Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

27.09.2014

[Violetta3] Nowe wcielenia Violetty i Francesci

[Violetta3] Nowe wcielenia Violetty i Francesci

Pamiętacie pewnie okres czasu, kiedy Martina wrzucała na swoje profile na portalach społecznosciowych dość intrygujące zdjęcia zza kulis. Była  wtedy ubrana w wiele peruk. Większość z Was pytała się czy są to peruki czy po postu nasza gwiazdka zaszalała u fryzjera, jeszcze inni pytali jaki to ma związek z trzecim sezonem. Nie chcieliśmy jednak zbytnio zagłębiać w ten temat, gdyż nie było do jego rozwinięcia materiałów. Teraz już wszelkie wątpliwości zostały rozwiane. Więcej o tym w rozwinięciu.



A oto dla przypomnienia owe zdjęcia:



 Bezpośredni odnośnik do obrazka

Maski zostały zdjęte

Choć w tym przypadku bardziej peruki :D W ostatnich odcinkach (24, 25) wątek został ujawniony. Otóż Violetta pod nowym imieniem - Roxy widząc jakie relacje ostatnimi czasy zaszły między Leónem a Gery postanawia śledzić oboje, aby sprawdzić wierność swojego chłopaka. Wsparcie najlepszej przyjaciółki, której pomysł ten od samego początku się nie podoba jest tu oczywiście niezbędne. Mowa tu o Francesce, która pomaga w całej akcji głównej bohaterce będzie od teraz kryła się pod Faustą.
Trzeba przyznać, że Jorge Nisco i Martin Saban (reżyserzy) nieźle dopasowali imiona do ich nowego imaczu, a charakteryzatorzy odwalili kawał dobrej roboty ;) Kogo dziewczyny Wam przypominają?

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Historia lubi się powtarzać

W tym przypadku nie chodzi tu o kolejną niepożądaną ocenę z matematyki. Jak zdążyliście zauważyć wiele wątków jest powiązanych z każdym poprzednim sezonem co już podkreślaliśmy w wielu postach. Tym razem jest to sytuacja z drugiego, w którym German pod postacią Jeremiasza kontrolował swoją córkę w Studio bojąc się, że nie poradzi sobie w wielkim świecie lub... po prostu się zakocha (na co było uż za późno xd). Teraz pałeczkę przejmie Martina z  Lodovicą (Violetta z Francescą).

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Jak długo potrwa ten cyrk?

Znając Pol - Ka (dystrybucję spod, które wychodzi wiele latynoskich produkcji, w tym i Violetta) akcja to znacznie się przeciągnie. Co jednak ze slowami obsady? W końcu " w tym sezonie więź Leóna i Violetty ma być dużo silniejsza". Jakby na to nie patrzeć Leonetta dała sobie trochę czasu. Sądzę jednak, że zabawa ta długo nie potrwa, popatrzmy, np. na materiały z Sevilli [klik], mało, że szykuje się nowa piosenka Leonetty to mają oni spędzać tam czas praktycznie non stop, w dodatku w pełnym komplecie z rodziną Castillo.
Mało tego Leosiek zaczyna już coś podejrzewać odkąd Viola z Fran zaśpiewały mu "Underneath it all" [klik tłumaczenie]. W końcu opowiada ona o tym, że pomimo jest inną osobą nadal kocha go tak jak wcześniej. Wątpię, aby Disney i tym razem chciał przyprawić fanów Leonetty o palpitację serca, jednak ile by  to nie potrwało bez kłótni na sam koniec z pewnością się nie obędzie.

Poniżej przedstawiam filmiki.

Na pierwszym dziewczyny przedstawiają się wszystkim jako Fausta i Rosa (ze względu na kolor jej włosów), Viola mówi jednak, że wszyscy mówią na nią po prostu Roxy, są powiązane z U - mixem. León również przedstawia ich wszystkim. Gery zaczyna coś podejrzewać, Fran jednak ratuje je z opresji mówiąc, że to niemożliwe i ze muszą już iść co też robią.



Na drugim już możemy po raz pierwszy w tym sezonie usłyszeć "Undernath it all". Jej przesłanie jest niestety dla chłopaka zrozumiałe i zaraz po tym jak dziewczyny kończą śpiewać León wyznaje, że to sen - czyżby ta piosenka przyśniła mu się wcześniej? Czy wszystko wyjdzie na jaw? Na pewno, ale jeszcze nie teraz.



