Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

27.11.2013

[Tłumaczenie] Lodovica Comello - La cosa mas linda

Dzisiaj wreszcie wzięłam się za dalsze tłumaczenie piosenek z płyty UNIVERSO, pierwszego singla Lodovici Comello [Francesca]. Piosenka, którą zdążyłam już przetłumaczyć nazywa się "La cosa mas linda" co oznacza po polsku "Najpiękniejsza rzecz".
Tłumaczenia piosenek z tej płyty, które ukazały się na blogu do dzisiaj:
Universo [klik]
Otro dia mas [klik]
Sólo musica [klik]
Para siempre [klik]

Post ze wszystkimi piosenkami z Universo [klik].
Kliknij czytaj dalej, aby przeczytać tekst hiszpański oraz jego tłumaczenie! :)




Tłumaczenie wykonała Julia - Leonaxico dla violettapl. Kopiowanie surowo zabronione! 



Tekst hiszpański:
estoy en mi cuarto pensando
que mi vida aqui, manana la voy a dejar
hay ciertos recuerdos
quiero llevarme alla
por que tengo miedo
de ya no volver
El mundo alla afuera distinto es para mi.
Sola no voy a estar amigos entender!
La cosa mas linda
es una felicidad
y tenerte aqui conmigo
en mis recuerdos
La cosa mas linda,
aunque me sienta triste
Los dias vuelan cuando pienso que me gustas
y que te dire 'I love U'
'I love U'
Mas alla del miedo
que tuve irme y escapar
Te tuve siempre aqui
y ahora me encuentro tan lejos
el miedo volvió
Pero se que un dia voy a estar mejor
No dejo de pensar que
si te perdiera a ti
Yo no pararia de contarte que
La cosa mas linda
es una felicidad
y verte aqui conmigo
en mis recuerdos
La cosa mas linda,
aunque me sienta triste
Los dias vuelan cuando pienso que me gustas
y que un beso aqui y ahora te daria
Yo se, no te puedo sacar de mi mente
cualquier cosa pido hagas
siempre voy a pensar en ti
Lagrimas y sonrisas, dolores y emociones
estas son las fuerzas que me hiso ser asi
Estoy aqui para decirtelo
ahora, ahora, ahora
La cosa mas linda
es una felicidad
de verte aqui conmigo
en mis recuerdos
La cosa mas linda,
aunque me sienta triste
Los dias vuelan cuando pienso que me gustas
y que te dire 'I love U'
'I love U'
Tekst przetłumaczony na język polski:
Jestem w moim pokoju, myśląc,
że moje życie tutaj jutro się zakończy,
są jakieś wspomnienia,
chcę zanieść je tam,
ponieważ boję się,
że już nie wrócę
Tamtejszy świat na zewnątrz odmienny jest dla mnie.
Nie pójdę, by być samą, przyjaciele zrozumieją!
Rzeczą najpiękniejszą
jest szczęście,
i posiadanie ciebie tu ze mną
w moich wspomnieniach,
Rzeczą najpiękniejsza,
chociaż czułabym się smutną,
dni mijają, kiedy myślę, że podobam ci się
i że powiem ci 'I love U*'
'I love U'
Tamten świat ze strachu,
z którego miałam odejść i uciec,
Miałam ciebie zawsze tam,
a teraz znajduję się tak daleko,
strach powrócił,
ale wiem, że tego dnia idę, by być lepszą,
No mogę przestać myśleć, że
jeśli straciłabym Ciebie
nie przestałabym liczyć, że
Rzeczą najpiękniejszą
jest szczęście,
widzenie ciebie ze mną
w moich wspomnieniach,
Rzeczą najpiękniejsza,
chociaż czułabym się smutną,
dni mijają, kiedy myślę, że podobam ci się
i że tu i teraz cię pocałuję
Wiem, że nie mogę wyrzucić cię z moich myśli,
cokolwiek zrobiłbyś
zawsze będę o tobie myśleć,
Łzy i uśmiechy, bóle i wzruszenia,
jest to siła, która czyni mnie taką,
Jestem tu, aby powiedzieć ci to
teraz, teraz, teraz
Rzeczą najpiękniejszą
jest szczęście,
widzenie ciebie ze mną
w moich wspomnieniach,
Rzeczą najpiękniejsza,
chociaż czułabym się smutną,
dni mijają, kiedy myślę, że podobam ci się
i że powiem ci 'I love U*'
'I love U'
*I love you oznacza oczywiście Kocham Cię z języka angielskiego. :)

Co myślicie o tej piosence oraz jej tekście? Która piosenka z tego albumu podoba wam się najbardziej? Jak uważacie, udała się Lodovicę płyta? ;)



8 komentarzy:

  1. Lubię tę piosenkę, jak każdą z płyty Lodo!
    Wszystko są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm... Lodovica <3 <3<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna piosenka i tłumaczenie <3 Lodo <3 Album <3 Universo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tu nie ma złej piosenki na tej płycie, ale gdybym miała wybrać to ta! <3
    La cosa mas linda... <3333333!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna <33333333
    Wszystkie piosenki są świetne i nie mogę wybrać 1 ulubionej. <3333333333

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post, chociaż jestem też pod wielkim wrażeniem posta Czy to naprawdę koniec? na blogu http://disney-violettaa.blogspot.com/
    PS. Kocham kocham wasz blog i go kocham :D
    <33333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za tekst, teraz piosenka podoba mi się jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń