Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

11.10.2014

[Violetta 3] Odcinek 35

[Violetta 3] Odcinek 35

Co tym razem wydarzy się w ostatnim odcinku przed przerwą weekendową? W jakiej niepewności zostawią nas scenarzyści? Jak ma się dalej sprawa Roxy? Co z U-mixem, kolejnymi projektami Studio? Czy Pablo wreszcie wróci do niego? Pewnie na większość tych pytań odpowiedź dostaniemy we wczorajszym odcinku serialu. Zapraszam do rozwinięcia posta!

[Aktualizacja] Streszczenie. 

Streszczenie: Francesca również wpada przed Ludmiła jako Fausta. Olga sądzi, że założenie zespołu to szalony pomysł. Alex i Gery podpisują mały pakt w sprawie Leonetty. Ludmila od razu leci poszukać Leóna by po raz kolejny zdradzić Violettę. Milton spiskuje przeciwko Studio. Dziewczyny - Ludmila i Violetta - również mają mały układ, Ludmila nie wygada się przed Leónem o Roxy, a Vilu przed Federico odnośnie. Angie i Gregorio próbują przekonać Pablo by chociaż w tym ważnym dniu dla Studio był z nimi. Alex cały czas oszukuje tatę w sprawie studiów, ciekawe kiedy to wszystko wyjdzie na jaw. Pablo jednak przychodzi na przedstawienie. Angie nie jest zadowolona całą szopką jaką zrobiła Violetta. Co takiego knuje Milton? Czy Studio przez niego straci sponsora? Bo jak wiemy ten drugi facet to podstawiony gość przez niego. Niestety tak.





Podoba wam się odcinek? 

101 komentarzy:

  1. W zapowiedzi Leoś zdejmuje perułke Roxy, gada coś do Roxy i odchodzi1 :O
    Widać, że jest strasznie zły...
    Tylko, czy on wiedział o tym od początku, czy ktoś mu wygadał?! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *do Violetty :P

      Usuń
    2. "Wiedziałem, że to ty i nigdy ci nie wybaczę"

      Usuń
    3. To on od początku wiedział,że to była Violetta?

      Usuń
    4. Czyli on wiedział! :O
      Oj Violka, to se nagrabiłaś :C
      Ale w sumie to dobrze, że się dowiedział, bo zawsze to Leon był winny, a teraz wreszcie się coś odmieniło...
      Niech Violetta choć raz poniesie konsekwencje i trochę potęskni za Leonem, skoro wcześniej mu nie ufała...
      PS mógłby ktoś przetłumaczyć tę rozmowę Roxy i Leona na sam koniec odcinka, kiedy Leon ją łapie i próbuje pocałować? :cc

      Usuń
    5. Leon, wybaczy Violi! Kiedy razem jadą do Sevilli, i tam śpiewają własną piosenkę. Więc Leon wiedział ze to jednak Vilu.

      Usuń
    6. a to nie był sen xD?

      Usuń
    7. Tak to był sen ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. ALE JAZDA <33 W KOŃCU SIĘ WYDA KOCHAM CIĘ LEONN <33 WIEDZIAŁ OD POCZĄTKU <33 KOCHAAAAAM ILE SIĘ DZIEJE ,,,,, <333 I W KOŃCU IDEALNA VIOLETTA COŚ ZROBIŁA ŹLE A NIE ZAWSZE WINA LEONA <2+1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHAH XD No zawsze tylko Vilu najwspanialsza ale nie ufna jest sama dla leona i jest hipokrytką :* Oczywiście Tini jest naprawde wspaniałą osobą a złe zdanie ejst tylko o Violetcie :) A Jorge to wg najwspanialszy... Te wszytskie Vine z Ruggero poprawiają mi humor.

      Usuń
    2. Natalka K byli razem przez 20 odcinków. Nie oglądam 2 sezonu, żeby znowu tego nie przeżywać.

