Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

3.10.2014

[Violetta 3] Odcinek 29

[Violetta 3] Odcinek 29

Alex wciąż nie daje spokoju Violetcie, tym razem León przypadkiem podsłuchuje ich rozmowę. Czy Roxy zostanie zdemaskowana w barze? A może ucieknie i uniknie konfrontacji? Gregorio proponuje Roxy i Fauście udział w spektaklu, Cami nie zaśpiewa z The Rock Bones, a Nicolas oświadcza się Jade. Czy zazna w końcu szczęście przy boku innego mężczyzny niż German? Co jeszcze się wydarzy w tym odcinku sprawdźcie! A może Federico usłyszy, że Ludmila ukradła piosenkę Violetcie, by zostać gwiazdą U-mixu?

Post zawiera: streszczenie, wideo.
[Aktualizacja]: Tłumaczenie fragmentu.

Streszczenie: Uff, Violetta wychodzi cało z sytuacji z peruką, ale ile razy można?! Cami odchodzi z The Rock Bones. Ludmila nie potrafi się jednak zachować odpowiednio przy władzach U-mixu. Camila zaśpiewa razem z Roky i Faustą i na dodatek z Francesca. Angie pojawia się i wraca do Studio. León podsłuchuje rozmowę Alexa i Violetty, o dziwo León go przeprasza później. Priscila pierwszy raz chyba pod wpływem emocji przed ceremonią i tego co wyczuwa między Angie a Germanem, krzyczy na Violettę.Violetta nie jest się wstanie skupić na nauce, zwłaszcza gdy dostała emaila od Leóna jako Roxy. Diego wraca do Studio aby pomóc ojcu przy pracy. Gdy Jade ogląda sukienkę ślubną pojawia się Nicolas i proponuje jej by została jego żoną. Nati wykrzykuje Ludmile prosto w twarz, że ukradła piosenkę Violetty i wykorzystała ją na na prezentacje dla U-mixu. Francesca jako Fausta w końcu wybucha przez emocje i obrywa się Gregorio.




Tłumaczenie wykonała Marcelina dla bloga Violetta Polska. Kopiowanie surowo zabronione! 

Rozmowa Diecesci
Francesca: Już to mnie sporo kosztuje, aby ukrywać nasz związek przed Violetta. Teraz spada na mnie kolejna rzecz do ukrywania. Nie mogę.
Diego: Ale mnie to wszystko jedno. Ponieważ mamy więcej czas, żeby być razem.
F: Co, dlaczego?
D: Zamierzam znowu zacząć pracować z moim tata w Studio.
F: Co, jak to przyjdziesz do Studio ?
D: Dobra, myślałem, że ta nowina uczyni cię szczęśliwą. Wszak to ty byłaś pierwszą osoba, której zależało na tym, żebym załatwił sprawy z ojcem i żebym był bliżej Studio dla bycia z tobą.
F: Dobra, ale teraz sprawy się zmieniły.
D: Dlaczego, się zmieniły.
F: Ponieważ, ja, ja nie, nie jestem już tylko mną. Jestem Faustą i Francescą równocześnie.
D: Ale co w związku z tym? Nic się nie stanie. Będziemy mogli trzymać sekret w tajemnicy, kosztuje jak kosztuje.
F: Nie wiem, nie wiem czy mogę. Ani nawet czy chce.
D: Dobra, a więc się rozstańmy.
F: Nie Diego, ja nie to miałam na myśli. Nie to chciałam ci powiedzieć, a to, że miałam na myśli te wszystkie kłamstwa. Za jednym razem mówię wszystkim, że jestem Fausta, przed moja najlepsza przyjaciółką ukrywam mój związek...
D: Co do Fausty, to prawda jest taka, że nie ponosisz winy. A jeśli Violetta powiedziała wszystko, co czuła do Leona, to nie będziesz mieć z tego żadnego problemu.
F: Tak, wiem. To był brak szczerości. Jesteśmy w trakcie uzbrajania się w fakt, że nikt nie może nas zatrzymać.

Co sądzicie o odcinku? Jak Wam się podoba?


8 komentarzy:

  1. Dziękujemy za tłumaczenia. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy w 30 odcinku Priscilla i german biorą ślub, czy są to tylko zaręczyny? Germangie, ploseeeee<333

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja już nic nie rozumiem, Lu ukradła Violi piosenke czy Lu ją napisała a Vilu zinterpretowała po swojemu? Bo podobno ta druga wersja jest prawdą xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana.niesamowita.wielka<333

    OdpowiedzUsuń
  5. Miltangie forever XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z tymi rozmowami między Violą a Alexem? Piszecie "Alex dalej nie daje spokoju Violetcie". W jakiej sprawie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba chodzi o to, że on cały czas ją podrywa ;)
      Ale też nie jestem pewna :p

      Usuń