Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

11.01.2014

[Prasa] Fun Club - kolejny wysyp gwiazd z Violetty


Pewnie pamiętacie jak poprzednio pisałam dość sporawy post o Fun Clubie (klik). I w tym wydaniu (nr 2 2014 r.) nie zapomniano o naszych ulubieńcach! Nie są to plotki czy jakieś wymysły nie wiadomo skąd porównując ostatnie wydanie Bravo. Ciekawostką jest to, że jest w nim Alba Rico oraz doskonałą wiadomością będzie to, że jest plakat naszego ulubieńca. Ale nie zdradzę kogo, musicie sami zobaczyć! A zatem miłego przeglądania! 

Scany zamieściłam AnnaWiktoria dla bloga Violetta Polska. Kopiowanie surowo zabronione!

Zacznijmy zatem po kolei. Pierwsze co można zobaczyć w Fun Clubie to: Foty i ploty!
A w nim Diego w dziale Chłopcy bez koszulek! A tutaj pełna sesja dla przypomnienia [klik]!


Nie zabrakło tutaj Martiny! Pierwsze zdjęcie z mniejszym podpisem: Martina na żywo Gwiazda twierdzi, że koncerty pozwalają jej podziękować fanom za wsparcie i miłość! Jest z L'Anno Che Verrá. Tutaj macie dla przypomnienie posty o których pisałam na ten temat: zapowiedź [klik], podsumowania [klik].

Martina chce być jeszcze lepsza! Od kliku miesięcy Martina Stoessel (16 l.) podróżuje po świecie i razem z ekipą serialu "Violetta" daje fenomenalne koncerty. Gwiazda wciąż jednak nie jest z nich zadowolona. "Zapisałam się na lekcje gry na gitarze. Myślę, że gdy nauczę się na niej dobrze grać, moje koncerty staną się jeszcze bardziej efektywne", tłumaczy aktorka.


Pora na wywiad z Martiną!

Ciągle w trasie:



Oczarowana "Mediolan jest śliczny", napisała Martina. Jak pamiętamy zdjęcie jest z instagrama aktorki i jest sprzed 7 miesięcy. 


Malaga na Gwiazdkę Ozdoby świąteczne spodobały się aktorce

 Gwatemala Ten kraj Tini odwiedziła po drodze do Wenezueli


Na ulicach W Barcelonie aktorka długo spacerowała z Mercedes Lambre


Szaleństwo Gwiazdę wszędzie witają tłumy...
 
Martina Stoessel wyznaje: "Tak bardzo tęsknię za ukochanym!" Czy ich miłość przetrwa tę próbę?
Spotykają się od niedawna i są  na zabój w sobie zakochani. Martina Stoessel (16 l.) i przystojny Peter Lanzani (23 l.) ponoć nie potrafią już bez siebie żyć. A jednak muszą...
"Widujemy się stanowczo zbyt rzadko", mówi ze smutkiem w głosie aktorka. Od kilku miesięcy dużo podróżuje. Promuje serial "Violetta" na niemal cały świecie. Zwiedziła już wszystkie kraje obu Ameryk, była też we Włoszech i Hiszpanii. Do Domu wraca jedynie od święta. "Ale nawet wtedy mijamy się", twierdzi. Peter Lanzani gra w argentyńskim serialu "Aliados" i nie zawsze ma czas, by się z nią spotkać. Strasznie za nią tęskni... a ona za nim. Dobrze, że mają na to sposób: rozmawiają przez Twittera, a także SMS-ują. "Jestem w Maladze i bardzo żałuję cię tu nie ma", napisała niedawno aktorka. "Przesyłam buziaczki", odpowiedział Peter. Takie drobne z pozoru dowody czułości wzmacniają jedynie łączące ich uczucie i dają poczucie bliskości. A co z telefonami? "Kiedy jestem w Europie i kładę się spać, on dopiero wstaje. Dlatego częściej piszemy do siebie", tłumaczy Martina. Za pośrednictwem internetu zwierza się chłopakowi ze wszystkich swoich problemów. "Peter jest starszy i więcej wie o tym, jak rozmawiać z fankami czy dziennikarzami. Często doradza i nieustannie wspiera", dodaje aktorka. Gwiazda wie, że może na niego liczyć w każdej sytuacji. I podobno wcale się nie denerwuje, kiedy ukochany całuje się na planie z innymi dziewczynami. "Jako dziecko sporo czasu spędzałam wśród filmowców, bo mój tata był producentem. Nauczyłam się, że przed kamerą nic nie dzieje się naprawdę. Nie wiem, co to zazdrość", dodaje. Być może właśnie dlatego ich uczucie z każdym dniem staje się mocniejsze. "Miłość daje mi kopa, napędza mnie, poprawia humor", twierdzi Martina. I nawet największa odległość nie przeszkodzi jej kochać Petera! 
Przytuleni zakochani Kiedy spotykają się, nie mogą się sobą nacieszyć!
Ale jak wiemy artykułu jest dość opóźniony, bo aktor Peter Lanzani, jest obecnie wraz z Tini w Europie i towarzyszy jej często. Tutaj macie przypomnienie artykułu z Gente, w którym Tini wypowiada się na temat podróży w Europie: [klik]. Widać ich na wspólnych zdjęciach. Byli razem zobaczyć papieża, oto post [klik], spędzili razem sylwestra we Włoszech po koncercie w L'anno Che Verrá [klik].
On wcale nie jest zły! 
Rodzice aktorki polubili jej chłopaka Peter Lanzani jest starszy od Martiny o całe siedem lat. Nic dziwnego, że bliscy bali się o nią. Podejrzewali, że ich związek szybko rozpadnie się. Zmienili zdanie, kiedy lepiej go poznali. Na uroczystej gali organizacji UNICEF (o której pisałam tutaj: [klik]) Lanzani robił wszystko, by zdobyć sympatię rodziców dziewczyny. Nie tylko zabawiał ich rozmową, ale skakał w kółko Martiny i we wszystkim jej usługiwał. "To naprawdę uroczy, dobrze wychowany chłopak", powiedział później tata aktorki, Alejandro, starszy od jej mamy, Mariny, o.... dwanaście lat!
 Obiad z rodzicami Peter spotkał rodziców Martiny na gali UNICEF

