Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

7.07.2014

[Violetta3] Ścieżka dźwiękowa

[Violetta3]  Ścieżka dźwiękowa


Jak wiecie z [tego] posta Disney LA zapowiedział premierę nowego albumu ze świeżutkimi utworami z trzeciego sezonu na lipiec. Znamy już jej zawartość! Jeżeli jesteście ciekawi co takiego zgotowała nam Pol - ka zapraszam do czytania ;)

Jak wiecie z poprzednich postów poprzednie egzemplarze sprzedały się 800.000 sztukach w Ameryce Łacińskiej i 2 milionach na całym świecie. Trzeci sezon ma być tym ostatnim, czy płyta osiągnie zamierzony przez producentów sukces? już sama piosenka promująca sezon "En Gira" - "W Trasie" [klik], choć na YouTube ukazała się nie całe trzy tygodnie temu już ma prawie pół miliona wyświetleń! Czy reszta przyjmie się tak samo? przyjrzyjmy się zatem okładce i zawartości nowego krążka.


Płyta będzie nosić tytuł 
"Gira mi canción" - "Obraca się moja piosenka".

Tak jak według zapowiedzi idealnie będzie się koordynowała z głównym motywem nowego sezonu, czyli rozwojem kariery bohaterów po wielkiej trasie "Violetta En Vivo". Tło dość przyjemne (szczerze mówiąc takiego właśnie się spodziewałam). Martina jako Violetta ubrana jest w delikatną kwiecistą sukienkę do tego ciemno różowa kurteczka i gotowe. Jak się jednak ma nasza Tracklista?

Na liście znajdziemy 13 otworów, a w tym:

1. En Gira - W Trasie
2. Amor en el Aire - Miłość w Powietrzu
3. Supercreativa - Superkreatywna
4. Encender Nuestra Luz - Rozpalać Nasze Światło
5. Ser Quien Soy - Być kim jestem
6. Quiero - Chcę
7. Rescata mi Corazón - Ratuj moje Serce
8. Aprendí a Decir Adiós - Nauczyłam się Powiedzieć Żegnaj
9. Descubrí - Odkryłem/am
10. Queen of the Dance Floor - Królowa Parkietu
11. Underneath it All - Pod tym Wszystkim
12. A Mi Lado - Przy Moim Boku
13. Friends 'till the End - Przyjaciele do końca


Jak widać jest to kompletna mieszanka wybuchowa. niektóre opowiadają o karierze, inne o miłości ( która pewnie przez ich prace będzie się rozpadać, podobnie jak przyjaźń) i tu np. "Ser Quien Soy", "Aprendi a Decir Adios" (śpiewana przez Fran, najpewniej z myślą o Marco) , "Rescata mi Corazón", "Encender Nuestra Luz". Zauważyliście pewnie, że pojawiło się też "Underneath it all", wcześniej zapowiedziane przez Mateusza, śpiewane przez Martinę. Przeczuwam również, że "Supercreativa" czy "Queen of the Dance Floor" zostaną stworzone przez Ludmiłę, w końcu jest "supernovą". Wszystkie brzmią równie wspaniale jak i tajemniczo. Z pewnością wszystkie będąc odzwierciedlać zarówno uczniów Studio jak i histrie im towarzyszące.
Oprócz na razie ukazanego "En Gira", "Aprendi a Decir Adios" ( z czego druga to fragment z promo) nic się jeszcze nie ukazało. Tak jak jednak zapowiedział Jorge podczas pierwszej konferencji prasowej promujacej sezon [klik] możemy się napotkać z  nutką Michaela Jacksona, kompletna nowoczesność.

Premiera w Argentynie nastąpi 18 lipca 2014r.

I co myślicie? Też na sama myśl ślinka Wam cieknie tak jak mi?

49 komentarzy:

  1. Było w ten weekend jakieś nowe promo?

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd to wiecie? Ta tracklista skąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z naszych źródeł ;)

      Usuń
    2. Nie ma linku nie ma dowodu, ze to prawda

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    4. TO KLAMSTWO WCISKAMY WAM KIT JA TO WYMYSLILAM :)
      Nie bedziemy podawac zrodel dopoki to nie bedzie potrzebne czytelnikowi, to oczywiste, poniewaz inne blogi czestokroc zeruja na naszej pracy ;) Twoje zaufanie to rzecz ktora mnie nie interesuje - wierz lub nie, twoja wolna wola i wybor.

      Usuń
    5. Milens to akurat chyba źle o tobie świadczy, że jako redaktorce nie zależy ci na zaufaniu czyteników bloga. Rozumiem, że nie chcecie podawać źródła, cos jak tajemnica dziennikarska, ale może tak troche milej to powiedz?
      Bez czytelników to ten blog jak i żaden inny nie miałby sensu.