      Usuń
    3. Niby byli razem ale się ciagle kłócili i zachowywali jakby razem nie byli :P
      Taka Leonetta to nie Leonetta XD

      Usuń
  4. Ehhh no i pewnie teraz do finału poczekamy sobie na leonette
    Bez sensu jestem zła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No. Ja też, ale tak to by było nudno, ale w sumie Leonetta miała może 5 odcinków, jak byli szczęśliwi, nawet nie 5 tylko mniej :c Ale lepiej, że się dowiedział a nie by ten cyrk był do finału :c

      Usuń
  5. Coś właśnie miałam takie przeczucie, że Leon wiedział od początku, ale że się inni nie pokapali? XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Wie ktoś może kiedy wejda w kioski gazety Bravo, to z Violetta, 100 stron i 25 plakatow? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się wydaje ze Maksi czy Maxi nwm jak to ske pisze jemu powiedział

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurde kiedy będzie szteszczenie do odc 34 ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe czy się pocałują boo chyba on gdzie indziej jej ściąga tą perukę niz tam gdzie sie odcinek zakonczyl co nie ? chyba ze mi sie myli xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 36 odcinku roxy etedy cos tam krzyknela, bo wiecie leon zfradzilby ja z roxy, a roxy to violetta

      Usuń
  10. Violetta tragicznie śpiewa ,,Quiero''. Ludmiła nieskończenie razy lepsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi właśnie się podoba bardziej wersja Violetty. Jak słuchałem Quiero na płycie to wydawało mi się że to najgorsza piosenka na płycie a gdy Violetta ją śpiewa zmieniam zdanie.

      Usuń
    2. Majk Jona, ja też tak myślę :)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Właśnie macie takie rozumki, że wszystko co zaśpiewa Lu jest najgorsze, ale jak Violetta to najlepsze, to są właśnie (-) przywiązywania się do głównej bohaterki, nie umiecie oceniać obiektywnie, tego jak ktoś śpiewa.

      Usuń
    5. violetta obrzydliwie śpiewa quiero w ogóle każde piosenki śpiewa tragicznie xd. to jest playback a w rzeczywistości to fałszuje jak zdechła kaczka. może mi się tak wydaje że kocham Mechi (dlatego jestem za Ludmiłą)

      Usuń
    6. Mi też zdecydowanie bardziej przypadło do gustu wykonanie Mechi. I zaczyna mnie wkurzać, że Violetta musi śpiewać prawie wszystkie piosenki. Dali by chociaż jedną bez niej.

      Usuń
    7. Boże... Czy nie mogę mieć własnego zdania?!
      Denerwują mnie osoby, które sadzą, ze przejrzały wsyztskich na wylot....
      Właśnie ja ogólnie nie lubię VIoletty -,-
      Wolę Ludmiłe
      Ale choć raz nie mogę powiedzieć, ze Violetta zrobiła coś lepiej, bo wszyscy wiedzą lepiej ode mnie, czemu tak sądzę i od razu tylko HEJT HEJT HEJT HEJT ;-;
      Ogarnijcie się i nie oceniajcie, ponieważ jak dla mnie Ludmiła zaśpiewała tą piosnekę sztucznie, a Martina okazała w niej uczucia...
      Mogę mieć swoje zdanie, wiec nie hejtujcie od razu jak ktoś woli Violettę...
      CHoć nie lubię Violetty to pisoenka "Quiero" spodobała mi się bardziej w wykonaniu Tini niż Mechi...
      ;-;

      Usuń
    8. No zgadzam się z tobą Ludmila lepiej śpiewa Quiero niż Violka. I kocham Ludmilke <3

      Usuń
    9. No dobra moż przesadziłam obie zaśpiewały ładnie, ale to nie znaczy, że musicie kogoś hejtować jak wyrazi swoją opinnie. To tyle ode mnie.

      Usuń
    10. A mi wlasnie podobaja sie obie wersje tej piosenki ludmily i Violki. :) I zgadzam sie z batmanem xd, wszystkie te piosenki z tej nowej płytuy musza byc violku, no heloł.

      Usuń
    11. Wlasnie kurde tez mnie takie osoby denereują, napisze że bardziej podobala mi sie jak to zaspiewala Ludmi to od razu mnie hejtóją, bo im sie bardziej podoba wykonanie Violki, No dzieci prosze Ogarnijcie się, nie kazdemu moze sie podobac to same wykonanie -.-,...