Zapytacie pewnie czemu León od początku nie zorientował się co jest grane, przecież już na pierwszy rzut oka widać, kto kim jest, w dodatku dziewczyny tonacji głosu nie zmieniły, a nawet gdyby to łatwo by było to wykryć. Cała "magia Disneya" właśnie na tym polega. Nawet jeżeli pewne sytuacje są dla nas oczywiste to młodsza publika do której stacja kieruje największą częsć swojej pracy będzie tym wszystkim niezwykle przyjęta. Dla reszty choć dość ironiczna będzie powodem do niekontrolowanego śmiechu, a Underneath jest tylko pierwszą  z specjalnie ustawionych w tym momencie sytuacji.

A oto backstage z kolejnych scenek, o co może chodzić? Przekonamy się wkrótce..

 
 Bezpośredni odnośnik do obrazka

I co o tym sadzie? Co jeszcze wymyśli nasza szalona ruda?

100 komentarzy:

  1. Roxi podbiła internet XD
    Btw. jak León może nie poznać własnej dziewczyny? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze??? Nie wiem. A poza tym super post.:-)

      Usuń
    2. Aaaaaa to o to chodziło z maskaradami :)

      Usuń
    3. Pni Blanci właśnie z moją kumpelom gadałyśmy o tym w szkole. Stwierdzam że Leon jeszcze się nie wybudził.;) Albo Ta Gery otumaniła go ty swoim uśmieszkiem.......

      Usuń
  2. A co sobie tam Leon gadał pod nosem jak Violka śpiewała? xddd No, bo zmarszczył czoło i coś powiedział >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też bym chciała wiedzieć xd ;D

      Usuń
    2. Powiedział że pamięta ten głos czy coś w tym stylu :D

      Usuń
    3. "Ta piosenka mi się śniła " :)

      Usuń
    4. no przecież Secia napisała co on powiedział czytanie ze zrozumieniem -,-

      Usuń
    5. Nie śniła, tylko powiedział "Esta VOZ me SUENA", czyli bardziej coś w rodzaju "Gdzieś już słyszałem ten głos", inaczej ujmując: coś mu dzwoni, ale nie wie, w którym kościele xD A ja myślałam, że Leosiek jest bardziej inteligentny... I jeszcze to powtarzanie do Violetty: "Violetta, znam cię bardzo dobrze, przede mną nic nie ukryjesz" :''''D Disney mnie rozbraja :*

      Roxy

      Usuń
  3. Co mówi Leon w 47/48 sekundzie ? *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje że powiedzia ja je znam albo ja ją znam

      Usuń
    2. No właśnie też mi się tak wydaje albo coś że pamięta/ kojarzy ten głos ;)
      no ale wolałam zapytać bo ja w hiszpańskim to... uuuu xdd ;D

      Usuń
    3. On powiedział, że "ta piosenka mi się śniła" :))

      Usuń
    4. Doczytałam to przed chwilą w poście ;D
      O jaaa ! clsadnvaowifwefjowe PRZYŚNIŁA ! Znowu jakaś piosenka związana z Leonettą im się śni <33 Aww... *_*

      Usuń
    5. Nie śniła, tylko powiedział "Esta VOZ me SUENA", czyli bardziej coś w rodzaju "Gdzieś już słyszałem ten głos", inaczej ujmując: coś mu dzwoni, ale nie wie, w którym kościele xD A ja myślałam, że Leosiek jest bardziej inteligentny... I jeszcze to powtarzanie do Violetty: "Violetta, znam cię bardzo dobrze, przede mną nic nie ukryjesz" :''''D Disney mnie rozbraja :*

      Roxy

      Usuń
  4. Ja sie dołączam do przetłumaczenia 25 odcinka gdy Roxy I Fausta spiewaja xd i Leon robi taka mine i cos mowi ogolnie ta cała scenke i rozmowe Vilu z Leonem :c <33 prosze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest w poście :)

      Usuń
    2. Leon powiedział es en sueno czyli to jakiś sen :) Może chodzic o to że ta piosenka kojarzy mu się z tym co dzieje się z nim i Violką :)

