Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

16.10.2014

[Violetta 3] Definitywny koniec?

[Violetta 3] Definitywny koniec?


Właśnie dobiega końca druga część emisji nowych odcinków Violetty. Niestety, trzeci sezon zapowiadany był jako sezon ostatni. Niektórzy z Was mieli lub nadal mają nadzieję na to, że produkcja będzie kontynuowana w postaci 4. serii. Czy to w ogóle możliwe? Na Twitterze jednego z kont Disney Channel (Argentyna Ameryka Łacińska), możemy znaleźć interesujące nas wiadomości. Zapraszam do rozwinięcia.


Zacznijmy od wspomnianego już końca emisji drugiej części odcinków.


FAKT | W piątek kończy się 2nd (druga) część #Violetta. Nowe odcinki powrócą w dniu 17 listopada

Podejrzewam, że dla nikogo ta informacja nie była zaskoczeniem, gdyż już po pierwszej części mogliśmy domyślić się kolejnej przerwy po następnych dwudziestu odcinkach. Także jeszcze tylko dziś i jutro będziemy cieszyć się premierowymi epizodami, a przez następny miesiąc będziemy mogli nadrobić zaległości w oglądaniu.

A co mówi Disney Channel na temat kontynuowania serii? Tutaj muszę zasmucić wszystkich, którzy mieli nadzieję na kolejne sezony. Otóż 3. seria Violetty jest ostatnia i produkcja nie przewiduje ekranizacji dalszych przygód bohaterów.


POTWIERDZONE | 07 lutego 2015 będzie ostateczny koniec #Violetta. Tego dnia seria kończy się na zawsze.

Mocne słowa, acz prawdziwe. Nie pozostaje nam nic innego, jak cieszyć się z obecnej emisji. Poza tym, jak wiele razy już mówiliśmy, to MY jesteśmy fandomem i dopóki my będziemy trwać, Violetta nie zaniknie ;)

Co myślicie na ten temat? Wierzyliście w 4 sezon?

86 komentarzy:

  1. jest mi bardzo smutno ze nie bedzie kolejnych sezonow aczkolwiek ja ogladalam tylko 25 odcinkow 1 sezonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zobaczymy jeszcze Tini w jakimś filmie/serialu :)

      Usuń
    2. Mi też jest bardzo przykro, ale spójrzmy prawdzie w oczy, kiedyś to musiała niestety nastąpić :( To takie mocne słowa "Tego dnia seria kończy się NA ZAWSZE" aż łezka poleciała ;c



      Zapraszam:
      leonetta-fairy-tale.blogspot.com

      Usuń
  2. Koniec Violetty nastanie 2 dni po moich 13 urodzinach - ale prezent... :\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po moich jeden :(

      Usuń
    2. po co to mówisz... może z tej okazji Leon zrobi ci chja

      Usuń
    3. Jak mi przykro. Przyzwyczaiłam się do czekania na nowe odcinki. Nie mam pojęcia, co się będzie ze mną działo, jak to wszystko się skończy! Istny dramat!
      Jeszcze 6-lutego, obchodzę swoje 16-urodziny. Genialny prezent, no really!
      Tak bardzo nie mogę się doczekać V3 a jednak go nie chce!
      Nie chcę, żeby wszystko tak szybko minęło...

      Usuń
  3. W sumie szkoda, ale lepiej, żeby to zakończyć na pewnym poziomie, a nie na siłę to ciągnąć.
    Mam pytanko do Was, dziewczyny. Czy Wasz blog będzie istniał po zakończeniu serialu?..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, skupimy się wtedy na samych aktorach i ich karierach :)

      Usuń
    2. Powyższe pytanie! ...
      Szkoda, że seria się kończy, ale zobaczymy jak potoczy się dalsza kariera aktorom... Szkoda, ale kiedyś to musiało nastąpić ;c

      Usuń
    3. Zgadzam się z Angie, Lepiej że kończy się teraz niż miało by powstać jeszzce X sezonów a skończyłoby się tylko niesmakiem i rozczarowaniem bo sami producenci nie mieli by co wymyślać, a sądzę że nikt by nie wytrzymał kilku-nastu sezonów niezdecydowanej Violetty. Szkoda, ale wszystko co miało swój początek ma swój koniec ;) <3