      Usuń
    12. Każdy ma swój gust i trzeba to uszanować ;-;

      Usuń
    13. Mercedes zawsze śpiewa dziwnie, inaczej interpretuje piosenki. Przeciąga albo opóźnia. Tylko to jest tak że fanki Ludmiły mówią że ona zawsze śpiewa lepiej. Martina najgorzej na świecie. Prawda jest taka że obie mają talent ale nie każda piosenka jest dla każdego.

      Usuń
    14. No zgadzam się, z toba nie kazda piosenka jest dla kazdego może tą piosenke Quiero troche lepiej zaśpiewala Violka, ale np, Si es por amor O wile lepiej zaśpiewala Ludmi ;)..

      Usuń
    15. tu akurat się zgadzam, np jak Ludmiła śpiewała si es por amor na pianinie w 2 sezonie to wyszło jej świetnie. zależy od piosenki i od głosu ale uważam że Quiero lepiej brzmi u Violetty.
      P.S. Czemu nie nagrali nowej wersji Destinada Brillar jak były występy w pierwszym odcinku 3 sezonu? Przecież Ludmiła się zmieniła. Violetcie nagrali nową wersję.

      Usuń
    16. Ale ja też wyraziłam tylko swoje zdanie. Nie chodziło mi o to aby kogoś hejtować!
      A to, że Ludmila zaśpiewała bez emocji to według mnie to była po prostu gra aktorska. Mercedes gra taką postać( która nie wykazuję zbyt wiele emocji zwłaszcza przyjaźnij czy miłości).

      Usuń
    17. Mi również bardziej przypadła do gustu wersja Lu :) Myślałam że w końcu będzie miała swoją piosenkę, ale nie. Wszystko musi pisać Violka :(

      Usuń
    18. No wnerwia mnie to że, prawie wszystkie piosenki z tej nowej płyty są Violku. Mogli by chociaż jedną dać Ludmi. :(

      Usuń
  11. Leon od początku widział że Roxy to Violka. Specjalnie udawał że nie poznaje jej żeby zobaczyć co ona dalej będzie robić. W końcu specjalnie ,,zagonił'' ją tam gdzie nikogo nie było żeby załatwić to w cztery oczy, to co powiedział mówił tak naprawdę do Violi i gdy się prawie pocałowali Leon sprytnie ściągną jej tą perukę.... i to nie Leon wyszedł w tym wszystkim na głupka ale sama Violetta O_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest to że wszyscy myśleli że z niego zrobią odiote a tu masz ona wyszła na taką :D

      Usuń
    2. LEOŚ MISTRZ :D

      Usuń
  12. Czy mogliście wczoraj oglądać odcinek na żywo? Bo mi w odtwarzaczach na blogu Fineasz i Ferb lecieli hmmm :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też oni lecieli, ale potem puścili Violkę, ale chyba od którejś minuty, bez intro i tego "Previamente" czy jak to tam :/

      Usuń
    2. Aha no ja nie zaczekałam, ale na przyszłosć jakbym w razie oglądała na żywo to będę pamietać hehe :D Dzięki ;)

      Usuń
  13. Wszyscy tylko o Leonetcie gadają, a ja dalej się zachwycam solówką Fede w "Ven con nosotros" xd <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ja coś przegapiłem z występem Violetty? Chodzi mi o zdjęcie we tle posta, na którym Violetta śpiewa. A w odcinku nic nie było takiego o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie w następnym odcinku, pewnie gdzieś na początku :)

      Usuń
  15. Czy Violetta śpiewala jakaś piosenkę na tym show? Bo na tym zdjęciu z nagłówka wygląda, ze tak, ale nigdzie tego nie mogę znaleźć w odcinku :( A jeśli nie śpiewala, to z której minuty jest ta fotka ?Proszę o odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie śpiewała Quiero w następnym odcinku :)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź ;-) Szkoda, że Ludmi nie będzie tego śpiewać :( I ciekawe co z Underneath it all? Czy będzie na występie?

      Usuń
    3. Wątpię. Bardziej prawdopodobne będzie to, że Vilu zaśpiewa ją Leonowi żeby jej wybaczył :)

      Usuń
    4. Właśnie :-) Teraz musi się postarać :) Ale mam nadzieje, ze Underneath it all usłyszymy w całości, bo to cudowna piosenka ♥

      Usuń
    5. Też tak myślę. Moje wcześniejsze przypuszczenia były takie, że ona zatraci się w karierze i wtedy napiszę tę piosenkę. Mam nadzieję, że jej wybaczy. Co ja gadam, na pewno jej wybaczy!

