Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

11.12.2013

[Tłumaczenie] Lodovica Comello - Una nueva estrella

Na początku chciałabym podziękować dziewczynie z aska, która postanowiła poszukać tekstu tej piosenki i nam go wysłała, było tam kilka nieznacznych błędów, ale dzięki temu miałam chociaż jakąś podstawę, którą trochę poprawiłam i przetłumaczyłam dla was. Piosenka bardzo mi się podoba i, pewnie ku zaskoczeniu niektórych jest o niebie i o gwieździe, która zacznie świecić oraz, co chyba tutaj najważniejsze - MARZENIACH.

Inne tłumaczenia piosenek z Universo:
Tłumaczenia piosenek z tej płyty, które ukazały się na blogu do dzisiaj:
Universo [klik]
Otro dia mas [klik]
Sólo musica [klik]
Para siempre [klik]
La cosa mas linda [klik]

Post ze wszystkimi piosenkami z Universo [klik].





Tłumaczyła Julia - Leonaxico dla bloga violettapl.
Kopiowanie surowo zabronione!

Tekst hiszpański:
Es noche ya
Voy a intentar cerrar los ojos
Dormir no es tan simple
Decido que quiero anotar
los pensamientos,
se escapan, yo los frenaré
Pintaré de azul estas páginas
para encerrar todo los sueños
que un día se cumplirán
Yo quisiera quedarme así
y contar las estrellas del cielo
Descubrir alguna novedad
Mis ojos miran hacia allá
cada vez me parece distinto
y una nueva estrella empezará a brillar
Entonces no voy a dejar
Que mi mano pare
de jugar con las hojas
Y no parará de querer pintar
A través de miles de palabras
que el corazón le dirá
Yo quisiera quedarme así
y contar las estrellas del cielo
Descubrir alguna novedad
Mis ojos miran hacia allá
cada vez me parece distinto
y una nueva estrella brillará
Yo solo quisiera crecer
sin olvidarme como se
hace para no dejar de soñar
Yo quisiera quedarme así (quiero quedarme así)
y contar las estrellas del cielo
Descubrir alguna novedad
Mis ojos miran hacia allá
cada vez me parece distinto
y una nueva estrella empezará a brillar.

Tekst polski:
Jest już noc,
próbuję zamknąć oczy,
spać nie jest tak prosto,
postanawiam, że chcę notować
te myśli
uciekają, ja je zatrzymam
Namaluję na niebiesko te strony
aby uwiezić tam wszystkie marzenia,
które kiedyś się spełnią
Chciałam zostawić siebie taką,
i liczyć gwiazdy z nieba,
odkrywać jakieś nowości
moje oczy patrzą tam,
za każdym razem wydaje mi się inne
i nowa gwiazda zacznie błyszczeć
Więc nie przestanę
zatrzymywać mojej dłoni,
grającej z liśćmi
I nie zatrzymam chęci do rysowania,
poprzez tysiące słów,
które serce jej krzyknie
Chciałam zostawić siebie taką,
i liczyć gwiazdy z nieba,
odkrywać jakieś nowości
moje oczy patrzą tam,
za każdym razem wydaje mi się inne
i nowa gwiazda zabłyszczy
Ja tylko chciałam rosnąć,
bez zapomnienia jak się
to robi, by nie przestawać marzyć
Chciałam zostawić siebie taką (chcę zostawić siebie taką),
i liczyć gwiazdy z nieba,
odkrywać jakieś nowości
moje oczy patrzą tam,
za każdym razem wydaje mi się inne
i nowa gwiazda zacznie błyszczeć.
Według mnie ta piosenka jest wspaniała, zupełnie jak wykonująca ją dziewczyna oraz jest już ostatnią piosenką z "Universo", której wcześniej tłumaczenia nie było na blogu. =)

Co myślicie o tej piosence? Jak wam podoba jej się tekst oraz przesłanie? Która piosenka z Universo podoba wam się najbardziej?

10 komentarzy:

  1. Będzie tłumaczenie si es por amor ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezent świąteczny ;* Nie ma za co <3 Poprostu nie mogłam się doczekać ostatniego tłumaczenia, to się zawzięłam i (zajęło mi to duuużo czasu) znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej podoba się la cosa mas linda

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta piosenka jest taka wzruszająca <33
    Mam łzy w ochach

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest moja ulubiona piosenka z UNIVERSO. <33333333333333333
    Jak słucham tego początku to się wzruszam, ponieważ to jest takie powolne i piękne. <33333333
    Ten tekst jest cudowny. <3333333

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna piosenka ♥♥♥♥ *.*

    OdpowiedzUsuń