      Usuń
    3. Nie śniła, tylko powiedział "Esta VOZ me SUENA", czyli bardziej coś w rodzaju "Gdzieś już słyszałem ten głos", inaczej ujmując: coś mu dzwoni, ale nie wie, w którym kościele xD A ja myślałam, że Leosiek jest bardziej inteligentny... I jeszcze to powtarzanie do Violetty: "Violetta, znam cię bardzo dobrze, przede mną nic nie ukryjesz" :''''D Disney mnie rozbraja :*

      Roxy

      Usuń
  5. Wiecie może co mówi Leon podczas Underneath it all? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'ja je znam' chyba, nie jestem pewna ;)

      Usuń
    2. czy wy nie umiecie czytać ze zrozumieniem przecież jest napisane -,-

      Usuń
    3. Nie śniła, tylko powiedział "Esta VOZ me SUENA", czyli bardziej coś w rodzaju "Gdzieś już słyszałem ten głos", inaczej ujmując: coś mu dzwoni, ale nie wie, w którym kościele xD A ja myślałam, że Leosiek jest bardziej inteligentny... I jeszcze to powtarzanie do Violetty: "Violetta, znam cię bardzo dobrze, przede mną nic nie ukryjesz" :''''D Disney mnie rozbraja :*

      Roxy

      Usuń
  6. Poproszę o poprawę błędów w poście, są one okropnie rażące xP np. wasze "odkąt" powinno być zapisane "odkąd" i kilka innych. Niusik spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za korektę. Oba klawisze lezą obok siebie i niestety nie dostrzegłam błędu :) Wszystko zostało poprawione.

      Usuń
    2. Hej,a to wyjdzie na jaw przed wyjazdem do Sevilli,no nie?

      Usuń
    3. Oczywiscie !!! Odcinki w sevilli to ok. 76 na sam koniec sezonu . :-)

      Usuń
  7. Słyszałam że Violetta jest dla osób od 12 lat na disney channel a tvn od 7

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Ja też to zauważyłam!

      Usuń
  8. ja tam lubie Roxy i Fauste hahahah <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem to już jest straaasznie naciągany wątek. xD Brak pomysłów u Disneya, trzeba robić powtórki? Violetta była taka wściekła na ojca, że ją tak oszukał, a teraz sama brnie w coś podobnego? I jeszcze ciągnie za sobą przyjaciółkę... Oj, Vilu, Vilu... nieładnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja napisałaś czy kogoś nam nie przypominają to moje pierwsze skojarzenie to była Hannah Montana xD Lodo bardzo mi przypomina Emily Osment jako Lily/Lola, a Tini Hannah tylko w innym kolorze włosów. Nie wiem dlaczego xD
    A tak w ogóle jak można nie poznać własnej dziewczyny?! To się nazywa magia Disney'a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyś;lałam dokładnie to samo XD

      Usuń
  11. Ja na pierwszy żut oka myślałam że Fran to Hanna Montana a Tini to Lily XD :D
    Ja bardzo lubię Roxy i Fauste<3
    Super post!!
    Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fran tak trochę przypomina mi Marylę Rodowicz xD. A Violka Saszan, albo syrenkę Ariel ;D.

    OdpowiedzUsuń
  13. TY JESTEŚ RUDA-A
    NAPEWNO RUDA-A
    SZALONA RUUUUUDA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze to puszczali na dyskotekach na koloniach :x

      Usuń
  14. Francessca przypomina mi Lili z Hany Montany i jak już coś to ją by było trochę trudniej rozpoznać niż Violettę, bo z daleka od razu było widać, że to ona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, mam takie pytanko- gdzie mogę znaleźć znaleźć fajne gify związane z serialem lub obsadą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na Tumblr są ;) ja czasami biore stamtąd ;)

      Usuń
  16. Ona jest różowa, moim zdaniem Leon zakocha się w Roxy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde jeśli się zakocha w Roxi to zabiję xD Bo to jest tak, że zdradza ją, ale nie zdradza xD Raczej po zaprzyjaźnieniu się z nią zauważy, ze zachowują się podobnie a poza tym Vilu i Fran nigdy nie poznają Roxi i Fausty? xD

      Usuń
  17. Faustyna przypomina mi Agnieszkę Chylińską ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Violka jest ruda, na pewno ruda, szalona ruuuuda. XD

    Ale serio... Disney... Błagam... Przecież to widać, że to Violka i Fran. XD

    OdpowiedzUsuń
  19. Violka udaje Saszan hehehhehehe XD A Fran to trochę jak Marylka Rodowicz ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe kocham to porównanie :D

      Zapraszam na mojego bloga -> ncleonyvilu.blogspot.com

      Usuń
  20. Kocham Leona i Violę= Leonetta to moje życie

    OdpowiedzUsuń
  21. Leon i Viola muszą być razem!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nie ma innej opcji

    OdpowiedzUsuń
  22. mógłby ktoś przetłumaczyć dokładnie rozmowy między Roxi i Faustą a Leonem y 24 i 25 odcinka??