      Usuń
    6. Tez tak myślałam! Sądziłam, że Violetta zacznie gwiazdorzyc i przestanie sie przejmować swoimi przyjaciółmi, rodzina i Leónem. Ale jak widać, scenarzyści nas zaskoczyli! Ale wierzę w to, że tak piękna piosenka jak Underneath sprawi, że León wybaczy Vilu i zwycięży miłość, która tak naprawdę tylko do niej czuł ♥ A tak poza tym, to ciesze się, że okaże się, że on od początku wiedział Roxy :) Byłam pewna,że wie o tym, ale była taka nautka niepewności :-) W sumie nie mogliby z naszego Leosia zrobić idioty, który nie poznalby dziewczyny, której kocha ;) Szkoda tylko, że na szczęśliwa Leonettę bd trzeba jeszcze poczekać :(

      Usuń
  16. I dobrze tak Violi
    Mam nadzieje ze Leon tak szybko jej nie wybaczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się z tobą zgadzam, powinna ponieść karę za swoje postępowanie, bo przebieranie się za Roxy i oszukiwanie Leona i wszystkich wokoło było bardzo nie fair.

      Usuń
  17. Nie no, miałam niewielką nadzieję, że Leon tylko się zgrywa, że wie, kim naprawdę jest Roxy, ale myślałam, że jednak już zrobili z niego głupka, co nie poznaje własnej dziewczyny; a tu proszę, muszę przyznać, że mnie zasoczyli i to bardzo pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.s. Tez sądzicie, że Ludmiła lepiej zaśpiewała Quiero niż Violetta?

      Usuń
    2. No ja tez tak sądze :)

      Usuń
    3. I ja też sodze ze o wiele lepiej.... Niech lepiej Ludmila to w nasteonym odc zaspiewa a nie ta glupia Sroletta -.-

      Usuń
  18. Niech ktos przetlumaczy diecesce prosze ..:(:(

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy ktoś może przetłumaczyć co Leon mówi do Roxy (Violetty) na koniec odcinka ? błagam

    OdpowiedzUsuń
  20. Coś mnie ścisnęło w gardle w momencie, gdy Diegesca się przytuliła i tu nagle wchodzi Angie, tak jakby zostali przyłapani na gorącym uczynku :D Taka mini zdrada Dieguito... Ale gdy Diego wychodząc spojrzał się na Angie to pomyślałam jedno: DIELARI!<33 Jak ja ich kocham ~;~ Nawet podczas nagrań nie potrafią oderwać od siebie wzroku, bo wątpię aby w scenariuszu miałby się na nią patrzeć, bo niby po co? Wiem czepiam się szczegółów XD

    OdpowiedzUsuń
  21. Prosze niech ktos przetlumaczy Diecesce !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedy streszczenie tego i 34 odcinka?

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy ktoś może przetłumaczyć co Leon mówi do Roxy (Violetty) na koniec odcinka ? błagam

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy ktoś może przetłumaczyć co Leon mówi do Roxy (Violetty) na koniec odcinka ? błagam

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy ktoś może przetłumaczyć co Leon mówi do Roxy (Violetty) na koniec odcinka ? błagam

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy ktoś może przetłumaczyć co Leon mówi do Roxy (Violetty) na koniec odcinka ? błagam

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy ktoś może przetłumaczyć co Leon mówi do Roxy (Violetty) na koniec odcinka ? błagam

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy ktoś może przetłumaczyć co Leon mówi do Roxy (Violetty) na koniec odcinka ? błagam

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy ktoś może przetłumaczyć co Leon mówi do Roxy (Violetty) na koniec odcinka ? błagam

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepraszam,że tak napisałam kilka razy moją prośbę,ale nie znam hiszpańskiego a to co mówi jej Leon na końcu to już na pewno można się zorientować ,że wie ,że to Violetta - zrozumiałam tylko coś o jej oczach ale o co chodzi nie mam pojęcia - POMÓŻCIE BŁAGAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. -Wiedziałem, że to ty. Nigdy nie wybaczę Ci tego co zrobiłaś.