      Usuń
    6. Popieram Milens :) Jeśli to napisały, to raczej wiedzą. A same możecie się przekonać, czy te piosenki będą, zapraszam do oglądania 3 sezonu po wakacjach :)

      Usuń
  3. Nie moge się doczekać :-DD

    OdpowiedzUsuń
  4. A premiera w Argentynie nie ma być 28 lipca? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super jak u nas będzie to kupię

    OdpowiedzUsuń
  6. a kiedy będzie u nas cos wiecie ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Hoy somos mas - tracklista z drugiego sezonu - pojawila sie u nas na 2-3 tygodnie przed premiera Violetta2 w polskim Disney Channel. Mozna sie wiec spodziewac, ze Gira mi cancion pojawi sie u nas we wrzesniu/pazdzierniku

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ LEONETTA < 3

    OdpowiedzUsuń
  9. Boze jak boskooo!!! <3 Hay amor en aire PIOSENKA JORGE juz sie nie moge doczekac az jej przeslucham!!! ^^

    ~Arya Stark

    OdpowiedzUsuń
  10. Supercreativa - myślę, że to będzie piosenka Ludmi.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może podacie źródło? violetta-online.blogspot.com tam jest podobny posty, tylko po hiszpańsku... Bądźcie uczciwi. Ogółem spoko post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zaznaczylam wyzej nie chcemy podawac zrodel, poniewaz kazda informacje trzeba znalezc, a dla co poniektorych blogow napisanie posta to tylko wejscie do nas i zrobienie copy paste. Zrodel jest zwykle sporo a prawie wszystko od reki wyplywa na twittera

      Usuń
    2. "Bądźcie uczciwi"- nie rozwalaj mnie xd

      Usuń
  12. Tak tak
    Mów dalej słuchamy

    OdpowiedzUsuń
  13. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JA JUŻ CHCĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

    OdpowiedzUsuń
  14. O em dżi xD Ja już chcę mieć tą płytę w swoich łapkach :3
    Super post ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super tyle nowyh piosenek!
    I okładka też fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja myślę, że piosenkę Amor en el Aire będzie śpiewał Leon, ponieważ w promo z nagrań piosenek, było słychać te słowa kliknijcie na 2:20 minutę z tego właśnie promo :-) PS : Nie jestem ekspertem w języku hiszpańskim i mogłam sie pomylić ale pomyślałam, że nie zaszkodzi jeśli podsunę wam taki pomysł bo to może być prawda ( przynajmniej mi się tak zdaje ) ;-D Piszcie co myślicie na ten temat !!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację,rzeczywiście słychać ;)

      Usuń
  17. Zapowiada się ciekawie! I ta okładka... <33
    Zazdroszczę im. Oni będą mogli posłuchać tych piosenek zanim pojawią się odcinki, ale pewnie jeszcze tego samego dnia Argentyńczycy wrzucą piosenki na YouTube :D. Nie mogę się doczekać pełnej wersji En Gira :).
    "Decir Adios" to był krótszy tytuł "Aprendi a Decir Adios", tak? A tak w ogóle, to ciekawe, czy w tym sezonie będzie jeszcze parę piosenek po angielsku czy tylko Underneacht it all. Albo będzie tak, jak z Are you ready for the ride i Ven con nosotros, że tylko refren po angielsku :P.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czyli te piosenki będą na youtube od 18 lipca?

    OdpowiedzUsuń
  19. OMG, aż mam gęsią skórkę ♥ nie mogę się doczekać i bardzo jestem ciekawa gdzie usłyszymy głos Justyny :D !!! ♥ hushfsdhcusd

    OdpowiedzUsuń
  20. AaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! Supcio , enceder nuestra luz może być od fedmily lub leonetty . Na wakacjach w portugalii obejrzę sobie może premierowy odcinkek . :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdy pojawi się w Polsce, to na 100% kupię. Tytuły brzmią intrygująco...^^

    OdpowiedzUsuń
  22. GIRA MI CANCIÓN !!!!
    <3 Kocham, kocham, kocham, KOCHAM!!!
    Ciekawe, kiedy u nas się pojawi ? :-)
    nvfnjzjbkbxcjjcx *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Hura!
    Fran będzie spiewać to "Aprendi a Decir Adios", czyli rozstanie się z Marco!
    Oby na dobre i nigdy do siebie nie wrócili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby nie Marcesca forever <333

      Usuń
    2. Marco nie spada do swojej Any!

      Usuń
    3. Chcę zobaczyc Francesce z Diego, to bardzo niespodziewane zeswatanie ;D Diegocesca ...

      Usuń
  24. Oszuści usuneliście mój komentarz!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mogę się doczekać 3 sezonu Violetty !!!!! Mam nadzieję, że Leon i Violetta będą razem, bo strasznie do siebie pasują ! :-) Kiedy usłyszałam coś, że Maca która będzie grała Gery, ma spotkać się z Leonem przez przypadek, to zaczełam podejrzewać, że ona będzie próbowała odbić Leona Violi :-((((( Mam nadzieje, że moje podejrzenia są błędne bo jeśli tak będzie to ja już nie wiem co zrobię chyba pobecze się ze złości :-(( !!! I LOVE LEON&VIOLETTA ! :-**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham Violę i Leona i kibicuje tej dwójce z całego serducha

      Usuń
  26. http://www.disneylatino.com/disneychannel/series/violetta/index.php <------ quizz ;d

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta okłada jest taka super;*
    Jak płyta będzie u nas na 100 % ją kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super! Nie mogę się już doczekać 18 lipca. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A wiecie może kiedy będzie premiera w Hiszpanii? :3

    OdpowiedzUsuń