogą być v-lovers :) No i możliwe że robią to dla hajsu, ale grunt że będą jakieś tam informacje o serialu, to dla nas polskich v-lovers na prawdę wielki sukces ;)

      Usuń
  11. Wiktoria się urodziła 13 marca ale tam jest spoks ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale macie ból dupy. Aby zagrać w serialu potrzebne są umiejętności i talent, a nie to czy one interesują się Violettą. Znajomości też są ważne, ale nie zapominajcie, że mialy też duże znaczenie przy przyjmowaniu Tinity do Violetty. Castingi mają to do siebie, że idziesz na nie, nie ważne czy pasuje ci ta rola, czy cie interesuje itd. Ważna jest popularność. Dopiero będąc popularną i znaną gwiazdą można sobie wybrzydzać. Taka prawda. A z tego co widzę mają już duże doświadczenie i Disney ma pewność, że zagrają przynajmniej na dobrym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest nie fear. Mogli od razu napisać że jak zjawi się ktoś znany z doświadczeniem lub po prostu znajomościami to inni nie mają szans. Ja, niezaznana nikomu i w dodatku to był mój pierwszy casting, nie tłukłabym się aż z śląska do Warszawy i nie wydawała niepotrzebnie 250 zł na dojazd -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaś na tym castingu? Ja nawet o nim nie słyszałam ;d Wiadomo, że wybrali po prostu tych ze znajomościami (w przypadku tej Soni), bo tak jest po prostu najwygodniej.

      Usuń
    2. Jak ja byłam to jedna dziewczyna przede mną powiedziała Dżordż Bianko i tego co mi wiadomo przeszła do kolejnego etapu XD

      Usuń
  14. Przeczytałam , że Sonia Figurska ma 11 lat !!!!!!! Szok!!! Wygląda na starszą !! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta Sonia widać że ma znajomości, mamusia rolę załatwiła. Za młoda do tego programu, definitywnie xD A co do 2 innych dziewczyn to Sylwia ma zarąbisty głos i już kiedyś widziałam jej kanał na YT, pewnie będzie moją ulubiennicą w tym programie *.* A tamta druga to nie kojarze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno będę oglądać ten program by dowiedzieć się więcej o trzecim sezonie Violetty.

    OdpowiedzUsuń
  17. ale śmiech. Aż uszy bolą :c Powinna ten program prowadzic Ania Secia i Patka lub Milena, lub Wiola :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko XD Ja tak czytam, czytam... doszłam do (...) Sylwia Lipka (...) i się zatrzymałam bo u mnie w klasie jest własnie taka dziewczyna! Kumacie to? xD Aż później doczytałam dalej :P Matko, to było niezłe xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Zalamalo mnie promo i ostatnie slowa My tez kochamy Violette

    OdpowiedzUsuń
  20. Sylwia też grała dziewczynę Kuby w Rodzince ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mylisz sie ;))

      Usuń
    2. No chyba ty :)

      Usuń
    3. nie, to była Julia Wieniawa-Narkiewicz w piątym sezonie
      W czwartym natomiast była to Wiktoria Gąsiewska

      Usuń
  21. Po obejrzeniu proma i tego sztucznego ,,Hahahaha" na końcu jakoś przeszła mi ochota na ten program. Moim zdaniem z osiemnastoletniej dziewczyny zrobili małą dziewczynkę, a jedenastolatkę przemienili w piętnastolatkę. Co do Wiktorii, to przyzwyczaiłam się do jej roli w ,,Rodzince.pl" i teraz taka słodka mi zupełnie nie pasuje. Zresztą sama ona nie wygląda na taką słodką XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiktoria w rodzince pl miala taką role (blondi) i jesli wszyscy myslą ze taka jest to świadczy tylko o tym że bardzo dobrze odegrala swoją role,to jest wlasnie aktorstwo. jak ktos potrafi wcielic się w każdą role :) podziwiam.

      Usuń
  22. Sylwia jest super, już ją lubię :) Mam nadzieje, ze bedzie bardzo slawna. Myslicie ze moge do niej napisac na fanpage zeby mi wyslala zdjecie z podpisem?

    OdpowiedzUsuń
  23. Serio? My też kochamy Violettę! A ten sztuczny śmiech mnie powalil xD. Zobacze tylko pierwszy odcinek.

    OdpowiedzUsuń
  24. Masakra z tymi dziewczynami ... ja nwm , będę to oglądac , bo chce oglądać wszystko związane z Violetta , ale .... no nwm mi sie to nie podoba ze zamiast prawdziwych V-lovers poszły takie ze znajomościami ..

    /zapraszam vilu4everpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę że jest nowa gwiazda nastolatków. Tym razem jest to nie jaka Violetta. Co kilka lat jest ktoś nowy kto jest idolem młodzieży. Sława Hanna Montanah zaczyna słabnąć, ale tak to jest co kilka lat jest ktoś nowy, a stara gwiazda zaczyna odchodzić powoli w cień. Teraz moja siostrzenica dalej będzie katować telewizję i pilota no to ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Nie jaka Magdaleneczko - Viola jest juz od niecałych 3 lat ulubionym serialem młodziezy a ty teraz to dopiero zobaczyłas? Hanah Montana była by moze trochu dalej lubiana gdyby nie Miley Cirus sie zmieniła sie z taką zdzire. Więc o ch ci do cholery chodzi? A co ty pewnie oglądałas Hanhe Montanke ? Lol

      Usuń
  26. końcowe hahahahahahaha mnie mocno zdziwiło i ziritowalo niewiem jak wam ale śmiałam się po tym

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. My też kochamy Violettę! hahahah
      Jakie to sztuczne...

      Usuń
    2. Masz rację że to jest sztuczne

      Usuń
  28. bardzo ładne dziewczyny ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja chciałam bym dowiedzieć się czy tata violi i mama ludmi wezną ślub? PROSZE!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Głupi i naciągany serial sztuczny i bez sensu a ta Sylwia to jest głupia z resztą jak one wszystkie moim zdaniem to nikt tego nie powinien oglądać

    OdpowiedzUsuń
  31. One są porąbane tak samo jak i ta Violetta bardzo lubię Disney Channel ale jak one się tam pojawiły to aż mi się nie chce oglądać ja bym chciał tylko jedno żeby to zdjeli z anteny . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja pierdole! Już nie wytrzymam z tą jebaną Violettom. Może uzasadnie w kilku punktach moje oburzenie:
    1.Gdzie nie wejdę do sklepu co widzę?Wszystko z Violettom.
    2.Idę sobie na spacer albo gdziekolwiek i
    widzę mnóstwo dziewczynek w bluzkach,torbach, świecących butach itd.z Violettom.
    3.Ten serial niczego dobrego nie uczy zdesperowanych ośmiolatek i nastolatek. Och och dwoje chłopaków, nie umiem wybrać,będę chodziła z obydwoma naraz och och.
    I wytłumaczy mi ktoś:czy ta 18 letnia dziewczyna nie powinna zająć się nauką, a nie oglądaniem Sroletty.
    Przykro mi ale taka jest prawda.Nie wiem co wszyscy widzą w tym serialu. Czy nie można normalnie pójść np.do Empiku i nie zobaczyć czegoś z Violettom? NIE!!! Jakaś z dupy wzięta aktorka myśli że umie ładnie śpiewać. Telewizja dla dzieci leci na psy.>:-(
    To wszystko z mojej strony. Mam nadzieję że nie naruszyłam za mocno żadnego z delikatnych ego psycho-fanek Sroletty. :-P LOL XD

    OdpowiedzUsuń