    OdpowiedzUsuń
  23. Fausta przypomina mi Hannah Montanę XD A szkoda, że powtarzają z tym śledzeniem, pomysłów jest wiele...

    lodovica-comello-polonia-blog.blogspot.com (nie sugerujcie się linkiem ;-))

    OdpowiedzUsuń
  24. Możemy mieć nadzieję na to, że Disney tym razem ogarnął iż po głosie Leon na 100% poznałby Violkę i w następnym odcinku zdejmie jej tą różową czuprynę z głowy xd

    Piosenka - moja ulubiona z GMC. Ma takie mocne przesłanie i pierwszy raz ją usłyszałam to łezka mi się w oku zaręciła

    ncleonyvilu.blogspot.com <- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. a może to było coś w stylu: "To chyba sen..." Może leon się skapnął że roxy i fausta (xd) to violka i fran
    teraz bedzie udawal ze nie wie o co chodzi, z ciekawosci czy violetta powie mu prawde czy nie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez się tak wydaje

      Usuń
    2. Właśnie! Przecież on pocałował Roxy!!!

      Usuń
    3. i wtedy dowiedział się że to Violetta XD

      Usuń
  26. On powiedział "Znam ten głos" a nie "To mi się śniło"
    Leon i Violetta nie są razem dlatego Violka się przebiera, bo myśli że Gery i Leona coś łączy.
    Alex pytał Gery czy będzie chodzić zawsze na próby, a ona powiedziała jak tylko da rade, to tak i dzisiaj będzie. Violetta to słyszała dlatego się przebrała z Fran.

    Leon wypożyczy im garaż (Roksi i Fausie, bo go poproszą), Gery na to że będzie żałował a Roksi wielkie dzięki, Fran się będzie pytać co ona wyprawia (to jest wszystko zapowiedź, oczywiście nie po kolei)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie, Violetta jak rozmawiała z Leonem przez telefon to się pytała czy myśli o kimś innym (Chodzi tu chyba jej o Gery, nwm xd) A on że mówił jej 100tysięcy razy że nie i cały czas się ono pyta, no i się pokłócili -.-

      Usuń
    2. Leon i Violetta są razem, a Violka jest po prostu zazdrosna.

      Usuń
    3. Ale Leon i Violetta nie zerwali przecież!!! A tak wgl to te zdjęcia backstage są w Sevilli? Czemu Violetta ma tam tą perukę?

      Usuń
    4. Oni SĄ razem!! Tylko żeby było "ciekawie" to w 3 sezonie wkręcili Gery i Alexa prawie tak jak w 2 Diego i Lare. No to Violetta jest teraz zazdrosna i chce Leona sprawdzić czy coś... Nie dziwie sie jej xD

      Usuń
  27. Ładnie tini w czerwonym podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja tak z innej beczki. Nie macie zamiaru dawać już postów z odcinkami? I posta z Violetta Online, bo wczoraj nie było?

    OdpowiedzUsuń
  29. Tini w tej peruce do twarzy ;3 A Fran wygląda zupełnie jak młodsza wersja Maryli Rodowicz xD Czy tylko mi się z nią kojarzy?

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie oglądam odcinków wiec zachodziłam w głowę o co chodzi,ale też tak podejrzewałam,że Vilu zrobi to z zazdrości.
    Tak,też pomyślałam,czemu on jej od razu nie rozpoznał,przecież każdy je rozpoznał xD

    OdpowiedzUsuń
  31. Może nie na temat, ale mam pytanie : Czy Diego wie, że chłopacy "wysiudali" go z zespołu? Bo z tego co kojarzę nie było żadnej rozmowy o tym, ze chce odejść i wgl tak jakoś skrycie o tym gadają..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie "wysiudali" go. Diego sam odszedł, bo chciał rozwijać Art Rebel razem z Gergoriem (ta szkoła byłą wielkim marzeniem Diega). Chłopaki, a w szczególności León, niejednokrotnie usiłowali namawiać go do powrotu, ale bezskutecznie. W końcu odpuścili i stąd w zespole Fede :)