A tutaj pojawienie się Tini mnie bardzo zaskoczyło, bo jest w dziale: One mogłyby do niego pasować. Chodzi o Dawida Kwiatkowskiego. Nie wiem skąd te założenie. Pewnie wywnioskowano to na podstawie jego wywiadu w który opowiada on o ideale dziewczyny wg siebie. Ale raczej nigdy się nie spotkają....


Martina Stoessel (16 l.) Na aktorce z serialu "Violetta" można polegać. Przyjaciele są dla niej najważniejsi, a taką lojalność ceni w dziewczynach Dawid

Jak często urządzacie sobie piżama party z przyjaciółkami? Fun Club w dziale Przepis na domowe party pokazuje jak można zrobić sobie w ten dzień domowy salon kosmetyczny


Zdjęcie chyba jest dość dobrze widoczne. Miłego czytania!

Co powiecie na mały quiz? Którym zimowy dniem jesteście? 


Mam nadzieje, że quiz jest w miarę widoczny :) Jeśli uda wam się uzbierać 14-16 punktów, to waszym zimowym świętem będą Walentynki!
Jesteś romantyczką, jak Mercedes Lambre (21 l.) z "Violetty". Przez całą zimę myślisz wyłącznie o walentynkach. Zastanawiasz się, czym zaskoczyć ukochanego, a jeżeli jeszcze go nie masz - co zrobić 14 lutego, by zdobyć serce chłopaka, który Ci się podoba. Wszechobecne serduszka sprawiają, że wierzysz w swoje powodzenie jak nigdy.
P.S. Nie zapomnijcie w komentarzu pochwalić się co Wam wyszło, ok? Ja zaraz też zrobię sobie ten quiz! 

Pora na Gorące pytania! Niestety nie podobają mi się one. Zresztą sami zobaczcie. Pewnie i tak większość z was nie przyzna mi racji. Ale to nie my powinniśmy o tym decydować. I dziwi mnie tak duża liczba na nie.

A teraz czas na - sorpresa! Czyli małą niespodziankę, o której pisałam na samym początku. Pewnie będzie to wielka radość dla jego fanek, można go sobie powiesić nad łóżkiem (choć zakładam, że macie ich sporawo i tak :)) by śnić o nim! Co Wy na taki prezent?


Pora na kolejny quiz, który trochę mnie rozbawił, a zwłaszcza jego podpis. Czy znasz się na chłopakach? Jesteś ekspertką od "płci brzydkiej" czy raczej słabo ją rozumiesz? Sprawdź!
P.S. Pochwalcie się co Wam wyszło w komentarzach! Niestety nie zgodzę się z przypisem, że Martina Stoessel (16 l.) podobnie jak jej bohaterka Violetta, ma sporo problemów z chłopakami! Przecież jak widać jest szczęśliwa z Peterem. Więc ten komentarz z porównaniem jej a Violetty jest nie na miejscu!