      Usuń
    2. Przetłumaczyłam to w jednych z pierwszych komentarzy.

      Usuń
  31. Niech Ludmi skonczy wreszcie z tum u-mixem i niech Fedemiła wróci !! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. w której minucie viola śpiewa Quiero

    OdpowiedzUsuń
  33. A mnie się zdaje że Leon się nie dowie i to będzie tylko Violetty sen, i właśnie przez ten sen będzie bała się wyjawić mu prawdy. Ach ten Disney <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł. :)

      Usuń
    2. ja tez tak myślę że to będzie sen :D

      Usuń
    3. To bardzo prawdopodobne! Nie pomyślałam o tym! Ale pewnie tak będzie, zawsze tak jest!!!

      Usuń
    4. Dzii no faktycznie zawsze tak jest jak ma ccoś się stać to to tylko sen albo jakaś pomyłka -,- dobrze rozumujesz ♡

      Usuń
  34. Przetłumacz rozmowę końcową Roxy i Leona !

    OdpowiedzUsuń
  35. Czy ktoś może przetłumaczyć rozmowy diecesci???

    OdpowiedzUsuń
  36. Ogladalam qczorajszy odcinek na yt i to tylko sen a w zapowiedzi do 37 odcinka francesca zalozy peruke roxy i lepn zobaczy vilu i odwrocona fran jako roxy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kiedy w końcu skończy się ta szopka z Roxy?

    OdpowiedzUsuń
  38. kiedy będą przetłumaczone fragmenty rozmów :) ?

    OdpowiedzUsuń
  39. Diecesca najlepsza!!! <3 kocham ich <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak ja nie cierpię tego Alexa, ciągle przerywa momenty Leonetty i zgrywa niewinnego -,- Już wolałam Diego i Tomasa, ale ten Alex to taka 8eqwnfuqwenfwq że się nie da wypowiedzieć xD Kocham Leonettę, a te wszystkie kłótnie zaczęły się przez tego ALEXA, a ta Gerry też już mnie denerwuje. Od początku jej nie lubiłam, niby taka w porządku, ale co jak co nie wyznaje sie miłości jak widać że chłopak jest zakochany w kimś innym ._. Możecie nie podzielać mojego zdania, ale ja nie lubię ani Alexa, ani Gerry z dupy wzięci ;-; Sorry, ale się zbulwersowałam bo jak tak kocham Leonettę, a oni wszystko niszczą ;cccc niech Leon i Viola się pogodzą ;( A tak po za tym to od początku się domyślałam, że Leon wie o Roxi, no ciężko było nie zauważyć że to Violetta, pewnie chciał jej dać nauczkę. Ehhh ;// Ale z drugiej strony w końcu to nie Leon jest ten zły. Bo zawsze jest "Jego" wina, a fajnie że w końcu ta Idealna Violcia popełniła jakiś błąd i niech ona sie teraz o niego stara, jak on przez 2 sezony - w sumie to w drugim się też trochę starała, ale jednak to na koniec Leon chciał być z nią ;P Ja chcę Leonette :c A tak z innej beczki ;D to bardzo lubię Diecesce, polubiłam Diego w tym sezonie i tak słooodko wygląda z Fran<3 A wiecie może czy Naty i Maxi są parą ? Bo ja już nie jestem pewna ;c - a to następna para którą ubóstwiam :D Zrobię taki Ranking par XD :
    1. Leonetta
    2. Naxi, Diecesca, Fedmiła, Germengi <3 - trochę dużo tych par na 2 miejscu, ale coo tam :D
    Innych też lubię, ale to moje ukochane :D
    Woow ale się rozpisałam xD Mniejsza o to, proszę niech Leonetta się pogodzi i ma być Happy :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Proszę, niech ktoś przetłumaczy rozmowy diecesci

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzięki za streszczenia:)Jesteś kochana<333333333

    OdpowiedzUsuń
  43. http://www.kreskoweczki.pl/kreskowka/80567/violetta_odcinek-195/ nowy odcinek

    OdpowiedzUsuń