Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

1.10.2014

[Violetta 3] Odcinek 27

[Violetta 3] Odcinek 27

Ludmila grozi Violetcie, że zrujnuje jej życie jeżeli zaśpiewa na ceremonii. Niestety te usłyszała nie tylko Violetta, czy supernowa z tej konfrontacji wyjdzie cało? Vilu natomiast żali się Angie w sprawie Leóna. Co usłyszał German? Czy Ludmi zostanie gwiazdą U-mixu? Sprawdźcie! 

Post zawiera: streszczenie, wideo. Tłumaczenia fragmentów zostaną dodane w aktualizacji.
[Aktualizacja] Tłumaczenie fragmentu. 

Streszczenie: Na samym początku mamy wpadkę Ludmi, która zostaje przyłapana przez Angie i Germana, na kłótni z Violettą, która nie reaguje na jej zaczepki i idzie do swojego pokoju. Francesca zbywa Diego, że jest zajęta ceremonią dla taty Violetty, jej problemami. Tym razem się nie wygadała. Między Cami a Broduey również nie jest dobrze. Violetta wpada na genialny pomysł, by to właśnie Angie z nią zaśpiewała. Zastanawialiście się co w zapowiedzi usłyszał German? Właśnie to, że Violetta potrzebuje jej (Angie) jak nigdy dotąd. Federico dłuższy czas nie był w Buenos Aires, więc nie wie co się wydarzyło między uczniami. Gdy widzi Gery śpiewającą z Leónem, postanawia się zapytać czy jest coś między nimi. León stanowczo odpowiada, że nie. I wyznaje, że coś szczególnego jest między nim a Roky. Gdy Fede pyta się czy Roky byłaby wstanie zająć miejsce Violetty, on odpowiada, że nie wie. Maxi pokazuje wykon Sebie, Nati i Cami, ale również Gregorio to słyszy i jest bardzo zainteresowany głosem. León wciąż nie może przestać myśleć o Roky. Alex próbuje skłócić Gery z Leónem oraz Violettę z Leónem. Na razie idzie mu całkiem dobrze. Priscila nie jest zadowolona z zadowolona córki, o który dowiaduje się od Angie. Alex z innymi uczniami ćwiczy Gira mi cancion, gdy idzie im świetnie, wpada Milton i krzyczy na wszystkich. Potem Roky pojawia się u Leóna i by z nim porozmawiać. Wtedy wpada do nich Gregorio w poszukiwaniu Roxy i zaprasza ją do Studio w udziale produktu oraz proponuje przyjście zespołowi. León odmawia, ale Violetta jako Roky wykorzystuje okazję by go przekonać do zmiany decyzji. Angie zostaje po raz kolejny nauczycielką Vilu. Priscila niestety nie zgadza się z jego zdaniem. Vilu i Ludmi ćwiczą razem piosenkę do ceremonii. Fran i Vilu nie mogą znieść to, że okłamują chłopaków przebierając się za Fauste i Roky. Jeżeli dobrze zrozumiałam Jade mogła porwać Priscilię. Gdy Diego szybko poznaje przebraną Fran.



Tłumaczenie wykonała Marcelina dla bloga Violetta Polska. Kopiowanie surowo zabronione! 

Kontynuacja rozmowy z poprzedniego odcinka - Diecesca
Diego: Wiesz dlaczego mnie cały czas unikasz? Bo to na tobie ciąży tak samo jak na mnie. Ukrywanie naszego związku.
Francesca: Tak ! 
D: Tak? Wiedzieliśmy, że to miało być bardzo trudne, to wszystko. I zdawaliśmy sobie sprawę, że trzeba było poczekać dłużej na powiedzenie Violetcie. Ale widziałem cię tak zmartwioną, że widziałem cie daleko ode mnie. Jeśli chcesz, ja to zrobię, powiem jej i wspólnie podejmiemy się konsekwencji. 
F: Nie, aj się tym zajmę. 
D: A może wolisz zerwać i żebyśmy w tym zostali? 
F: Nie! Nie, kocham Cię. Nie chce z tobą zrywać. W żadnym momencie nie myślałam o zerwaniu z tobą. Wybacz jeśli nie odbierałam twoich połączeń. 
D: A więc, dlaczego jesteś taka zdystansowana? 
F: Nie jestem zdystansowana. Jestem w trakcie prób do następnego show. Na ślub ojca Violetty. 
D: Cały czas mnie unikasz, Francesca. 
F: Nie, to nie prawda. Zaufaj mi, tak?

Jak wrażenia po odcinku? Spodziewaliście się takiego obrotu spraw?

5 komentarzy:

  1. A przypadkiem nie powinno być Roxy, a nie Roky?

    OdpowiedzUsuń
  2. JPRLD JAKI GÓWNIANY BLOG VIOLETTTA SROLETTA DZIECI KOCHANE TO WAM ZROBIŁO WODDE Z MÓZGU LOL MI WAS IDZCIE JUŻ DO SWOJEJ SROLETTY POWINNY BYĆ DOBRE BAJKI DISNEYA A TA STROLETTA ZNISZCZYŁA CAŁE DISNEY CHANNEL Z SATYSTYK WYNIKA ŻE AŻ 8,989 DZIECI PRZESTAŁO OGLĄDAĆ JUŻ DISNEY PO TYM JAK POJAWIŁA SIĘ TA SROLETTA , LOL MI WAS SUKI

    OdpowiedzUsuń