      Usuń
  4. Strasznie przykro mi się zrobiło gdy przeczytałam że Violetta już powoli dobiega końca, ale kiedyś musiał nadejść ten czas i trzeba niestety się z tym pogodzić. Dla mnie ten serial zawsze będzie bardzo ważny i mam zamiar nigdy o nim nie zapomnieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam :) V-lovers to był pierwszy fandom, do którego należałam i nigdy nie zapomnę o nim <3 Pozostanę jednak nadal w fandomach aktorów :*

      Usuń
    2. Dla mnie też jest i będzie bardzo ważny niestety już dobiegł końca ,trudno mi się z tym pogodzić, bo oglądając go przeżywałam to razem z postaciami, gdy ktoś miał zły dzień to ja miałam zły dzień, gdy ktoś był szczęśliwy ja też byłam szczęśliwa, "Violetta" to piękna historia i na zawsze pozostanie w moim sercu <3 ;( (zbiera mnie na płacz) ;( ;( ;( <3

      Usuń
  5. Jeden dzień przed urodzinami 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢:c szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juzuu... co wy wszyscy macie z tymi urodzinami... W sensie: "Ojej mam urodziny w tym samym czasie co Jorge, czy Cande. O jak fajnie, jestem taka cool" XD Naprawdę laski ogar z tym, bo jaracie się aż za bardzo ;P

      Usuń
  6. Trudno mi się z tym pogodzic

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej, a będzie akcja urodzinowa dla Samuela?

    OdpowiedzUsuń
  8. A wy zapomniałyście o rekrutacji na redaktora? Już minęły 2 tygodnie z hakiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty zapomniałaś że jest szkoła, znajomi, rodzina? :) PATRZ, ONI TEŻ COŚ TAKIEGO MAJĄ! :D
      Wszyscy muszą przeglądnąć każde zgłoszenie, a następnie wytypować swoich faworytów, potem muszą wyłonić z tego kilkanaście osób, które przejdą do etapu drugiego.

      Oni chcą dobrego redaktora, a nie osobę która tylko będzie się chwalić znajomym "Jestem na blogu VP!!!!11". Pozdr.

      Usuń
    2. zapomniałeś*
      To tylko zgłoszenia a nie referaty na milion stron. W godzinę można przeczytać chociaż by nawet połowę sklejając literki. Bo podejrzewam że zgłoszeń jest koło 100 (sam mam nr 83 a wysłałem 30 września o 17).
      W sumie, widać że nie mają czasu bo tylko kilka osób pisze posty a redaktorów było dużo. Moim zdaniem powinni wyrzucić tych co się nie udzielają bo mogą zabierać miejsce innym którzy są bardziej aktywni.

      Usuń
  9. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ,, Nieeeeeeeeeeee...'' Znaczy że szkoda że to koniec Violetty

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja szczerze wierzę w 4 sezon . Zależy może jaka jest i będzie oglądalność . Nawet jeśli przygoda z Violettą się skończy to nadal będę fanką serialu . To był mój pierwszy serial w który wkręciłam się na poważnie . :) ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tez jest mój pierwszy serial, w który wkrecilam się na powaznie:)

      Usuń
  12. Wiedziałam że 3 sezon to koniec, ale taka mama cząstka mnie wierzyła że nadstawimy kropkę nad "i" i 4 sezon będzie możliwy... Ale nic nie może wiecznie trwać. Brak pomysłów (choć by się coś wymyśliło xd), aktorzy mają własne życie nie nie chcą grać w 6 (albo i więcej) sezonach tego samego programy gdzie wątki będą przewidziane i nudne. Tak jak moda na sukces. Leci od jakiś 10 lat ( nie wiem naprawdę ile to leci ) i każdy wie co będzie dalej, a aktorzy widocznie nie mają aspiracji by to rzucić i zagrać w czymś nowym i fajnym. Najbardziej czego bym chciała po zakończeniu Violetty to : a) Żeby zaczeli swoje solowe kariery (płyty, nowe filmy, seriale itp.) i b) żeby nie stracili kontaktu. Żeby nadal byli jedną wielką "Fioletową rodziną" :D. I masz rację. Do póki MY będziemy V-lovers to Violetta nigdy nie zniknie i będzie w naszych sercach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że może powstać 'Violetta film' emitowany w kinach.

      Usuń
    2. Chciałabym, aczkolwiek to nie jest chyba zbyt możliwe. Zaczyna się trasa, która kończy się pod koniec 2015, i im automatycznie potem kończy się kontrakt, bez którego zbyt wiele raczej nie zdziałają z Disneyem.