      Usuń
  32. Ta Violetta... Z każdym odcinkiem wkurza mnie coraz to bardziej ;-;
    Najpierw narzeka, że Leon jest o nią zazdrosny, a teraz przebiera się i go śledzi, sama nie mając do niego zaufania. Tak samo wściekała się, że German udawał Jeremiasza, a teraz robi bardzo podobną rzecz. Hipokryzja tak bardzo... Ugh.
    Nie podoba mi się ten wątek. Jeszcze biedną Francescę w to wszystko wplątali ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 100 procentach popieram. Mnie dodatkowo jeszcze wkurza, że zrobili z Leóna "męską Violcię". León jest osobą działającą i myślącą logicznie (jedną z niewielu w tym serialu), a oni ni z tego ni z owego, robią z niego ślepego głupka, który ma problemy z dostrzeżeniem czegoś, czego nie sposób nie zauważyć. Szkoda :/

      Usuń
    2. Mam odwrotnie . Mi się bardzo podoba ta sytuacja , czekałam , aż w końcu będzie coś ciekawego no i jest . :-)

      Usuń
    3. To jest telenowela i musi się coś dziać, to jest nieuniknione.Samą Violettę rozumiem.. chce po prostu sprawdzić Leona.. Ale on .. jak można nie poznać własnej dziewczyny.. A i popieram koleżankę z góry że Disney zrobił z Leona " męską Violcię" która nie wie czego chce.. Jest to jakiś pomysł na rozwinięcie fabuły, jednym się spodoba a drugim nie ,to normalne :) Ja osobiście czekam jak to się wszystko wyjaśni i jakie będą reakcje jak wszystko się wyda xdd
      Piosenka jest megaa i jest moją ulubioną *.* i w 100 % odzwierciedla całą sytuację :D

      Usuń
    4. A może nie jet wcale tak,że Leon jej nie rozpoznał,może on też chce zobaczyć co Viola jest w stanie zrobić dla niego ? może on też prowadzi swoje show?
      Ja wiem tylko,że ich miłość jest tu wielka i będziemy świadkami tego jak bardzo ,a tu chodzi o emocje ,które zapewne będą , bo nie da się ukryć każda para tego serialu jest fajna ,ale takie mega wielkie emocje wzbudza tylko Viola i Leon - muszą nas wzruszać,wkurzać czasem swoim irracjonalnym zachowaniem , bawić ale i tak bez tej dwójki nawet jeden odcinek nie ma sensu .Cieszę się,że jest taki wątek,bo przynajmniej nie wprowadzą kolejnych epizodów w życie Violi i Leona (jak w 2 sezonie Lara i Diego ) teraz skupią się bardziej na V&L i tym jak trudno być jest razem,dopasować się do siebie ,ale jak trudniej jest żyć bez siebie i myślę,że ta cała sytuacja ma to na celu - uświadomienie im,że nie nie mogą bez siebie żyć (Viola już to wie, stąd Roxy ,a Leon też wie ,że nie wyobraża sobie życia bez Violi ,ale chce jej uświadomić ,że on potrzebuje jej wsparcia w tym co robi,a nie tylko kontry do jego decyzji .On nie pozwoli jej robić krzywdy - Gery chciała wmówić mu,że Viola go nie rozumie na co on zareagował złością ,że Viola się tylko o niego martwi - i w tym wszystkim potwierdzają się słowa z promo przed premierą Violetta3 - dot. tego,że relacje miedzy Violą i Leonem w tym sezonie będą znacznie silniejsze , bo w poprzednich sezonach ich zachowanie byłoby inne choćby w wyżej opisanej sytuacji ). Wierzę w tą dwójkę i wierzę w to,ze to wszystko ma na celu pokazanie nam jak wielka jest siła ich miłości .
      Ancia

      Usuń
    5. Na tt jest napisane że cytuję: Leon:Kocham Roxy bardziej niż kiedykolwiek kochałem ciebie.
      I wyjdzie z tego gówno.Leonetta zejdzie się z powrotem pod koniec 3 odcinków w Sevilli będzie tak jak w 2 sezonie.Jebać ten serial już tego nie oglądam.Nie wiem kto pisał ten scenariusz chyba małpa bez przeciwstawnych kciuków.:(((((