Pora na małą zgadywankę - Co oni jedzą? Czy jako V-lovers, potraficie odgadnąć, co nasza Tini jadła ostatnio? Sprawdźcie co macie do wyboru i do której z gwiazd pasuje. A może odgadniecie prawidłowo! Odpowiedzi podam na końcu posta, byście nie mieli za łatwo :D 
Nie zapomnijcie się pochwalić w komentarzach czy odgadliście!  

Co powiecie na mały horoskop?  A zatem co czeka nas w ferie zimowe? O zaskoczeniu jest tutaj Alba Rico (czyli serialowa Naty). Urodziła się 26 lutego. Kto zatem urodził się blisko tej daty? Pochwalić się w komentarzach! Ja jestem tydzień po Pablo Espinosie i ten sam rocznik!

Wierzycie w ogóle w horoskopy? Jest też mała literówka, zamiast FARIE powinno być FERIE.

To już ostatnia strona Fun Cluba, zatem - Prosto z sieci fotki miesiąca. A w nich nasza Martina! Niestety fotka jest dość nieaktualna, bo z 2 miesięcy temu. 


A tutaj macie obiecane odpowiedzi do - Co oni jedzą?

1.C
2.E. 
3.D
4.A
5.B

Jak Wam się podobają artykuły z Fun Cluba? Zamierzacie kupić? Wg mnie jest o wiele mniej plot niż w Bravo i o wiele lepiej przez to się czyta.



29 komentarzy:

  1. Świetny post ;) koniecznie muszę kupić tą gazetę
    P.S. Pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jestem tydzień i jeden dzień przed Albą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli dobrze liczę to 18 lutego, tak?
      Pjona, ja też. XD

      Usuń
  3. Boże Narodzenie! :D
    Super <33
    Kiedyś kupiłam z koleżanką FanClub i (w horoskopie) przy zdjęciu Lodo było napisane Cande, albo na odwrót i był plakat Jorge, wtedy miał taką czerwoną poduszkę w kształcie serca ♥ Chociaż teraz też jest fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 26 dni przed Albą :) Koffam ją! A post super. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam Mirande. Zgadłam co je Miley, Carlos i TIni. Pomyliłam tyko justyna i Belle

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam urodziny 5 dni po Martinie . W 1 Quizie mi wyszedł Sylwek 12 p . O chłopkach ddopiero się uczę :D i myslałam że Tini je 1 :( a się pomysiłam ...

    OdpowiedzUsuń
  7. A ile kosztuje taki FanClub ??? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4.99 troszke drozej niz bravo.

      Usuń
    2. Ale Bravo jest 2 tyg. więc trzeba przeliczyć cenę razy dwa na miesiąc. A Fun Club jest raz w miesiącu :]

      Usuń
  8. HahahaxD Ja z Albą urodziny obchodzimy w tym samym dniu!:D
    Czyli 26 lutego, ale inne roczniki!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A czemu w horoskopie są tylko 4 znaki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzuciłam tylko tą stronę gdzie jest Alba. Ale mogę wrzucić i tą drugą. Chcesz?

      Usuń
  11. Wow, dziękujemy za dodanie tego! Super fajne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiecie czy już są wyniki konkursu z Violetty organizowanego przez universal music polska?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile info o Tini <3 KUPUJĘ!!!

    Zapraszam na mojego bloga o Violetcie i Martinie Stoessel: http://violetta-tinistoesselpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje ci świetnego pomyslu na bloga.Bardzo przyjemnie oglądało mi sie wszystkie wstawione przez ciebie posty.Była bym bardzo wdzięczna gdybyś skomentowała mojego bloga! http://kochamy-leonette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się urodziłam 27 lutego:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post <3 ! Wyszło mi Walentynki i potem 'Jesteś ekspertką !'

    OdpowiedzUsuń
  17. Plakat *__* <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post!
    Taak, koniecznie muszę go jutro kupić! ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. zróbmy filmik dla Alby proszę

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam na bloga:
    violettapl24.blogspot.com
    do 26.01.2014 r. trwa nabór.
    Blog dopiero powstaje.Chciałabyś/chciałbyś:
    - prowadzić bloga z innymi
    - publikować swe posty
    - tłumaczyć wywiady
    - robić grafikę
    W takim razie dołącz do nas.

    OdpowiedzUsuń