      Usuń
    3. Mogliby podpisać, jeszcze jedną ;)

      Usuń
    4. Myślę że większość by się na to nie zgodziła. Na przykład taka Lodovica - po co ma się męczyć w Disney'u? Zrobiła już swoje, zyskała popularność, teraz może się spełniać gdzie indziej. Tworzyć muzykę, grać w innych filmach, serialach.

      Usuń
  13. O nie koniec FEDEMIŁY ;_; Dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  14. coo :(
    Jak czytam te słowa : ,,Tego dnia seria kończy się na zawsze.'' to płakać mi się chce

    OdpowiedzUsuń
  15. w moje urodziny
    będę ryczeć :((((

    OdpowiedzUsuń
  16. czyli Violetta skończy się w sobotę ?

    OdpowiedzUsuń
  17. NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    szkoda ze to już koniec Violetty ale jest jeszcze jest troch troszeczkę nadziei ze jednak będzie 4 sezon Violetty.No ale nawet w polsce nawet 3 sezon się nie zaczoł i koncert Violetta live

    OdpowiedzUsuń
  18. nie m co się smucić przeciesz po Violetta 3 jest jeszcze Violetta live !!!!!!

    OdpowiedzUsuń

  19. UFF całe szczęście, a już się bałam, że będzie 4 sezon XD Może wreszcie zniknie ze sklepów plakaty Violki, bo to takie żenujące i dziecinne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tak uważasz, to po co tu wchodzisz?

      Usuń
    2. No właśnie!

      Usuń
    3. Spokojnie, rzeczy z Violetty będą jeszcze przez 2 lata w sklepach bo będzie jeszcze promocja 3 sezonu no i Violetty Live więc nowe produkty. Do teraz spotykam zeszyty czy inne rzeczy z HSM, Camp Rock czy Hannah Montana XD

      Usuń
    4. To ja, Anonim 16:11 Phy a tak na serio to chciałabym 4 sezon, ale to nie realne ;) A co do Violki to jej nie lubię i nie będę, bo jest taka wkurzająca i głupia (za przeproszeniem) :D Oglądam serial tylko ze względu na Claritę i odgrywającą jej postać - Angie <33

      Usuń
    5. Anonimku jesteś tchórzem :D Najprościej hejtować kogoś/coś z anonima no bo poco pokazać swoją twarz i przyjąć komentarze na klatę xd

      Usuń
  20. Bardzo mi jest prykro ze to jest już ostatni sezon Violetty, ja bardzo kocham ten serial i nie chce, zeby się kończył, no cóż, wszystko co fajne, kiedyś cię skończy:( Ale ja i tak będę V-Lover, 🎹 nawet kiedy będę miała 40 lat, to i tak nigdy nie zapomnę jaki cudowny był ten serial, aż brak mi słów zeby go opisać słowami.🔊 Kiedy ich kontrakt cię skończy, to mam nadzieję ze pozostaną jedną Fioletową ekipą💗, smutno mi teraz😭:-[ ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że dalej będziecie ciągnąć tego bloga po zakończeniu emisji bo go uwielbiam. :)
    Mam pytanie co do lekcje hiszpańskiego czy one nadal będą ciągnięte ? Ikiedy kolejna lekcja??
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, Anna pisała na asku, że mamy poduczyć się jeszcze lekcji ;)

      Usuń
  22. Mogę się zalozyc ze ze to ostatni sezon dlatego ze każdy serial przeważnie trwa 25 minut a jeden odcinek violetty 45-50 min dlatego to wychodzi na to jak by było 6 sezonow a dla wszystkich to tez ciężko już tyle nagrywać i wgl

    OdpowiedzUsuń
  23. To będzie wiele wylanych łez i tygodnie niedowierzań... :'''''(

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie by było, gdyby powstał film "Violetta", coś w ty stylu jak "Hanna Montana"

    OdpowiedzUsuń
  25. A może bedzie jakiś spin-off? ;_; :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oby tylko Leonetta przetrwała - tylko to mnie interesuje

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda że to będzie już koniec ,, Violetty''
    Ale z drugiej strony jak by było jeszczd kilka sezonów, to ten serial stał się nudny a producenci by jakieś cuda wymyślali.
    Na Zawsze Violetta pozostanie w moim serduchu
    A rzeczy w mojej szufladzie XD
    Ale teraz nie ma powodu do zmartwień bo pomyślcie ile nas jeszcze czeka przygód w Violettcie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. S E R I O ?! 7 luty ?! Ja 8 lutego mam urodziny -,- No gorszego prezentu to mi zrobić nie mogli ;-;

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, ze to juz będzie koniec Violetty:(