      Usuń
  33. Viola i jej miłość wielka do Leona (Leonetta na zawsze) :
    Gdy jesteś gdzieś daleko
    Gdy nie ma przy mnie cię
    Tak bardzo jest mi ciężko
    Tak bardzo jest mi źle
    Chciałbym cię przytulić
    Pocałować cię
    I poczuć twoje ciepło
    Tak bardzo tego chcę

    Kocham cię mocno tak
    I nie ma takich słów bym wyrazić ci to mógł
    Kochaj mnie zawsze już
    Razem zwyciężymy wszytko, pokonamy każdy trud

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie Fran (Fausta) przypomina mi Sam Puckett , a Violka (Roxy) mi przypomina Cat Valentine z #Sam&Cat .

    OdpowiedzUsuń
  35. A mi Fran przypomina bardzo taką jedna z Destinee i Paris, A Violcia hmm Saszan XD

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej a z którego odc. jest te zdj. Leon ma na min koszule czy bluzę z kratkę a Viola jest odwrócona ( bardzo mi zależy na odpowiedzi )

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi Fran ( Fausta ) przypomina Maryle Rodowicz :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Ona w czerwonych włosach wygląda jak Saszan xD

    OdpowiedzUsuń
  39. Fran wygląda jak Chylińska <333

    OdpowiedzUsuń
  40. Disney mnie rozbraja. ;D

    Roxana

    OdpowiedzUsuń
  41. http://violettadisneychannelpl.blogspot.com/ Na tej stronce znajdziecie tłumaczone scenki miedzy innymi rozmowe leontty prze telefon czy rozmowe Andresa i leon o Roxy

    OdpowiedzUsuń
  42. Z tego co widziałam na Tumblr to Leon nie pozna Violetty. Do tego podobno powie coś w stylu, że nie chce jej zranić i w ogóle, ale zakochał się w Roxy. I podobno także jej powie, że on kocha Roxy bardziej niż kiedykolwiek kochał Violettę. Jeśli to okaże się prawdą to Leon jest.. mało spostrzegawczy :D (i głupi, ale ci xD) Ale tak czy siak, na końcu zawsze będę kochać Leonka ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie,że nie wiele osób rozumie ten wątek - to tak w skrócie chodzi o to ,,że Leon nie pokocha nigdy nikogo innego tylko Violę - bo nie ma Roxy jest Viola i on zrozumie,ze tylko ja kocha o to chodzi,aby pokazać siłę miłości
      wszycho w tym temacie
      pozdrawiam

      Usuń
    2. leon nie jest glupi, to jest tylko serial. ak jak redaktorka napisala w poscie, serial jest kierowny glownie do mlodszych widzow, na tym polegala cala magi adisneya czy cos. tylko tylko serial, wiec wszytko jest mozliwe. a leon powiedzial, ze zakochal sie w roxy bo roxy to tak naprawde violetta. :)

      Usuń
  43. Raczej szalona czerwona xD
    Ale mniejsza o to, przynajmniej będzie kontrolowała Leona :D
    Fausta, omg :D
    Boski pościk <3
    ~Katy<3

    OdpowiedzUsuń
  44. Mnie tam przypominają Hannah Montana xD
    Hannah to Roxy, a
    ta Lily (chyba) Faustę xd

    OdpowiedzUsuń
  45. Skoro viola bedzie roxy to gdzie przez ten czas bedzie się podziwewać violetta i fran proszę o odp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one raz będą roxy i faustą a raz violetta i francescą ale leon będzie od początku podejrzewał że roxy to tak naserio violetta

      Usuń
  46. ale przeciez w poscie jest napisane, ze sytuacja z roxy i w ogole caly serial jest glownie kierowany do mlodszych widzow, ktorzy violetty raczej nie rozpoznaliby. o to tutaj wlasnie chodzi, gdyby to nie byl serial, to kazdy normalny rozpoznalby swoja dziewczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jezu ja juz tego nie kumam.... violetta sie przebiera zeby sledzic leona ?
    a wogule ona ma perulke czy przefarbowane wlosy ... jprdl

    OdpowiedzUsuń
  48. leon kocham cie viola gdzie mieszkasz martynka mam na imnie napisz teraz prosze

    OdpowiedzUsuń
  49. leon kocham cie viola gdzie mieszkasz martynka mam na imnie napisz teraz prosze

    OdpowiedzUsuń