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj córka znajomych, która cały czas oglądała ten serial pewnie będzie zawiedziona. Chociaż czesto bywa tak, że niby zapowiada się koniec serialu, koniec kolejnej serii, a potem okazuje się, ze jednak kolejna seria będzie kręcona. Często stoją za tym fani, którzy wysyłają prośby dotyczace kontynuacji.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak skończy się Violetta to nie będe miała już żadnego fajnego serialu do oglądania, i ogólnie przywiązałam się do tego... Ale trudno wszystko się kończy, szkoda że tak szybko ;c

    OdpowiedzUsuń
  32. AAAAAAAAAAA! ;C Zaraz będe beczeć! Nie wytrzymam ! Już widzę jak po zkączeniu 3 sezonu na Disney Chanel będe ryczeć ;c

    OdpowiedzUsuń
  33. Wierzyłam w 4 sezon :"( A teraz po przeczytaniu tego cały czas ryczę ! :"(

    OdpowiedzUsuń
  34. mam nadzieje że Tini,Lodo,Jorgr,Candr i Diego bedą w jakimś innym serialu emitowanym od poniedziałku do piątku

    OdpowiedzUsuń
  35. sluchajcie miejcie glemboka nadzieje w sercu ze 4 sezon bedzie. ja mam to w serzu. moze powinismy cos zrobic? zalorzyc blogi bo napewno wytwurnia sprawdza wystarczajaca ogladalnosc albo popularnosc. a jak bedzie ich wiele to morzliwe ze zdecyduja sie na 4 sezon bo tini ani nikt z ekipy napewno nas niezawioda i beda walczyc o kolejne sezony. ja niestety jestem w niemczech ale tutaj jest tez taka popularnosc i tak duzo osub ile uda mi sie znalesc i ktore beda chcialy nam pomuc to napewo sie jeszcze zglosze a jerzeli w bedziecie miec jakies pomysly to zgloscie sie do tych osob co prowadza ten blog i tez mozna domnie pisac to muj mail: olakob1234@interia.eu nepodawajcie sie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tini zerwała z disneyem kontrakt !!!!!!

      Usuń
  36. Według mnie to bardzo dobrze,że Violetta sięteraz kończy i chociaż mi będzie smutno z tego powodu i w ostatnim odcinku pewnie się łezka zakręci to i tak wolę żeby się to skończyło na dobrym poziomie a nie ciągnęło jak moda na sukces,czyli im dalej tym gorzej:P

    OdpowiedzUsuń
  37. yyyyyyyyyyy sory ale po 1. moim zdaniem to ty co napisalas wyzej nie jestes prawdziwa fanka violi. bo jezeli jest sie prawdziwym fanem violetty to sie ma nadzieje ze ten serial medzie trwal jak najdluzej. a po 2 nieporuwnuj tak zajebisteo serialu jak violetta do tak popiepszonej mody na sukces. ja cie nie chce oceniac ale my wszyscy co przeczytali ten post ryczymy codziennie a nie tyklko na ostatnim odcinku . ja mam jeszcze cwierc nadzieji ze bedzie ten 4 sezon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz trochę racji ale nasza ukochana tini (nie muwie w złym sensie ja tini uwielbiam :) ) zerwała kontrakt z disneyem sama nie moge w to uwierzyć!

      Usuń
  38. a ja mam pytanie czy zobaczymy jeszcze martine naszą tini na disney chanel po 3 sezonie violetty i czy bęndzie grać innym serialu na disney chanel bęnde tesknic a jakiego bęndziecie bloda prowadzić po violetcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie bedzie grała w disneyu bo ona zerwała kontrakt z disneyem tak jak miley cyrus

      Usuń
  39. 4 sezon violetty musi być

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bedzie 4 sezonu bo martina odwołała kontrakt z disneyem i bedzie szła swoją droga jak np selena gomez zaczęła jak normalna dziewczyna a stała sie sławna dzięki jednemu serialu tak samo z miley cyrus i wiele wiele innych aktorów. :(

      Usuń
  40. Jak już Germangie będzie ze sobą to przerywają produkcje !!!
    Ja pier...

    OdpowiedzUsuń
  41. NO ES JUSTO !!!!! ( NIE FAIR )
    ¿Qué pasará con Germangie ( CO SIE STANIE Z GERMANGIE )

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo smutno mi się zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo smutno mi się zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  44. Smutne troche...pogodzilam sie ze to juz koniec ale mam zamiar ogladnac ten serial jeszcze raz od poczatku,ale z drugiej strony to juz nie bedzie to samo,nie bedzie juz tych emocji co przy premierowych odcinkach,bo bedziemy juz wszystko wiedziec,jak myslicie warto przypomniec sobie ten serial czy pozostać na tym co jest...?:-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie mogę w to uwierzyć, że nie będzie już następnych sezonów Violetty, ale i tak będę oglądała wszystkie sezony jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale przecież nadal lecą nowe odcinki violetty...

    OdpowiedzUsuń
  47. ZABIŁABYM TEGO CO PODJĄŁ TĄ DECYZJE. TAK MI SIĘ PŁAKAĆ CHCĘ. :(

    OdpowiedzUsuń
  48. Płacze w myślach cały czas mowię tez w myślach ze koniec jest zaledwie początkiem, moze nie bedzie juz violetty ale zawsze możemy kontynuować ich historie na blogu, ja sama mam bloga. Ja sobie wymawiam i wy tez wmawiajcie ze violetta nie odchodzi od nas tylko z telewizora ona ciagle bedzie w naszych sercach i myślach. Ja tego ni ukrywam ze sie boje końca violetty , boje dlatego ze jej juz nie bedzie a tyle osób sie dzięki niej zmieniło ona jest wspaniała. No ale co my zrobimy nie pełnoletnie dzieci nieumiemy po hiszpańsku. Pogudzmy sie z tym ja jeszcze sie nie pogodzilam ale sie postaram ja kocham całym sercem vilu,naty,ludmi,cami,fran

    OdpowiedzUsuń
  49. Gorzej sie jeszcze nigdy nie czulam nie wiem co bede robic, codziennie po szkole tylko czekalam na nowy odcinek a teraz nawet nie mam na co liczyc, wiedzialam ze bedzie koniec, ale mialam nadzieje jak glupia ze moze jednak zrobia tenostatni sezon 4, ze to nie 3 bedzie ostanim sezonem, pokochalam ten serial jak glupia teraz wszystko w co wierzylam sie konczy i chociaz mam prawie 14 lat to dalej kochalam to calym swoim sercem ale to juz koniec... nie mam pojecia co myslec... placze teraz jak to pisze ... nie mam pojecia dlaczego po prostu kocham ten serial ... i nie mam pojecia czy jest sens sie w oglule pocieszac skoro i tak to chyba najgorsze co kiedykolwik uslysze... te piosenki, te codzienne odcinki, to oczekiwanie na to co sie stanie... wszystko skonczone.... nie wiem dlaczego wciaz tego nie rozumiem czemu chca skrzywdzic tyle wiernych fanow? pewnie uznacie ze jestem jakas psychiczna ale tak czuje...

    OdpowiedzUsuń
  50. Violetta nauczla mnie spełniac marzenia i ze muzyka to moja pasja GRACIAS VIOLETTA

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie będzie 4 sezonu Violetty. Disney Chanel będzie miała o połowę mniej oglądalności, dlatego że połowa dzieci i młodzieży oglądało tylko Violettę. Planowali 6 sezonów i dlaczego tego nie spełnią dla miliona osób na całym świecie. i mię także Violetta nauczyła spełniać marzenia i że muzyka i taniec to moja pasja. Na moje 10 urodziny nie będzie już Violetty. Po prostu extra prezent. Mam szanse już ostatni raz się z nią zobaczyć na jej koncercie w Warszawie. Dziękuje Violetto!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Serce mi pęka, niestety wszystko ma swój koniec. Przed chwilą skończyłam czytać pamiętnik Violetta z trzeciego sezonu. Prawdę mówiąc to z trudem go zamknęła.

    OdpowiedzUsuń
  53. od dzisiaj producenci Disney Channel to kąmpletni..... nie nawidze od dzisiaj disney channel nie oglądam ani nic jedną fankę disneya macie już za sobą a waszymi innymi działaniami przeciwko nam będziecie je tracic jedna po drugiej ! kto za mną komentarze podemną !

    OdpowiedzUsuń
  54. Zeczywiscie to straszne myslec i to czuc ze nasz kochany serjal sie konczy u mnie zawsze violetta i obsada zostanie w sercu na samym poczatku.Kocham ich ponad wszystko kiedys musialo to sie skonczyc ale jesli mowili cos o 6 sezonie zgodze sie ze powinni to dotrzymac nigdy nie bylam bardziej zawiedziona i smutna juz ostatni raz zobaczylam TINI na zywo w Lodzi i Krakowie TI AMO TINi

    OdpowiedzUsuń